waarom voor een quad kiezen ???
waarom voor een quad kiezen ???
Hallo
Ben een 28jarige gast uit het westvlaamse en droom al geruime tijd de weg op te gaan.
Ik twijfel alleen of ik voor een supermotard of voor een quad zou kiezen, daarom vraag ik jullie dus om goeie raad waarom voor een quad te gaan.
Mijn motorrijbewijs heb ik voorlopig nog niet maar dat mag niet de enige reden zijn.
Graag zou ik ook weten wat jullie mij aanraden, weet enkele toffe kawasaki kfx450 staan, ook een 700 en het prijsverschil is niet al te groot. Beiden een 4tal jaar oud.
Hier komt vaak de yamaha voor, bepaalde reden of is ie gewoon super ???
Alvast bedankt
Ben een 28jarige gast uit het westvlaamse en droom al geruime tijd de weg op te gaan.
Ik twijfel alleen of ik voor een supermotard of voor een quad zou kiezen, daarom vraag ik jullie dus om goeie raad waarom voor een quad te gaan.
Mijn motorrijbewijs heb ik voorlopig nog niet maar dat mag niet de enige reden zijn.
Graag zou ik ook weten wat jullie mij aanraden, weet enkele toffe kawasaki kfx450 staan, ook een 700 en het prijsverschil is niet al te groot. Beiden een 4tal jaar oud.
Hier komt vaak de yamaha voor, bepaalde reden of is ie gewoon super ???
Alvast bedankt
Re: waarom voor een quad kiezen ???
iemand bekend met volgende quad ??
http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... antie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... antie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zopas mooie aanbieding voor een Suzuki ltz400 ak 47
hele mooi quad van 1.5j oud, is die goed te rijden op de weg omdat ik soms verschillende meningen lees over de suzuki
hele mooi quad van 1.5j oud, is die goed te rijden op de weg omdat ik soms verschillende meningen lees over de suzuki
Aller eerst Welkom,
Ten 2de waarom niet voor een quad kiezen?:P Als je dat nu nog niet weet moet je je toch maar eens goed gaan bedenken.
Een quad is leuk voor te toeren en cross enz.
Je moet het hierbij iig niet van de snelheid hebben zoals bij motoren.
En alle A merken zijn goed. Dus suzuki ltz zeker ook
Ten 2de waarom niet voor een quad kiezen?:P Als je dat nu nog niet weet moet je je toch maar eens goed gaan bedenken.
Een quad is leuk voor te toeren en cross enz.
Je moet het hierbij iig niet van de snelheid hebben zoals bij motoren.
En alle A merken zijn goed. Dus suzuki ltz zeker ook
thx for the reply
hoe langer hoe meer en ik droom al jaren van een quad omdat ie volgens mij meer te bieden heeft dan een supermotard
in the worst case kan ik nog altijd voor min rijbewijs gaan en volgend jaar motard kopen
ik doe het zeker niet voor de snelheid maar ben wel benieuwd wat voor topsnelheid de suzuki haalt ???
hoe langer hoe meer en ik droom al jaren van een quad omdat ie volgens mij meer te bieden heeft dan een supermotard
in the worst case kan ik nog altijd voor min rijbewijs gaan en volgend jaar motard kopen
ik doe het zeker niet voor de snelheid maar ben wel benieuwd wat voor topsnelheid de suzuki haalt ???
http://www.kapaza.be/detail/17244899/" onclick="window.open(this.href);return false;
dit is de suzuki waarover ik het had, wat is jullie mening ???
dit is de suzuki waarover ik het had, wat is jullie mening ???
Denk dat wanneer die 130/140 haalt je blij mag zijn
ik doe het zeker niet voor de snelheid, verre van
ga gewoon voor amusenment en echt rijplezier
die topsnelheid is bijzaak maar ben er wel nieuwsgierig naar
wat haalt bv een raptor 600 en 700 ???
ga gewoon voor amusenment en echt rijplezier
die topsnelheid is bijzaak maar ben er wel nieuwsgierig naar
wat haalt bv een raptor 600 en 700 ???
-
- Quadrider
- Contacteer:
Een quad is iets beperkter als een moto zo ga je bijvoorbeeld niet op autostrade rijden.
Hiermee bedoel ik dus dat hij meer geschikt is voor plezier ritjes en ritjes over gewone wegen.
Zo rij ik er bijvoorbeeld dagelijks mee naar het werk als het goed weer is.
En in het weekend of na het werk rij ik er eens mee door de bos of tussen velden.
Een ltz400 lijkt mij een goede keuze als beginner.
Ik ben begonnen met een yamaha raptor 350 deze is ook zeer fijn om alles goed onder de knie te krijgen.
Heb nu na 2 jaar een raptor 700 gekocht.
Ik zou nooit een quad kopen van een goedkoper merk.
Meestal zijn die wel voor een reden goedkoper.
