Hallo allemaal,
Zal me eerst even voorstellen. Ben Arjan Eleveld 23 jaar en kom uit Assen. Op het moment zit ik erg te twijvelen tussen een motorrijbewijs of een quad.
Zelf nijg ik meer naar de quad kant toe omdat ik offroad rijden toch erg leuk vind. Ik ben ook nog helemaal nieuw tot de quad wereld maar heb al wel wat dingejtes gelezen. Een yamaha blaster 200cc is een goede om mee te beginnen (2e hands). Bashan is ook wel leuk maar is en blijft chinees spul?
Wil er eigenlijk het meeste mee over de weg rijden maar af en toe ook op de normale bospaden met kenteken.
Mijn budget is zo rond de 1500 a 2000 euro. Is er in de prijsklasse iets leuks 2ehands te verkrijgen?
Zijn er mensen die mij wat meer info kunnen geven over wat te doen en zijn er ook mensen met een quad in de omgeving van Assen?
groeten Arjan Eleveld.
Even voorstellen/beginner.
Even voorstellen/beginner.
Laatst gewijzigd door Appel007 op di 23 jun, 2009 15:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Even voorstellen/beginner.
als je voor de quad kiest zou ik voor de blaster kiezen!
baschan kan je ook nemen maar dan moet je al een beetje techniek kennen om zijn foutjes op te lossen
baschan kan je ook nemen maar dan moet je al een beetje techniek kennen om zijn foutjes op te lossen
- joyride
- Quadrider

Re: Even voorstellen/beginner.
Hey wekom,
Als ik jou was zou ik eens kijken bij lowbudgetquads in smilde, is dicht bij jou, en is een aardige gozer met goede service
Suc6.
Als ik jou was zou ik eens kijken bij lowbudgetquads in smilde, is dicht bij jou, en is een aardige gozer met goede service
Suc6.