50 cc quads

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Zakie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2660
Lid geworden op: ma 12 jan, 2009 21:33
Locatie: Aan het strand!

Re: 50 cc quads

Bericht door Zakie »

adly rs50 is niet echt mooi als hij standaart is, maar je kan hem echt heel mooi maken :bier:
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 656
Lid geworden op: vr 09 mei, 2008 11:43

Re: 50 cc quads

Bericht door cyclonedriver »

kymco heeft ook een MXU 50 straatlegaal en met achteruit. is even groot als de MXU 150.
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 11 mar, 2009 10:03

Re: 50 cc quads

Bericht door Vrooooom »

Ja er zijn nog meer spelers op de markt, maar ik ben in voor een Access, en die valt ook wel mooi te maken hoor! Maar ik weet niet wat ik mag ?besteden?, aan mijn quad. Ik probeer een Access te regelen, en anders blijf ik op mijn E-ton tuffen. Maar doe ik helemaal niks aan. Niks motorisch, en ook niet optisch. Vind ik zonde van de E-ton.
nvosse
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 15 mar, 2010 20:29

Re: 50 cc quads

Bericht door nvosse »

hallo ik heb een access sp met dr 70 21 mm cab en verder rolletjes drukveer alles snel maar hij gaat niet harder dan 50 kan dit komen door de versnellings bak voor en achteruit of door de begrensde cdi ik weet het niet meer kan iemand misgien een tip geven gr nick
Gebruikersavatar
Haagje
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 6465
Lid geworden op: wo 08 mar, 2006 14:29
Locatie: Limburg

Re: 50 cc quads

Bericht door Haagje »

Ga geen crosspost doen maar kijk wat we je gezegd hebben in et ander topic.
Vrooooom
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 163
Lid geworden op: wo 11 mar, 2009 10:03

Re: 50 cc quads

Bericht door Vrooooom »

Zelf heb ik helaas geen ervaring met Access. De achteruit heeft invloed. Daar zou ik niet mee gaan rommelen. Maar een andere CDI zou veel meer vermogen benutten. Deze is niet zo heel duur en kun je bij een brommerwerkplaats ''laten'' vervangen. Een andere uitlaat - Technigas Quadder -, zou wel winst boeken. Maar je zult voor een Access SP50 de uitlaat moeten verlassen.

Link: http://www.scootparts.nl/epages/Scootpa ... nigas/Quad" onclick="window.open(this.href);return false;

Vraag het na bij een brommerzaak!
EmmsDuWonderkid
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 26 mar, 2010 16:03

Re: 50 cc quads

Bericht door EmmsDuWonderkid »

Vrooooom schreef:Zelf heb ik helaas geen ervaring met Access. De achteruit heeft invloed. Daar zou ik niet mee gaan rommelen. Maar een andere CDI zou veel meer vermogen benutten. Deze is niet zo heel duur en kun je bij een brommerwerkplaats ''laten'' vervangen. Een andere uitlaat - Technigas Quadder -, zou wel winst boeken. Maar je zult voor een Access SP50 de uitlaat moeten verlassen.

Link: http://www.scootparts.nl/epages/Scootpa ... nigas/Quad" onclick="window.open(this.href);return false;

Vraag het na bij een brommerzaak!
is het dan handig om er een euro begrenzer op te Zetten, want anders gaat ie toch harder dan ie eigenlijk mag gaan??
diakrite
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 08 nov, 2009 21:13

Re: 50 cc quads

Bericht door diakrite »

Eurobegrenzer? Niet de moeite waard. Zelfs opgevoerd met de juiste uitlaat(gia shot o.i.d.) ga je weinig harder dan 60(ALS je dat al haalt). Hij is gewoon loodzwaar. Dat krijg je als je een aerox-kloon in een 450cc quad-frame gaat hangen..

60km/u is ruim onder de "problematische boete" grens. Daar doet men niks aan. ga maar na:10% tot 13% compensatie(afhankelijk van type rolbank)=+_54km/u en nog een keer de standaard 6 'a 7 km die ze er afhalen...=46 a 47 km/u.. kan niet uit :mrgreen: Je moet al met ruim 60 door het centrum van een stad razen en gevaarlijke sh!t uithalen, willen ze uberhaupt aandacht aan quads besteden, althans hier in Noord-Nederland. Ik geloof dat de kraaien in Belgie helaas ECHT de jacht hebben geopend op quads..zielepoten..
Is dat duur, zo'n Kwats?
Plaats reactie