Kwaliteit is voor mij veel belangrijker dan een goedkope aankoopprijs.
Hiermee bedoel ik dus dat hij meer geschikt is voor plezier ritjes en ritjes over gewone wegen.
Zo rij ik er bijvoorbeeld dagelijks mee naar het werk als het goed weer is.
En in het weekend of na het werk rij ik er eens mee door de bos of tussen velden.
Een ltz400 lijkt mij een goede keuze als beginner.
Ik ben begonnen met een yamaha raptor 350 deze is ook zeer fijn om alles goed onder de knie te krijgen.
Heb nu na 2 jaar een raptor 700 gekocht.
Ik zou nooit een quad kopen van een goedkoper merk.
Meestal zijn die wel voor een reden goedkoper.
Kwaliteit is voor mij veel belangrijker dan een goedkope aankoopprijs.
bedankt voor de reply
het is moeilijk kiezen, zo een groot aanbod, twijfel tussen die ltz, de raptor of de kfx
zit nog steeds een beetje verveeld met de drang naar een supermotard, wordt fameus denkwerk....
het is moeilijk kiezen, zo een groot aanbod, twijfel tussen die ltz, de raptor of de kfx
zit nog steeds een beetje verveeld met de drang naar een supermotard, wordt fameus denkwerk....
-
- Quadrider
- Contacteer:
Als ik jou was dan zou ik niet direct iets kopen.mauzzer schreef:bedankt voor de reply
En volg vooral je eigen gedacht.
Wat denk jij dat het beste is voor uw gebruik.
twijfelen zal ik zowieso blijven doen totdat ik gekocht heb, zo ben ik eenmaal
ik zoek gewoon iets om me echt mee te amuseren, recreatief rijplezier
binnenwegen afrijden, naar de kust rijden etc etc
heb niet echt de crossambitie ofzo, echte louter fun wil ik beleven of dat nu met een motard of quad is
ik rij graag met een motard, kun je es mee onnozel doen, verstandig onnozel dan want snelheid boeit me niet
quads vind ik dan weer dat ietsje speciaal, de looks van sommigen zijn echt bruut en sportief en dat is waar ik op kick
als ik sommige quads zie heb ik echt dat WAUW gevoel en daar ik op beiden kick en liefst zo rap mogelijk wil gaan toeren opteer ik miss beter toch voor een quad (geen tijdverlies voor examen) en spaar ik geld uit
ik blijf erbij, bevalt het me niet kan ik volgend jaar nog steeds veranderen
ik zoek gewoon iets om me echt mee te amuseren, recreatief rijplezier
binnenwegen afrijden, naar de kust rijden etc etc
heb niet echt de crossambitie ofzo, echte louter fun wil ik beleven of dat nu met een motard of quad is
ik rij graag met een motard, kun je es mee onnozel doen, verstandig onnozel dan want snelheid boeit me niet
quads vind ik dan weer dat ietsje speciaal, de looks van sommigen zijn echt bruut en sportief en dat is waar ik op kick
als ik sommige quads zie heb ik echt dat WAUW gevoel en daar ik op beiden kick en liefst zo rap mogelijk wil gaan toeren opteer ik miss beter toch voor een quad (geen tijdverlies voor examen) en spaar ik geld uit
ik blijf erbij, bevalt het me niet kan ik volgend jaar nog steeds veranderen
-
- Quadrider
- Contacteer:
ALs je dan tog eentje koopt koop dan best een ltz 400 of raptor 350.
Koop die in occasie bij een dealer ergens. dan heb je een jaar garantie.
Die kosten je niet teveel geld,ze zien er beide goed uit, en achteraf krijg je er nog een degelijke prijs voor.
Is het dan dat je echt met de quad wilt blijven rijden dan kan je later nog een zware quad kopen, of een motard zoals je wilt.
Op die manier verlies je niet teveel.
Je kiest natuurlijk zelf wat je doet.
Koop die in occasie bij een dealer ergens. dan heb je een jaar garantie.
Die kosten je niet teveel geld,ze zien er beide goed uit, en achteraf krijg je er nog een degelijke prijs voor.
Is het dan dat je echt met de quad wilt blijven rijden dan kan je later nog een zware quad kopen, of een motard zoals je wilt.
Op die manier verlies je niet teveel.
Je kiest natuurlijk zelf wat je doet.
denk eerlijk gezegd ook om het zo te gaan doen
denk rond de 4000 naar 4500 als budget te gebruiken
kent er iemand toevallig een goeie dealer in westvlaanderen
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ikzelf ben van Werchter dus daaraan kan ik u niet helpen.mauzzer schreef:denk eerlijk gezegd ook om het zo te gaan doen
Er zullen wel genoeg quadrijders van westvlaanderen hier ronddolen.
Voor die prijs kan je wel een goede occasie kopen bij een dealer.