Hallo,
Ik ben gister achterover gevallen, me maat en ik konden net op tijd er af springen anders lagen wij er onder.
nou is mijn bumper en voor rek krom, Zijn er mensen die dit vaker mee hebben gemaakt ? Want ik wil graag weten
Wat een nieuwe bumper en voor rek kost van een grizzly 660 uit 2005. en of dit dan wel de moeite waard is.
mvg,
Ton van der Schoot
Bumper en voorrek krom (Grizzly 660 2005)
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
Re: Bumper en voorrek krom (Grizzly 660 2005)
Hierbij wat foto's , Het is wat moeilijk te zien, maar als ik het rek er op schroef dan trekt hij alle kappen krom.
ik heb het al heel wat rechtgetrokken met een heftruck, maar het is nog niet ver genoeg
het valt wel mee, Maar als je rijdt dan stoort het want je Voorkant is dan scheef en niet in lijn met je stuur.
Als er mensen zijn die zo uit het hoofd weten wat zoiets moet kosten, dan hoor ik het graag,
Heb al een zaak geinformeerd maar nog geen bericht gehad.
mvg
Ton van der Schoot
ik heb het al heel wat rechtgetrokken met een heftruck, maar het is nog niet ver genoeg
het valt wel mee, Maar als je rijdt dan stoort het want je Voorkant is dan scheef en niet in lijn met je stuur.
Als er mensen zijn die zo uit het hoofd weten wat zoiets moet kosten, dan hoor ik het graag,
Heb al een zaak geinformeerd maar nog geen bericht gehad.
mvg
Ton van der Schoot
heb geen gedacht van wat da kost , zal ni echt goedkoop zijn , maar ik zou toch proberen da recht te krijge
op de foto te zien valt et nog goed mee en is da toch recht te krijge
grtz
op de foto te zien valt et nog goed mee en is da toch recht te krijge
grtz
Blijf daar gewoon mee rijden, of trek het zelf wat recht.
Vroeger was ik ook zo, alles moest er als nieuw uitzien, maar dat kan gewoon niet als je hem gebruikt voor wat hij gemaakt is.
Vroeger was ik ook zo, alles moest er als nieuw uitzien, maar dat kan gewoon niet als je hem gebruikt voor wat hij gemaakt is.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"