Yamaha YFM250R Foto's

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Frnak
Quadrider
Quadrider

Re: Yamaha YFM250R Foto's

Bericht door Frnak »

kees schreef:
Vyrena schreef:Er worden zoveel foto`s gejat, ik maak het ook mee (er stond verdomme eens een foto als reclame in een boekje, ik ahd die foto gemaakt), dus groot gelijk dat het erin staat.
Is toch een mooi compliment? Ik fotografeer ook en ik ben een van de weinige die dat wat uitmaakt omdat ik het als compliment zie. Als ik iemand op een quad fotografeer, zouden ze de bestuurder moeten betalen en niet mij want niemand zegt dat die foto's uitgebracht moeten worden. Dus als jij ze in een boek vind, heb je ze naar buiten gebracht dus openbaar gemaakt.
Foutje...Op elke website heerst COPYRIGTH dwz dat je zonder toestemming van de eigenaar van de website geen fotos mag uploaden dan wel gebruiken voor iets anders.

Ik zie het ook als een compliment als ze een foto van mij( niet van mezelf ) in een blad zetten maar dan wordt er wel voor betaald.
En die namen er door is misschien wat overdreven, maar kijk maar eens op de hyves paginas, daar zie je veel fotos van mij...
En nog iets...je fotografeert niet iemand op een quad...je fotografeert een sportmoment....
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

In het begin is het inderdaad een compliment, en zonder dat je je foto`s naar buiten brengt kan er ook niets VERKOCHT worden. Als Frank zijn foto`s niet op zijn website zet dan kan NIEMAND ze zien en KOOPT er ook niemand wat.
Waar denk je dat ons fotomateriaal van betaald moet worden?
Op een gegeven moment houd die conpliment fase op en moet er betaald worden. Voor niets gaat de zon op.

Als je het officieel gezien neemt mogen we de foto`s van Frank zijn website helemaal niet kopieren en op hyves zetten, zonder toestemming van de eigenaar mogen de foto`s niet worden veelvoudigd en openbaar gemaakt. Een beetje eigenbescherming is nooit weg.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Frnak
Quadrider
Quadrider

Bericht door Frnak »

En zo is het Vyrena...dank je
hans407
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door hans407 »

Vyrena schreef:
Er worden zoveel foto`s gejat, ik maak het ook mee (er stond verdomme eens een foto als reclame in een boekje, ik ahd die foto gemaakt), dus groot gelijk dat het erin staat.

Is toch een mooi compliment? Ik fotografeer ook en ik ben een van de weinige die dat wat uitmaakt omdat ik het als compliment zie. Als ik iemand op een quad fotografeer, zouden ze de bestuurder moeten betalen en niet mij want niemand zegt dat die foto's uitgebracht moeten worden. Dus als jij ze in een boek vind, heb je ze naar buiten gebracht dus openbaar gemaakt
ja maar niemand weet dat die fotos van jou zijn mensen denken dat die foto gewoon door iemand van dat boekje gemaakt is
Frnak
Quadrider
Quadrider

Bericht door Frnak »

hans407 schreef:
Vyrena schreef:
Er worden zoveel foto`s gejat, ik maak het ook mee (er stond verdomme eens een foto als reclame in een boekje, ik ahd die foto gemaakt), dus groot gelijk dat het erin staat.

Is toch een mooi compliment? Ik fotografeer ook en ik ben een van de weinige die dat wat uitmaakt omdat ik het als compliment zie. Als ik iemand op een quad fotografeer, zouden ze de bestuurder moeten betalen en niet mij want niemand zegt dat die foto's uitgebracht moeten worden. Dus als jij ze in een boek vind, heb je ze naar buiten gebracht dus openbaar gemaakt
ja maar niemand weet dat die fotos van jou zijn mensen denken dat die foto gewoon door iemand van dat boekje gemaakt is
Afbeelding

Maak mij maar eens wijs dat ze dat niet weten....
Ze doen alsof misschien...
Het gaat niet om de lezers van dat boekje maar om de makers van het boekje.

Zelfs een goede vriend van me uit Engeland klaagt dat zijn fotos gestolen worden en hij f.cking zéééér mooie fotos
Frnak
Quadrider
Quadrider

Bericht door Frnak »

Dit is een foto van een vriend van me...

Afbeelding

Als je daar het logo van weghaalt rechtsonder krijg je een perfecte foto...
(Ik zet er voor hem mijn eigen naam in)

Afbeelding

Dus nu zou het ineens een foto van mij zijn?
Dat kan toch niet...
danny_metall
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door danny_metall »

welke schokbrekers/veren zou ie gebruiken????
roy
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door roy »

dat zijn fox veren
yamaha blaster
danny_metall
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door danny_metall »

Ok bedankt :quad:
hans407
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door hans407 »

Frnak schreef:
hans407 schreef:
Vyrena schreef:

Afbeelding

Maak mij maar eens wijs dat ze dat niet weten....
Ze doen alsof misschien...
Het gaat niet om de lezers van dat boekje maar om de makers van het boekje.

Zelfs een goede vriend van me uit Engeland klaagt dat zijn fotos gestolen worden en hij f.cking zéééér mooie fotos
Hey frank wanneer ge je weer foto's van Henk maken
Ik ben hans het neefje van henk :D :applaus:
Frnak
Quadrider
Quadrider

Bericht door Frnak »

Uhm, elke keer als ie rijdt maak ik fotos van Henki.
Alleen maak ik niet meer fotos van Henk alleen.
markie#14
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door markie#14 »

da fhoto jaten is gewoon een naai streek de makers van zo'n boekje zouden ze moeten verbieden ooit nog n boekje te maken :x :D
yfsblaster
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door yfsblaster »

Hoeveel pk heeft zo'n ding nou eigenlijk?

:D
Plaats reactie