Foutje...Op elke website heerst COPYRIGTH dwz dat je zonder toestemming van de eigenaar van de website geen fotos mag uploaden dan wel gebruiken voor iets anders.kees schreef:Is toch een mooi compliment? Ik fotografeer ook en ik ben een van de weinige die dat wat uitmaakt omdat ik het als compliment zie. Als ik iemand op een quad fotografeer, zouden ze de bestuurder moeten betalen en niet mij want niemand zegt dat die foto's uitgebracht moeten worden. Dus als jij ze in een boek vind, heb je ze naar buiten gebracht dus openbaar gemaakt.Vyrena schreef:Er worden zoveel foto`s gejat, ik maak het ook mee (er stond verdomme eens een foto als reclame in een boekje, ik ahd die foto gemaakt), dus groot gelijk dat het erin staat.
Ik zie het ook als een compliment als ze een foto van mij( niet van mezelf ) in een blad zetten maar dan wordt er wel voor betaald.
En die namen er door is misschien wat overdreven, maar kijk maar eens op de hyves paginas, daar zie je veel fotos van mij...
En nog iets...je fotografeert niet iemand op een quad...je fotografeert een sportmoment....