![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutraal.gif)
Rebry
Cool heb jij ne Dodge Charger ???Charger69 schreef:In principe is het toch zo dat overal waar auto's of andere gemotoriseerde voertuigen mogen rijden, quads daar ook mogen rijden. Natuurlijk wel met de geldige decibels in acht te nemen.
Maar dat met die decibels zou dan natuurlijk ook voor alle voertuigen moeten gelden. Ik stel gewoon een voorbeeld met mijn Charger. Als ik met dat ding door die straten zou rijden geeft dit meer geluidsoverlast dan hetzelfde welke quad, zelfs bij een laag toerental
JohnBeton schreef:Als ze in antwerpen iedereen over dezelfde kam willen scheren, gaan ze dan ook alle allochtonen buitengooien omdat er een paar criminelen tussen zitten ???
(versta me niet verkeerd, ik ben geen racist, in tegendeel, ge begrijpt wel wat ik wil zeggen)
Charger69 schreef:Yep dat klopt en met de nodige pk's en geluidRebry schreef:Cool heb jij ne Dodge Charger ???Charger69 schreef:In principe is het toch zo dat overal waar auto's of andere gemotoriseerde voertuigen mogen rijden, quads daar ook mogen rijden. Natuurlijk wel met de geldige decibels in acht te nemen.
Maar dat met die decibels zou dan natuurlijk ook voor alle voertuigen moeten gelden. Ik stel gewoon een voorbeeld met mijn Charger. Als ik met dat ding door die straten zou rijden geeft dit meer geluidsoverlast dan hetzelfde welke quad, zelfs bij een laag toerental![]()
![]()
Rebry