Ik weet het weeral een vraagje over de uitlaat maar toch had ik graag jullie ervaringen/maningen gehad.
Ik heb nu de originele voorbocht en dan een Rhino demper op mijn KFX 450 staan, met een volledig systeem kan ik er heel wat meer halen. ik heb al een powercommander dus dat is allemaal geen probleem.
De keuzen gaat momenteel tussen de Two Brothers Racing uitlaat volledig systeem:
http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper? ... LL_08.html" onclick="window.open(this.href);return false;
of een complet Leovince lijn?
Van Leovince heb ik nog niets dan positiefs gehoord maar die Two Brothers is eens iets anders...
Wat raden jullie aan?
two brothers of leovince
Re: two brothers of leovince
De two brothers zou naar het schijnt wel goed zijn , en ze is ook nog wel veel vetter als de leovince .
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
- 11_Jerre_11
- Toeschouwer
- Berichten: 11
- Lid geworden op: di 02 dec, 2008 17:29
Re: two brothers of leovince
Heb een heel tijdje geleden een uitlaattest op amerikaans forum gelezen waar ze positief zijn over performance en looks van de two brothers. Maar hier vind ik geen dynotest van.
Van de Leovince heb ik een dynotest gevonden en die komt er als slechtste uit t.o.v. een 6-tal andere uitlaten... neem zelf maar een kijkje:
http://yfz450.theatvchannel.com/invisio ... opic=92996" onclick="window.open(this.href);return false;
zowel piekvermogen als breedte van de powerband is minder tov de andere uitlaten.
dit is wel de samenvatting van twee verschillende dynotests! Als je meer uitleg wil moet je in de afzonderlijke topics gaan. Een test is op getunede motor (bovenaan). De onderste test is op min of meer standard motor. Op deze laatste word de leo getest met en zonder db killer.
PS: dit is op een yzf450
hoop dat je hier iets aan hebt.
grtz
Jeroen
Van de Leovince heb ik een dynotest gevonden en die komt er als slechtste uit t.o.v. een 6-tal andere uitlaten... neem zelf maar een kijkje:
http://yfz450.theatvchannel.com/invisio ... opic=92996" onclick="window.open(this.href);return false;
zowel piekvermogen als breedte van de powerband is minder tov de andere uitlaten.
dit is wel de samenvatting van twee verschillende dynotests! Als je meer uitleg wil moet je in de afzonderlijke topics gaan. Een test is op getunede motor (bovenaan). De onderste test is op min of meer standard motor. Op deze laatste word de leo getest met en zonder db killer.
PS: dit is op een yzf450
hoop dat je hier iets aan hebt.
grtz
Jeroen
-- YZF 450 SE 2008 ---
Re: two brothers of leovince
Ik zou voor de 2brothers gaan !!
Super vette uitlaat , en is idd eens wat anders !!
Super vette uitlaat , en is idd eens wat anders !!
Re: two brothers of leovince
Wel een zeer mooie pijp die van two brothers moet ik zeggen.
Ik wil daar ook eens induiken om te zien wat voor mijne quad het meest geschikt is.
Ik wil daar ook eens induiken om te zien wat voor mijne quad het meest geschikt is.
Re: two brothers of leovince
bedankt voor de reacties.
Het is zo dat ik reeds een demper had van Rino maar dan metr de standaard voorbocht.
Ik heb me nu een voorbocht van Rino laten maken (ze doen dat blijkbaar op bestelling) en die mag ik normaal morgen halen.
zo kwam ik er goedkoper vanaf en hopelijk met een goed resultaat.
En inderdaad anders zou ik ook voor de two brothers gaan maar ja de €'s spelen ook mee...
Het is zo dat ik reeds een demper had van Rino maar dan metr de standaard voorbocht.
Ik heb me nu een voorbocht van Rino laten maken (ze doen dat blijkbaar op bestelling) en die mag ik normaal morgen halen.
zo kwam ik er goedkoper vanaf en hopelijk met een goed resultaat.
En inderdaad anders zou ik ook voor de two brothers gaan maar ja de €'s spelen ook mee...
Re: two brothers of leovince
Wel even een paar plaatjes posten he als de boel erop zit