Na antwerpen nu ook al Limburg???
-
- Easy Quadrider
Na antwerpen nu ook al Limburg???
Het was te denken als er ene begint over te zagen en iets te verbieden en dat lukt, volgt de rest ook weer.
Zie beelden uitzending TV Limburg.
http://www.tvl.be/nl/nieuws/zoek?src=quads" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wordt het hier echt beu in dit apen land.
Heb 9 jaar offroad gereden met een 4x4 en tenslotte de hobby in de kast gestoken omdat er nog weinig legaal gereden kan worden.
Met veel verlies dingen van de hand gedaan en zeker met pijn in het hart.
Nu heb ik sinds enkele maanden een sport quad supermotard omdat ik dan niet meer op onverhard kom en toch nog een plezante hobby heb en nu beginnen ze dat weer te verbieden.
Wat mag een mens hier nog buiten belasting betalen???
Zie beelden uitzending TV Limburg.
http://www.tvl.be/nl/nieuws/zoek?src=quads" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wordt het hier echt beu in dit apen land.
Heb 9 jaar offroad gereden met een 4x4 en tenslotte de hobby in de kast gestoken omdat er nog weinig legaal gereden kan worden.
Met veel verlies dingen van de hand gedaan en zeker met pijn in het hart.
Nu heb ik sinds enkele maanden een sport quad supermotard omdat ik dan niet meer op onverhard kom en toch nog een plezante hobby heb en nu beginnen ze dat weer te verbieden.
Wat mag een mens hier nog buiten belasting betalen???
Re: Na antwerpen nu ook al Limburg???
Goed bezig patrick, gaat hij dan ook stoppen met het verkopen van 'sportuitlaten' en dergelijk ?
Als ze hier in Alken de quads zouden verbieden, gaat den deze er toch zijn k.loten aan vegen.
Als ze hier in Alken de quads zouden verbieden, gaat den deze er toch zijn k.loten aan vegen.
Ja zo dacht ik het ook al. Wie verkoopt er dan die luidruchtige uitlaten ''KUCH KUCH''JohnBeton schreef:Goed bezig patrick, gaat hij dan ook stoppen met het verkopen van 'sportuitlaten' en dergelijk ?
ewel das weer een leukertje!
patrick sluit je boel maar!
je bent het niet waard dat je nog een zaak hebt!
1st je zakken goed vol steken aan verkochte uitlaten en dan comentaar gaan geven op tv!
manmanman waar gaan we toch naartoe!
patrick sluit je boel maar!
je bent het niet waard dat je nog een zaak hebt!
1st je zakken goed vol steken aan verkochte uitlaten en dan comentaar gaan geven op tv!
manmanman waar gaan we toch naartoe!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Hij kan moeilijk op tv gaan zeggen dat hij de bron van problemen is.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
Wie wil er zo een sportuitlaat? Wie koopt er zo een sportuitlaat? Ik denk dat dat ieder wel voor zijn eigen beslist wat hij op zen quad wil zetten, dus steek de hand eerst in eigen boezem ipv Patrick hiervan de schuld te geven!!
hij is niet de bron van het probleem, een paar cowboys zijn dat, maar ik vind het hypocriet om te zeggen dat het aan sportuitlaten ligt. Als ik morgen met een quad met kenteken naar hem ga voor een FP op te laten zetten zal hij ze er graag opzetten.
Dat de politiekers zo maar verder doen, sluit alle crossbanen, ban de quads van de openbare weg, en kom daarna nog janken dat er wildcrossers zijn.
Dat de politiekers zo maar verder doen, sluit alle crossbanen, ban de quads van de openbare weg, en kom daarna nog janken dat er wildcrossers zijn.
Inderdaad.
Je hebt mensen met een overdreven hard geluid. ook andere motoren ( auto's harley's enz ) met een heel hard geluid.
Maar diegene in het filmpje praat nu wel mooi zo. Maar wie weet heeft hij ze wel verkocht of eronder gelegd.
Hij doet alsof hij alleen maar standaard uitlaatjes verkoopt
Ik heb ook een race uitlaat eronder. Maar ik ben meestal ( mits ik niet naar school hoef ) Niet voor 10 uur smorgens buiten en na 10 uur savonds en mocht ik toch toevallig eerder of later dan die tijden zijn. Dan schakel ik zsm over! ( en dan is hij ook vrij stil)
Je hebt mensen met een overdreven hard geluid. ook andere motoren ( auto's harley's enz ) met een heel hard geluid.
Maar diegene in het filmpje praat nu wel mooi zo. Maar wie weet heeft hij ze wel verkocht of eronder gelegd.
