Welke Warn winch?!
- Michael_Dee
- Quadrider
Re: Welke Warn winch?!
ja inderaad, een utility is meteen een slag groter dus is ook meer massa die in de modder zuigt....
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Heb nog een nieuwe XT 25 in de doos liggen
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
- Michael_Dee
- Quadrider
- ZmilleZ
- Easy Quadrider
Thanks voor de nuttige info maat .Wizzzard schreef:Ne maat van mij heeft nen 1.5 zitten op zijn renegade 800, en ook hij kan zich daarmee perfect behelpen,
dus op een wolverine moet dat ook wel lukken hé?
I 'm one of the two AKRA brothers
Wizzzard schreef:Ne maat van mij heeft nen 1.5 zitten op zijn renegade 800, en ook hij kan zich daarmee perfect behelpen,
ne keer testen ?
- ZmilleZ
- Easy Quadrider
Ik heb mijn winch los gezet , en de 15 meter kabel eraf getrokken . Daarna de kabel gewoon terug elektrisch binnen gedraaid , en toen zag ik dat er een hoop kabel op dezelfde plaats zat , en toen ik de kabel terug wou lostrekken , zat em goe vast .
Ik heb de kabel nu binnengedraaid , en hem met één hand geleid om hem netjes te verdelen over de hele winch .
Maar dit kunt ge toch niet doen terwijl ge op uwe quad zit , als ge uzelf uit de modder moet trekken ?
Ik heb de kabel nu binnengedraaid , en hem met één hand geleid om hem netjes te verdelen over de hele winch .
Maar dit kunt ge toch niet doen terwijl ge op uwe quad zit , als ge uzelf uit de modder moet trekken ?
- Michael_Dee
- Quadrider
nee dit is normaal dat de kabel aan een kant oprolt, is ook logisch want hij heeft geen geforceerde geleiding.
wat ik altijd doe is na het lieren compleet afrollen en aan een boom zetten, de lier op spanning brengen en dan netjes oprollen. zo komt de lier ook op spanning op de trommel te zitten, hierdoor gaat de lier wanneer je um bijvoorbeeld maar voor de helft afrolt gaat de kabel minder snel zijn eigen weg zoeken waardoor die ook minder gauw echt vast tussen andere draden op de trommel komt te zitten
wat ik altijd doe is na het lieren compleet afrollen en aan een boom zetten, de lier op spanning brengen en dan netjes oprollen. zo komt de lier ook op spanning op de trommel te zitten, hierdoor gaat de lier wanneer je um bijvoorbeeld maar voor de helft afrolt gaat de kabel minder snel zijn eigen weg zoeken waardoor die ook minder gauw echt vast tussen andere draden op de trommel komt te zitten
'09 Yamaha Grizzly 700 FI EPS - Practice makes perfect!
vwalla,
een Warn 8274 snelloper (3.6ton) gekocht voor op de rhino
4.6pk motorke...
de Ramsey REP5000 gaat naar achteren
als hem eropstaat post ik wel een foto
een Warn 8274 snelloper (3.6ton) gekocht voor op de rhino
4.6pk motorke...
de Ramsey REP5000 gaat naar achteren
als hem eropstaat post ik wel een foto
kjik daar trek je wat mee
- ZmilleZ
- Easy Quadrider
Idd. , ik heb op de quad days in Eindhoven , een paar keer gezien dat ze er gewoon de bumpers van de quad mee los of scheef trekken . Als ge echt een hele zware winch hebt , dan kun je zelfs de kader van een quad krom trekken .ratjetoet schreef:kjik daar trek je wat mee
Dus een extreem zware winch is niet altijd een voordeel .
De mijne haalt de quad misschien minder makkellijk uit de modder , maar zal ook iets minder rap wa naar de kl*ten trekken !
mijn REP5000 heeft trekkracht zat maar is te traaaag (tis voor wedstrijden)
ik heb die 8274 omdat het een snelloper is
ik heb die 8274 omdat het een snelloper is
Hoi, heb even uit een foto onderwerp een lier verhaal hiernaartoe gesleept.
die handlier voor de jetski was dus vast op de trailer aangebracht en dreef de jetski scheef richting trailer ging de band ondanks de geleiderollen toch dubbel.
ben dus onderweg geweest voor een handlier maar deze gaan maar tot max 1700lbs
ik merkte dat de warn rt 15 voor mijn kleine grizz te licht was.
bij mijn warn zijn alleen de borstels versleten en kan ze nergens meer uithalen zelfs niet via importeur. Ik kan alleen een compleet nieuwe motor kopen.
ik heb nu voor 78 eurie een nieuwe 2500lbs liergekocht en kijk hoe lang deze meegaat.
T relaikastje wat op de lier zat is overigins niet waterdicht dus die heb ik bij de liervandaan gehaald.
bij de koop heb ik gelijk 4 borstels reserve gekregen.
Ik heb t antwoord bij lieren geplaatst want we zijn hier een fotopagina om aan t dopen naar lierpaginaArdjuh schreef:Ik heb meer als genoeg aan 6 tot 8 meter... Maar in welk opzicht knoeien?
die handlier voor de jetski was dus vast op de trailer aangebracht en dreef de jetski scheef richting trailer ging de band ondanks de geleiderollen toch dubbel.
ben dus onderweg geweest voor een handlier maar deze gaan maar tot max 1700lbs
ik merkte dat de warn rt 15 voor mijn kleine grizz te licht was.
bij mijn warn zijn alleen de borstels versleten en kan ze nergens meer uithalen zelfs niet via importeur. Ik kan alleen een compleet nieuwe motor kopen.
ik heb nu voor 78 eurie een nieuwe 2500lbs liergekocht en kijk hoe lang deze meegaat.
T relaikastje wat op de lier zat is overigins niet waterdicht dus die heb ik bij de liervandaan gehaald.
bij de koop heb ik gelijk 4 borstels reserve gekregen.
weet iemand waar ik de borstels voor een warn rt15 kan uithalen?
de handelaren willen me alleen complete motoren verkopen.
Pee
de handelaren willen me alleen complete motoren verkopen.
Pee