Kymco wordt nog vaak als b-merk gezien.....cyclonedriver schreef:die lijst heb ik nog nooit tegekomen. Waar vind ik die ?
Nu wil ik graag een toelichting van jou waarom kymco zo goed is, met details!
Kymco wordt nog vaak als b-merk gezien.....cyclonedriver schreef:die lijst heb ik nog nooit tegekomen. Waar vind ik die ?
Kymco is een taiwaneesje, idd een B-merk, kameraad heeft er 1 en heeft toch al wat prulletjes kapot, dingen die niet echt goed geassembleerd waren.Boncari schreef:Kymco wordt nog vaak als b-merk gezien.....cyclonedriver schreef:die lijst heb ik nog nooit tegekomen. Waar vind ik die ?
Boncari schreef:Kymco wordt nog vaak als b-merk gezien.....cyclonedriver schreef:die lijst heb ik nog nooit tegekomen. Waar vind ik die ?
stukken is geen probleem. In Belgie ongeveer 100 dealers.No Limit W-tec schreef:Kymco is zeker geen B merk maar in België minder gekend. Vooral in Frankrijk heel gekend. In België niet echt goed verdeeld, in Nederland beter voor zover ik weet. Als er geen goede invoerder zit krijg je later problemen met stukken.
Masai A50 was ook goede kinderquad maar invoerder is er ook mee gestopt in België.
de 500 is begrenst op 100 km/u, de andere zijn begrenst op 90 km/u.AdlyRS schreef:niemand heeft ook gezegt dat kymco slecht is
maar een kymco kan zeker niet mee met de grote merken zoals yamaha,suzuki,kawasaki
ze hebben niet een hoger als 500 cc als ik het goed heb
Heb met m'n 700 al een Land Rover Defender 110 eruit getrokken wegens geen boom, als je zulke dingen zegt heb je denk ik weinig verstand van offroad.cyclonedriver schreef:de 500 is begrenst op 100 km/u, de andere zijn begrenst op 90 km/u.AdlyRS schreef:niemand heeft ook gezegt dat kymco slecht is
maar een kymco kan zeker niet mee met de grote merken zoals yamaha,suzuki,kawasaki
ze hebben niet een hoger als 500 cc als ik het goed heb
ze hebben inderdaad geen zwaardere dan een 500, een 700 tweecilinder is op komst.
als ne MXU 500 ne grizzly 700 kan lostrekken uit de modder, dan is dat toch een mooie prestatie, of niet.
Hoi iedereen!
Ik heb me net hier geregistreerd omdat ik van plan ben m'n petekind voor zijn verjaardag een quad te kopen maar daar absoluut niks van af weet!
Mijn eerste oog was gevallen op die chinese namaakjes maar daar lees ik dan weer niet echt veel positiefs over! Mijn budget is ook niet al tè hoog natuurlijk. Ikzelf hou het op zo'n 400 euro. De rest zal moeten worden bijgelegd door de mama Hij wordt 11 jaar op 27 juli en de quad zal vooral gebruikt worden voor te crossen in het veld De papa is boer van beroep dus daar is geen tekort aan hihi... Wat raden jullie kenners zoal aan als het op dat vlak aankomt? Zoals ik eerder gezegd heb vraag me niet naar merken, cc's en co want ik weet daar echt echt echt niks van!
Alvast bedankt!