Yamaha Blaster te koop 550 EURO
-
- Quadrunner
Re: Yamaha Blaster
er staan er zat op internet , ik weet niet wat jou budget is en je eissen pm anders is dan help ik je zoeken dan ken je eindelijk mee doen aan zeven hoven on wheels
-
- Quad Expert
Blok ligt inmiddels helemaal uit elkaar, in de versnellingsbak zitten verschillende tandwielen die slecht zijn, inclusief 1 waar de as aan vast zit. Alle lagers in het gehele blok zijn aan vervanging toe en een scheur in het carter...
Oftewel total loss
Het idee ligt om een Barossa 250 4-takt motor te kopen en die in te bouwen. Iemand daar ervaring mee heeft?
Of andere ideeën...
Oftewel total loss
Het idee ligt om een Barossa 250 4-takt motor te kopen en die in te bouwen. Iemand daar ervaring mee heeft?
Of andere ideeën...
No Can't Do!
blok van YZ 250 mmmmmm kijk ma is op youtube hoe da voorruit gaat die MX'en
ik heb eventueel nog een transmissie van een blaster te koop moest je interesse hebben stuur maar een PB.
-
- Quad Expert
Kosten voor de revisie: €1300,- exclusief 2 tandwielen die ook slecht waren + 1 as waar een slecht tandwiel op zit.JohnBeton schreef:ik heb eventueel nog een transmissie van een blaster te koop moest je interesse hebben stuur maar een PB.
Meeste kosten zitten in de koppeling + drijfstang + krukaslagers + zuiger. Met een transmissien alleen bespaar je niet zoveel.. maar zal het doorgeven.
Het blok van de barossa 250 komt uit 2003 met 2500 km op de teller en moet compleet (exclusief uitlaat) tussen de 200 en de 300 euro gaan kosten.
Heb Frans Sigmans BV gemailt of die een YZ 250 blok heeft liggen (of iets vergelijkbaars), ff afwachten dus.
Iemand anders nog met ideeën adressen of iets waar je een blok vandaan zou kunnen toveren voor een schappelijk bedrag?
No Can't Do!
- joyride
- Quadrider
Op eBay staan er zat http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_nkwZya ... omZQQ_mdoZ" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Expert
Wowjoyride schreef:Op eBay staan er zat http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_nkwZya ... omZQQ_mdoZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is wel aan de overkant van de sloot hé Heb zelf weinig vertrouwen in een 2de hands
blaster blok, een goed blok verkoop je volgens mij ook niet.
Maar het gaat mee op de lijst van mogelijke opties! Thanx!
No Can't Do!
- joyride
- Quadrider
Oke tweedehands blaster blok vertrouw je niet maar wel tweedehands barossa blok
Hebben hier zelf meerdere blasters en ook een barossa maar is niet met elkaar te vergelijken barossa valt mij vies tegen
Hebben hier zelf meerdere blasters en ook een barossa maar is niet met elkaar te vergelijken barossa valt mij vies tegen
hou er rekening mee dat als je een barossa blok gaat steken moet je wel veel meer dan enkel het blok aanpassen, nl. kabelboom, uitlaatlijn, carburator, ...
PS: Moest je je sloop motorblok wegdoen voor een prikje mag je me ook altijd wat laten weten.
PS: Moest je je sloop motorblok wegdoen voor een prikje mag je me ook altijd wat laten weten.
-
- Quad Expert
Barossa blok is compleet, inclusief cabarateur, kabelboom enz enz. alleen geen uitlaat, maar die is los te koop.JohnBeton schreef:hou er rekening mee dat als je een barossa blok gaat steken moet je wel veel meer dan enkel het blok aanpassen, nl. kabelboom, uitlaatlijn, carburator, ...
Het blasterblok zal wel weg gaan vermoed ik, wat heb je ervoor over
Maar misschien dat het nog weer veranderd, een kawa 250 blok... zal alleen meer werk worden voor mij om het erin te krijgen.
No Can't Do!
Barossa Velgen passen die ook op Blaster ??
Gaten barossa zijn 110mm.
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
normaal gezien zouden die velgen van een blaster en een barossa moeten passen
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ja die zijn t zelfde en armen ook, achterbrug en achteras weet ik zo 123 niet...nijsluc schreef:Barossa Velgen passen die ook op Blaster ??
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
-
- Quad Expert
Mogelijke opties tot nu toe:
1. Complete kawasaki 250 crosser kopen... (oudje met weinig km's) vraagprijs €500,-
2. Compleet barossa 250 blok kopen.. (met alles om hem lopend te maken excl. uitlaat) vraagprijs €300,-
3. .......
Wat is wijsheid???
1. Complete kawasaki 250 crosser kopen... (oudje met weinig km's) vraagprijs €500,-
2. Compleet barossa 250 blok kopen.. (met alles om hem lopend te maken excl. uitlaat) vraagprijs €300,-
3. .......
Wat is wijsheid???
Laatst gewijzigd door Ardjuh op wo 10 jun, 2009 08:27, 1 keer totaal gewijzigd.
No Can't Do!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
1300 uitgeven aan t blokje zou ik niet doenardkapteijn schreef:Mogelijke opties tot nu toe:
1. Complete kawasaki 250 crosser kopen... (zie eerder gegeven link) vraagprijs €500,-
3. .......
Wat is wijsheid???
da is bekant 2x de prijs waarvan je de quad hebt gekocht
ik zou een leuk/goed blokje gaan zoeken....
heb je een leuk project wat verder voort zet, en een quad die je niet veel ziet!
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)