Ik denk dat GOES een schappelijk merk is, of hij geschikt is om met 2 bochtenwerk te doen ligt grotendeels aan de bestuurder en de afstelling van je quad. Vergeet niet dat het een utility is en dat dit meer ontworpen is voor off-road werk. Ik denk als je de vering een beetje stroever zet dat het wel degelijk gaat hoor. Ik rijd met met mijn king quad ook veel op de gewone baan, ardennen etc en dat is best te doen. Na een dagje voel ik het wel serieus in mijn armen, schouders en rug, en dan heb ik nog geen bijzit ... oefening baart kunst zeggen ze .. je kan ook nog je banden ietsje harder zetten (0.6 a 0.7) maar dat moet je zelf eens uit testen. Als je toch veel baanritten gaat doen kun je ook nog spoorverbreders zetten wat je stabiliteit ook wat gaat verbeteren in het bochtenwerk.
GOES is ook maar een 520cc als ik me niet vergis, en dat vind ik een nadeel als je met 2 rijd, ik zou dan eerder naar een quad gaan met een zwaardere motor (can-am of polaris) maarja, dan spreek je ook weeral van een hogere prijsklasse. Het valt natuurlijk te zien wat je van de prestaties verwacht, maar t'is vanzelfsprekend dat een 800cc minder moeite gaat moeten doen om 2 personen te dragen en toch nog goed te presteren.
En kymco is taiwanees als ik me niet vergis, maar zeer populair in Frankrijk. Heb zelf ook een kymco gehad en was daar zeer content van, helaas hebben ze geen model met een verlengd chassis wat wel aan te raden is als je veel met 2 gaat rijden.
Je hebt ook nog een paar UTV's in de merken van Kymco en CF moto dat nog betaalbaar zijn, maarja, dat is geen quad he .. maar volgens mij is dat prettiger als je veel met 2 rijd, je zit naast elkaar, en toch nog wat open, en veel groter dan een quad is het niet, en je kan er ook meer off-road gaan als je wil. Word ook ingeschreven als moto (in belgië toch). En ze beschikken over een koffer waar je dan nog eventueel wat bagage kan op plaatsen.
Het zal ook minder fysiek belastend zijn voor het bochtenwerk ..Ik denk als mijn king het heeft gehad dat ik misschien wel zo een UTV zal aanschaffen
http://www.cfmbenelux.be/nl/view4.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kymcousa.com/showroom/utvs/uxv500/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;