AGM 250

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

AGM 250

Bericht door Mark_T »

Ik ben sinds een paar maandjes echt actief op het forum en sinds 2 weken in het bezit van een quad. Daarom leek het mij wel zo netjes om mij even voor te stellen en daarnaast ook wat foto´s te plaatsen. Ik heet Mark, ben 20 jaar en kom uit de buurt van Den Haag. Ben nog druk met studeren (HBO Facility Management) en werk daarnaast fulltime. Ik zal het een beetje proberen bij te houden, want er staat nog het één en ander op de planning.
Het gaat hier om een AGM 250cc met 600km op de teller.

Zo zag de quad eruit toen ik hem kocht
Afbeelding

Wat wezen touren op Scheveningen.
Afbeelding

Afbeelding

En als je goed kijkt naar de 1e foto en deze foto, zal je zien dat ik de knipperlichten wat meer naar binnen heb gebracht. Uiteindelijk wil ik de glaasjes nog in het zwart kopen/ sprayen.
Afbeelding

Nog een leuk filmpje op mijn werk:
Afbeelding
Raptor 660 SM
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Bericht door Mark_T »

Afbeelding
Raptor 660 SM
matthiasz
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 03 mei, 2009 13:54

Re: AGM 250

Bericht door matthiasz »

hallo , ik ben ook al een tijdje aan 't zoeke achter een goedkope quad en ben deze quad ook al een paar keer tege gekomen dus was mijn vraaag ben je content van de quad ? :D
matthiasz
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 03 mei, 2009 13:54

Re: AGM 250

Bericht door matthiasz »

matthiasz schreef:hallo , ik ben ook al een tijdje aan 't zoeke achter een goedkope quad en ben deze quad ook al een paar keer tege gekomen dus was mijn vraaag ben je content van de quad ? :D
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: AGM 250

Bericht door Mark_T »

Deze week toch maar andere knipperlichten vooraan erop gezet. Vallen nu niet op wanneer ze uit staan. Hierna ga ik de achterkant aanpakken en wil dan de knipperlichten in het achterlicht hebben.
Verder ga ik andere tandwielen bestellen om zo de hoge toeren wat weg te nemen.

Afbeelding
Raptor 660 SM
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: AGM 250

Bericht door Mark_T »

Gisteren de olie vervangen, sproeier 106 ipv 89 erin en eindelijk het vacuum probleem in mijn tank opgelost. (Zie foto)

Afbeelding
Raptor 660 SM
Kawasaki4ever
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 29 mei, 2009 12:08

Re: AGM 250

Bericht door Kawasaki4ever »

bij deze ook mijn vraag, omdat ik ook intresse had om deze quad aan te schaffen voor te beginnen
hoe is de kwaliteit van deze quad, kettingen,tandwielen die snel slijten enz....

Greetzz Steven
dieseltank
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2834
Lid geworden op: di 09 sep, 2008 17:49
Locatie: Noord-Brabant - Nederland
Contacteer:

Re: AGM 250

Bericht door dieseltank »

mooi hoor!

gost rider? :p
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}

somthing comming soon...:roll:
QUADLOOS :shock: ( op 't moment)
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: AGM 250

Bericht door Mark_T »

dieseltank schreef:mooi hoor!

gost rider? :p
Danku. Ja je zou het bijna denken :evil:
-------

Gister weer even gereden na een paar weken op vakantie te zijn geweest

Afbeelding
Raptor 660 SM
Gebruikersavatar
ruudevers
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 138
Lid geworden op: di 02 dec, 2008 15:58
Locatie: Grevenbicht

Re: AGM 250

Bericht door ruudevers »

Heeey,

Hoe loopt je AGM nu? ik heb er alweer bijna 5000km op zitten deze week komen er nieuwe banden op.

Kan ik ook weer stof maken :crosser: leuke foto.

Gr. Ruud
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: AGM 250

Bericht door Mark_T »

ruudevers schreef:Heeey,

Hoe loopt je AGM nu? ik heb er alweer bijna 5000km op zitten deze week komen er nieuwe banden op.

Kan ik ook weer stof maken :crosser: leuke foto.

Gr. Ruud
Hij liep goed tot 2 weken geleden. Ik reed normaal op de weg en plotseling deed mijn 3e versnelling het niet meer. Ik ging op vakantie en toen ik eergister ging rijden kwam ik thuis en werd mn koelwater 113 graden. Ik merkte dat er te weinig in zat en heb dus alles eruit gehaald en weer nieuw erin gedaan, maar nog steeds word ie 113 graden. Nu denk ik dat of mn pomp kapot is of de tempratuur meter kapot is, maar dat lijkt me sterk.
Jij misschien een idee?
Voor die versnelling ga ik hem weg brengen zodra de tempratuur weer normaal blijft.
Raptor 660 SM
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Nieuw motorblok?

Bericht door Mark_T »

Omdat ik toch snelheid mis, maar een Raptor niet in mijn bereik ligt zit ik er toch over te denken om een blokwissel te doen. Nu heb ik zitten kijken voor een motorblok van een GSX 600 F, maar qua afmetingen (43 x 43 x 54) gaat dit niet passen.

De ruimte die ik heb is 30 x 30 x 40 ( kan hier of daar wel 1 of 2 cm groter, maar dit is de maat waar ik vanuit ga zodat alles gemakkelijker past). Ik wil wel minimaal 500cc en het moet natuurlijk tandwiel aangedreven zijn en aan de linkerkant zitten. Is er hier iemand die enig idee heeft?
Raptor 660 SM
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: AGM 250

Bericht door FLIPmode »

Veranderen van blok is veranderen van (op zijn minst) de ophangpunten, simpel even ombouwen zal niet zo maar gaan. Misschien kunt ge met een v-blok wel groter gaan, en tussen de framebuizen blijven :idea:
Veel succes
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Mark_T
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 750
Lid geworden op: ma 08 sep, 2008 12:28

Re: AGM 250

Bericht door Mark_T »

FLIPmode schreef:Veranderen van blok is veranderen van (op zijn minst) de ophangpunten, simpel even ombouwen zal niet zo maar gaan. Misschien kunt ge met een v-blok wel groter gaan, en tussen de framebuizen blijven :idea:
Veel succes
Ik ben me ook zeker bewust van de aanpassingen en ga ook alles rustig aan doen. Ik wil eerst alle onderdelen bij elkaar hebben, voordat ik de quad uit elkaar haal. Dus dat duurt nog wel een tijd.
Raptor 660 SM
Plaats reactie