Project extreme bashan , fotos hij zit weer in elkaaar
Re: Project extreme bashan nieuwe fotos vooruitgang
Ziet er veel belovend uit, maar ik zou wel de achterwielen wat breder zetten.
Raptor 660 SM
Re: Project extreme bashan nieuwe fotos vooruitgang
achter zit al 4 cm verbreeding tussen staat nu even wijd als voor,
ben aan het wachten op andere velgen die nog breder uit komen te staan chrome met zwarte velgen,
vandaag binnengekomen nieuwe tank race cdi raptor kap nieuwe tankdop
de voorkap die nu groen is van lamp word vervangen door raptor kap, die ik denk ik zwart laad ziet er mooier uit als dat ik die gif groen maak denk ik , alleen tussen stuken van de kappen en de tank stukje klein kap groen rest zwart metallic, deadline voorhem weer rijdend te hebben is vrijdag avond... 2 weken rijden en kijken of er nog dingen aangepast moeten worden.... raptor lampen zijn ook onderweg...
ben aan het wachten op andere velgen die nog breder uit komen te staan chrome met zwarte velgen,
vandaag binnengekomen nieuwe tank race cdi raptor kap nieuwe tankdop
de voorkap die nu groen is van lamp word vervangen door raptor kap, die ik denk ik zwart laad ziet er mooier uit als dat ik die gif groen maak denk ik , alleen tussen stuken van de kappen en de tank stukje klein kap groen rest zwart metallic, deadline voorhem weer rijdend te hebben is vrijdag avond... 2 weken rijden en kijken of er nog dingen aangepast moeten worden.... raptor lampen zijn ook onderweg...
Re: Project extreme bashan , fotos hij zit weer in elkaaar
hij zit weer in elkaar, en rijdend
op de auto teller 100km/h gehaald.. hij is nog nie af moet raptor lampen nog plaatsen, raptor look voorkap, sport cdi... andere velgen.. en nieuwe ketting iets verzinnen door de verre verlaging komt de ketting onder tegen de achterbrug aan..wieltje er op lassen ofzo ik moet even kijken heb nu ook ketting spanner eraf.... op quad day wel mooie dingen gezien vdaag was echter niet met mijn quad daar.... graag reacties...
voor meer foto's http://www.flickr.com/giacodudo" onclick="window.open(this.href);return false;
op de auto teller 100km/h gehaald.. hij is nog nie af moet raptor lampen nog plaatsen, raptor look voorkap, sport cdi... andere velgen.. en nieuwe ketting iets verzinnen door de verre verlaging komt de ketting onder tegen de achterbrug aan..wieltje er op lassen ofzo ik moet even kijken heb nu ook ketting spanner eraf.... op quad day wel mooie dingen gezien vdaag was echter niet met mijn quad daar.... graag reacties...
voor meer foto's http://www.flickr.com/giacodudo" onclick="window.open(this.href);return false;
Tjo Giac,
Kun je wat specificere fotos plaatsen, over de ophanging en de uitlaat in het midden, ik kan er nu niet veel van zien eigenlijk.
Succes,
Rob
Kun je wat specificere fotos plaatsen, over de ophanging en de uitlaat in het midden, ik kan er nu niet veel van zien eigenlijk.
Succes,
Rob
uitlaat zit nog nie in middden ben er over aantwijfelen hoe ik ga doen.. quad staat nu in helmond waar ketting probleem word opgelost..
je achter vering zal nooit goed kunnen veren!
Ik zeg je dit gaat heel heel kut rijden.
Aangezien je veer te scheef staat kan deze niet meer goed inveren.
Voor de rest mooi werk
Voor de rest mooi werk
quad racer ,
moet je zeggen dat je er naast zit veert nog super.... en rijd echt beter als ooit te voren....
toch bedankt voor de tip
moet je zeggen dat je er naast zit veert nog super.... en rijd echt beter als ooit te voren....
toch bedankt voor de tip
quad-racerrr schreef:je achter vering zal nooit goed kunnen veren!
Voor de rest mooi werk
hij zal miss wel beter rijden dan ooit. Maar he zult heel veel ingeleverd hebben op het veer comfort.
Ik heb het ook met mijn warrior gehad + verlagingsblokjes. Dit veerde voor geen meter. ( en dan stonden ze nog niet zo schijn als die van jou.)
Maar goed. Als jij het goed vind rijden is het toch goed:D
iig veel suc6 verder
Ik heb het ook met mijn warrior gehad + verlagingsblokjes. Dit veerde voor geen meter. ( en dan stonden ze nog niet zo schijn als die van jou.)
iig veel suc6 verder
als je in debuurt ben mag je komen rijden... en testen
quad-racerrr schreef:hij zal miss wel beter rijden dan ooit. Maar he zult heel veel ingeleverd hebben op het veer comfort.
iig veel suc6 verder
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
hij is uber vet!! wat voor achterbrug is dat? niet de normale zeker?
verlengde originele d8 ik
Giax, ten eerste, een gave quad!
Ten tweede, ik kan het gebouw waar je inzit, mag ik vragen van wie je het overgomen hebt?
Ten tweede, ik kan het gebouw waar je inzit, mag ik vragen van wie je het overgomen hebt?
wat bedoel je ??? welk gebouw... wie ik wat overgenomen heb...
Vrooooom schreef:Giax, ten eerste, een gave quad!
Volgens mij kan ik het gebouw van iemnad die onze auto behandeld heeft met een speciale (teflon?) laag. Een poetsbedrijf. f bent u dat? Of is dat uw gebouw niet?
denk het nietzit in groesbeek..........