Seinen naar Motards
Seinen naar Motards
Seinen (je weet wel, vingertje opsteken...nee niet dat vingertje!) jullie ook naar motards? Zoja, wat zijn hun reacties?
Ik doe dit altijd maar uit 10 motards zijn er slechts een stuk of 3-4 die terug seinen
Ik zie dit een beetje als een belediging
Wat is jullie ervaring?
Ik doe dit altijd maar uit 10 motards zijn er slechts een stuk of 3-4 die terug seinen
Ik zie dit een beetje als een belediging
Wat is jullie ervaring?
Re: Seinen naar Motards
Motorrijders doen dat vaker als ik met de quad rij.
En dan zie je ze ook nog wat nakijken
De meeste met een Racer/ sportiever model seinen vaker
( vaker alleen de ''oudjes'' niet op zoon chopper/toer model )
En dan zie je ze ook nog wat nakijken
De meeste met een Racer/ sportiever model seinen vaker
( vaker alleen de ''oudjes'' niet op zoon chopper/toer model )
-
- Easy Quadrider
Ik sein ook altijd naar de motards,mede omdat ook motoren mijn passie zijn en uit een soort van "vriendschap".
Ik merk wel op dat het vooral de motards op de sportmotoren zijn die terug seinen, ik heb nog geen één keer meegemaakt dat een chopper terugseint, maar dat is dan mijn ervaring!
Ik merk wel op dat het vooral de motards op de sportmotoren zijn die terug seinen, ik heb nog geen één keer meegemaakt dat een chopper terugseint, maar dat is dan mijn ervaring!
JINLING JLA-07A RINO
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Vindt je het gek ..
op zo'n Chopper moeten ze 2handen aan het stuur houden..., anders trillen ze er van af
op zo'n Chopper moeten ze 2handen aan het stuur houden..., anders trillen ze er van af
idd het is me ook al opgevallen dat sommige motards de moeite niet willen doen om terug te seinen
ze zullen hun te goed voelen voor ons zeker
ze zullen hun te goed voelen voor ons zeker
-
- Easy Quadrider
danny_metall schreef:Vindt je het gek ..
daarvoor moeten ze niet eens hun handen van het stuur afhalen,gewoon 1 vingertjes opheffen!
JINLING JLA-07A RINO
Hey,
Ik rij zelf ook met een gsx-r en doe ook altijd teken naar quadrijders. maar ondervind wel dat er toch weinig motards zijn die het uit hun eigen doen. sommige doen wel teken terug als je eerst iets doet maar toch maar bitter weinig eigenlijk.
Die zullen een beetje jaloers zijn hahahahaha
greetz Jimmy
Ik rij zelf ook met een gsx-r en doe ook altijd teken naar quadrijders. maar ondervind wel dat er toch weinig motards zijn die het uit hun eigen doen. sommige doen wel teken terug als je eerst iets doet maar toch maar bitter weinig eigenlijk.
Die zullen een beetje jaloers zijn hahahahaha
greetz Jimmy
Suzuki LTZ400 met nen hoop toeters en bellen.
En seinen naar een zwaantje? Of is da afgeraden
Ik sein niet, alleen naar andere quad rijders.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Contacteer:
sein ook altijd nr motards en quads...
maar ik denk het feit dat er veel niet terugseinen ze het niet zien of dat vele motards ook het "seinen" niet kennen
maar ik denk het feit dat er veel niet terugseinen ze het niet zien of dat vele motards ook het "seinen" niet kennen
--HoNdA 400--
ik sein eigenlijk ook niet, gewoon omdat ze 9 op 10 toch niks terug doen! Waarom? geen idee! wij moetten ook door weer en wind eh
- chrisrccolleman
- Toeschouwer
- Contacteer:
Als ik een motorrijder passeer op een 2 persoons quad seinen die soms.
Dat ding is een halve 4x4.
Op een sportieve quad wordt er ook mooi geseind naar elkaar.
Als ik met m'n wat oudere landcruiser op de baan ben en er passeert er eentje van hetzelfde merk met wat adventure opzet.
Dan wordt er ook gegroet.
Zelfde in een G-klasse.
Landrover eigenaars hebben een echt ritueel van groeten naar elkaar.
Het seinen is volgens mij een mix van "Hey dude, nice ride" "Welcome to the club" "You've got the know!" en voor Landrovers "I know your pain!"
Dat ding is een halve 4x4.
Op een sportieve quad wordt er ook mooi geseind naar elkaar.
Als ik met m'n wat oudere landcruiser op de baan ben en er passeert er eentje van hetzelfde merk met wat adventure opzet.
Dan wordt er ook gegroet.
Zelfde in een G-klasse.
Landrover eigenaars hebben een echt ritueel van groeten naar elkaar.
Het seinen is volgens mij een mix van "Hey dude, nice ride" "Welcome to the club" "You've got the know!" en voor Landrovers "I know your pain!"
Our motorvation is going places.
Is idd alom geweten bij de LR defenders.
Dat laatste heb ik niet gelezen
Er was ooit een auto (ik dacht een NSU) waar de chauffeurs elkaar begroetten met een aantal vingers op te steken: het aantal motoren dat er al in de wagen vervangen was!
Op de quad sein ik alleen naar andere quads.
Dat laatste heb ik niet gelezen
Er was ooit een auto (ik dacht een NSU) waar de chauffeurs elkaar begroetten met een aantal vingers op te steken: het aantal motoren dat er al in de wagen vervangen was!
Op de quad sein ik alleen naar andere quads.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
L.D. schreef: Er was ooit een auto (ik dacht een NSU) waar de chauffeurs elkaar begroetten met een aantal vingers op te steken: het aantal motoren dat er al in de wagen vervangen was!
Ik rij nog maar 2 maanden met een quad rond.
Het is mij idd opgevallen dat het overgrote meerendeel van de motards niet wil terug-seinen
daar ben ik dus ook mee gestopt, ... spijtig,
als ik vroeger met de moto rond-tourde gaf het altijd wel een speciaal gevoel, dat seintje.
collega-quadrijders krijgen natuurlijk altijd een seintje hé
Het is mij idd opgevallen dat het overgrote meerendeel van de motards niet wil terug-seinen
daar ben ik dus ook mee gestopt, ... spijtig,
als ik vroeger met de moto rond-tourde gaf het altijd wel een speciaal gevoel, dat seintje.
collega-quadrijders krijgen natuurlijk altijd een seintje hé