Hij doet alsof hij alleen maar standaard uitlaatjes verkoopt
Ik heb ook een race uitlaat eronder. Maar ik ben meestal ( mits ik niet naar school hoef ) Niet voor 10 uur smorgens buiten en na 10 uur savonds en mocht ik toch toevallig eerder of later dan die tijden zijn. Dan schakel ik zsm over! ( en dan is hij ook vrij stil)
Ik heb geen sport uitlaat en geen sportfilter. Met pijn in mijn hart want ik vind het geweldig (ben ik heel eerlijk in). Maar dat is kwestie van smaak en ik denk dat iedereen dit met mij kan delen. Waarom doe ik het niet, ik word iedere week aangehouden door politie en de kans is dan groot dat ik telkens een boete krijg.
Word ik dan ook geweigerd?
Vind het niet normaal. Ze zoeken gewoon iets. Dat kabaal, is een paar seconden en dan is het weer weg. Kabaal, is constant. Ik vind dat ze eens moeten stoppen met die dreigementen.
Waar gaat dit heen? Ik weet het, pure afgunst. Sommige mensen en dat is een ziekte, kunnen het niet verkroppen dat jij iets hebt, wat hun niet hebben en niet kunnen krijgen. Wat krijg je dan?
Dit.
Stelletje !@
Jongens, nou geloof mij, het gaat niet om het geluid.
Daar gaat het gewoon niet om, het is een geheel plaatje.
Word ik dan ook geweigerd?
Vind het niet normaal. Ze zoeken gewoon iets. Dat kabaal, is een paar seconden en dan is het weer weg. Kabaal, is constant. Ik vind dat ze eens moeten stoppen met die dreigementen.
Waar gaat dit heen? Ik weet het, pure afgunst. Sommige mensen en dat is een ziekte, kunnen het niet verkroppen dat jij iets hebt, wat hun niet hebben en niet kunnen krijgen. Wat krijg je dan?
Dit.
Stelletje !@
Jongens, nou geloof mij, het gaat niet om het geluid.
Daar gaat het gewoon niet om, het is een geheel plaatje.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ik steek niks schuld op patrick!stefvv schreef:Wie wil er zo een sportuitlaat? Wie koopt er zo een sportuitlaat? Ik denk dat dat ieder wel voor zijn eigen beslist wat hij op zen quad wil zetten, dus steek de hand eerst in eigen boezem ipv Patrick hiervan de schuld te geven!!
maar om je klanten zo te bepraten op tv vindt ik heel laag!
ik heb een sportuitlaat en en sportluchtfilter en mijn geluid is amper luider dan origineel!
t'is gewoon de keuze die je moet maken!
en als je niet wil overkomen als bron van het probleem geef dan geen komentaar.
niemand verplicht je om met de pers te praten!
ik verwacht reactie van patrick of sabrina ze zijn hier lid!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Quadshop is idd niet de schuld van de problemen. Als hij geen uitlaat verkoopt koopt klant wel op internet of bij concurrent.
MAAR, ik denk dat ALLE verkopers klanten er op moeten wijzen dat sportuitlaten in principe enkel bedoeld zijn voor circuit (waar trouwens ook meer en meer beperkingen zijn). Een FP uitlaat die hij veel vaak verkoopt is zowat de luidste uitlaat op de markt. Een Doma meerkamer is stukken stiller en zou dus het eerste moeten zijn dat aangeraden wordt.
Probleem is dat velen denken dat quad rapper gaat met andere (luide) uitlaat maar het verschil zit hem meestal tussen de oren. Heb al veel quads gezien die het slechter doen op testbank met andere uitlaat dan standaard.
MAAR, ik denk dat ALLE verkopers klanten er op moeten wijzen dat sportuitlaten in principe enkel bedoeld zijn voor circuit (waar trouwens ook meer en meer beperkingen zijn). Een FP uitlaat die hij veel vaak verkoopt is zowat de luidste uitlaat op de markt. Een Doma meerkamer is stukken stiller en zou dus het eerste moeten zijn dat aangeraden wordt.
Probleem is dat velen denken dat quad rapper gaat met andere (luide) uitlaat maar het verschil zit hem meestal tussen de oren. Heb al veel quads gezien die het slechter doen op testbank met andere uitlaat dan standaard.
daar geef ik je groot gelijk in nicolas!
t'is zoals je zegt as je naar patrick of nog enkele andere shops gaat raden ze je als 1ste FP aan
ik heb meerdere malen aangehaald dat deze uitlaat veel te veel kabaal maakt en dan krijg je reacties zo van maar nee gij das een gedacht!
t'is zoals je zegt as je naar patrick of nog enkele andere shops gaat raden ze je als 1ste FP aan
ik heb meerdere malen aangehaald dat deze uitlaat veel te veel kabaal maakt en dan krijg je reacties zo van maar nee gij das een gedacht!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
De reden is simpel maar niet voor publicatie vatbaar.
+ 1No Limit W-tec schreef: Een FP uitlaat die hij veel vaak verkoopt is zowat de luidste uitlaat op de markt. Een Doma meerkamer is stukken stiller en zou dus het eerste moeten zijn dat aangeraden wordt.
No Limit W-tec schreef:De reden is simpel maar niet voor publicatie vatbaar.
schonere marge op fp's
ja brutus da is het maar nicolas mag da nie zeggen