Verlagingsblokjes of kw veren
Verlagingsblokjes of kw veren
Hallo, ik heb mij een raptor 350 aangeschaft. Nu zou ik deze willen verlagen. De ene winkel wil verlagingsblokjes plaatsen voor 300€, en de andere winkel is volledig tegen blokjes en heeft alleen kw veren (ook 300€ maar dan wel zelf plaatsen). Ze zeiden dat als je een beetje handig bent da je deze gemakkelijk zelf kunt plaatsen.. Is dat zo? Moet je dan aangepast materiaal hebben ofzo? Wat raden jullie mij aan?
Ik gebruik mijn quad enkel voor op de baan te rijden, dus niet om te crossen ofzo. Af en toe rij ik eens met iemand achterop.
Grtz
Ik gebruik mijn quad enkel voor op de baan te rijden, dus niet om te crossen ofzo. Af en toe rij ik eens met iemand achterop.
Grtz
It ain't about how hard you can hit, it's about how hard you can get hit and keep moving forward
Re: Verlagingsblokjes of kw veren
ik ben meer te vinden voor de veren
en sommige mensen hebben liever de blokjes
veren plaatsen is niet zo moeilijk maar je moet je veer kunnen samenpersen anders krijg je je schokdemper niet dicht
als je het nog nooit gedaan hebt en niet zo bekend bent met zulke dingen zou ik er niet aan beginnen
in een garage kunne ze je wel helpen die hebben zulke klemmen
en sommige mensen hebben liever de blokjes
veren plaatsen is niet zo moeilijk maar je moet je veer kunnen samenpersen anders krijg je je schokdemper niet dicht
als je het nog nooit gedaan hebt en niet zo bekend bent met zulke dingen zou ik er niet aan beginnen
in een garage kunne ze je wel helpen die hebben zulke klemmen
ik zou voor de veren gaan..
want volgens mij is de politie ook niet zo'n fan van blokjes.. las ik in een andere topic
want volgens mij is de politie ook niet zo'n fan van blokjes.. las ik in een andere topic
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-> It's just the need for speed <-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
hier staat het over de politie
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... =3&t=20796" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... =3&t=20796" onclick="window.open(this.href);return false;
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-> It's just the need for speed <-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
Ok bedankt voor de reacties. Dan ga ik toch voor de veren gaan denk ik. Die paar euro's om ze te laten plaatsen neem ik er wel bij. Beter dat dan de boel te verkloten.
Zal eens een fotoke plaatsen als ze erop staan.
Zal eens een fotoke plaatsen als ze erop staan.
It ain't about how hard you can hit, it's about how hard you can get hit and keep moving forward
Veren zijn besteld. Met een beetje geluk staan ze er zaterdag op.
En dan maar cruisen!
En dan maar cruisen!
gade ze zelf steken?
Moeste ze zelf steken neemde dan wa fotokes?
heb ook interesse om da te steken.
Kan je kiezen hoe laag je gaat?
Moeste ze zelf steken neemde dan wa fotokes?
heb ook interesse om da te steken.
Kan je kiezen hoe laag je gaat?
vraag aan charger hoe je ze moet steken hij heeft dat voor kevin en voor iche ook gedaan sedus kan hij je dat wel uitleggen
Ik ga ze toch laten steken. Da was 30€ bij betalen. Dan weet ik tenminste da het tegoei gedaan is. Ik prul er liever ni aan, als ik er ni zoveel van ken.
En van het kiezen hoe laag je gaat, weet ik eigenlijk niet.
Had op een site gezien da je bij een raptor 350cc 5cm lager gaat.
En van het kiezen hoe laag je gaat, weet ik eigenlijk niet.
Had op een site gezien da je bij een raptor 350cc 5cm lager gaat.
ik heb mijn ook zelf geplaatst en wist op die moment ook niet hoe dat werkte...Tis echt simpel, enkel opletten dat de veerspanners er niet afvliegen...
Van die verlagingsblokjes zijn gewoon sneller verwisseld als je terug omhoog wil, dat is dan ook het enige...
(als ge niet gaat springen, kunt ge bij u voorste de hulpveren weg laten, dan gaat het lager heb ik ook gedaan trouwens)
Van die verlagingsblokjes zijn gewoon sneller verwisseld als je terug omhoog wil, dat is dan ook het enige...
(als ge niet gaat springen, kunt ge bij u voorste de hulpveren weg laten, dan gaat het lager heb ik ook gedaan trouwens)
De veren staan erop. Je voelt het verschil in rijgedrag toch goed. Veel meer baanvast
Foto'kes zet ik erop bij 'Mijn raptor 350' in forum Foto's
Foto'kes zet ik erop bij 'Mijn raptor 350' in forum Foto's
ziet er wel goed uit.... zijn dit enkel de veren die veranderd zijn?
Merci
Ja enkel de veren zijn veranderd
Ja enkel de veren zijn veranderd