Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Groepeer hier berichten mbt quad verboden !
quadgirl82
Quadrider
Quadrider

Re: Burgemeester Janssens maakt jacht op quads

Bericht door quadgirl82 »

Rafino schreef:ONDERSTAANDE IS TERUG TE VINDEN OP DE WEBSITE VAN M.A.G.
SUPER DAT DIE GASTEN ONS NIET IN DE STEEK LATEN !!!
LATEN WIJ HEN NU OOK NIET IN DE STEEK LATEN ZOU IK ZEGGEN !!!

Beste quad, trike en motorrijders
Zoals jullie allemaal al wel in de media hebben gehoord en gelezen heeft Antwerpen een quad-verbod ingevoegd in de bebouwde kom.
M.A.G. gaat dit niet zomaar laten gebeuren……..
Het is kort dag maar er is geen tijd te verliezen, daarom deze oproep voor een samenkomst en eens te zien wat er aangedaan kan worden.
Brief het zoveel mogelijk door.

Maandag 6 juli 2009 te 20:00 uur
Antwerp Docks Hotel
Noorderlaan 100, te Antwerpen.
Ik zal er zeker bij zijn!!
My Raptor and me, love at first sight.
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Kev006 »

Nog even een visie,

dus de heer janssens komt hoort van een paar mensen dat er wel quads die zotten toeren doen rond rijden.

Hij denkt, hmm kan ik mijzelf hier niet mee "DE" MAN maken ?

Dus wat doet hij. Even in de ergst mogelijke regio vragen aan de ergst mogelijke individuen. Ey wat vinden jullie ervan als de politie hard gaat optreden tegen quad.
NJAAA zegt "AHMED" (waar ze mss nie eens aan hebben gevraagd of hij legaal verblijft)...dat gesprekje moet ik niet meer herhalen......

DUS, even posten int nieuwsblad wat AHMED zei. NATUURLIJK kei veel reactie van de mense dat quads slecht zijn.

DUS... Janssens verbied quads in Antwerpen en alle mensen denken :applaus: heuuuj, goed gedaan !!!!

JANSSENS is DE man...

pffff. AHMED, lost het maar op kerel
Drive high so you can fly...

Quad rijders Limburg:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=211516494973
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

En wat als er mensen wonen die en een handicapt hebben en ook een quad gebruiken voor vervoer. Zodat ze toch ergens komen... die ''staan'' dan wel lekker te kijken daar....
drace
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door drace »

Wat quad-racerrr zegt is inderdaad waar. Ik ben wel niet van Antwerpen maar ik
mag er niet aan denken dat men zou verbieden om met de quad te rijden. Door
met de quad te rijden heb ik ondanks mijn handicap toch het gevoel dat ik evenveel
kan zoals een ander normaal persoon, maar daar denken de politici niet aan.
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Kev006 »

Ja ik denk ook dat voor vele quadders een doodsteek is.

Quad rijden is een groot deel van mijn leven. Sorry dat ik het zeg, maar die mensen nemen een stuk van mijn leven weg.

Quad rijders Limburg:
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

We kunnen altijd nog doen zoals de melkboeren: kruispunten bezetten tot we ons gelijk krijgen :applaus:
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

Ze maken blijkbaar wel uitzonderingen:
Antwerpse politieman mag met quad naar werk

ANTWERPEN - Nadat de Antwerpse gemeenteraad eerder deze week een verbod goedkeurde op quads in de bebouwde kom, zit de Antwerpse politieman Vital Van Bladel met een groot probleem.
De agent stond lange tijd in het veld, maar verhuisde naar de radiokamer toen hij zijn onderbeen verloor. Omwille van zijn handicap rijdt hij dagelijks naar het werk met een quad, waarmee hij binnenkort dus niet meer de stad in mag. 'Voor mindervaliden of mensen die om fysieke redenen voor een quad kozen, kan de burgemeester een uitzondering maken', vertelt Bart Govaert, woordvoerder van burgemeester Patrick Janssens (SP.A). Ook voor beroepsmatige doeleinden kan Janssens een toelating geven. Alle andere quadrijders in de Scheldestad riskeren een boete van 250 euro en een inbeslagname van het voertuig voor 14 dagen.

Bron http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 0K2C6EMJ_3" onclick="window.open(this.href);return false;
Kev006
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Kev006 »

hmm, das iets heel anders,
De melkboeren willen de maatschappij wakker schudden dat er iets aan de hand is.

Nu dat iedereen toch wel door heeft dat er iets aan de hand is zullen ze de echte boosdoeners wel aanpakken zoals de groothandels.
Ik kan u vertellen dat de melkboeren op dit moment bijna allemaal geld moeten bijleggen op het einde van de maand. En de groothandel gaat met het geld lopen.

Hoe zou jij je voelen als uw baas zei, vanaf nu krijg je geen loon meer en moet je elke maand 300€ betalen.

Dus dat is wel een andere situatie.
we moeten er gewoon op wijzen dat deze regel absurd is van quads verboden absurd is

Quad rijders Limburg:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

hi, ik kom zelf uit nederland en daar is het(nog)niet van toepassing maar als een quad
gehomologeerd voor de openbare weg is en aan alle eisen voldoet lijkt het me zeer sterk dat een gemeente dit
verbod mag geven.
daar zal de wet toch voor veranderdt moeten worden?
ik denk dat als het goed uitgezocht wordt,zal het blijken dat de gemeente uiteindelijk geen recht heeft om dit verbod uit te voeren.
ik denk in ieder geval met jullie mee en hoop dat het straffen naar individuen verplaatst wordt ipv. een algemeen verbod.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Rebry
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Rebry »

JBX schreef:We kunnen altijd nog doen zoals de melkboeren: kruispunten bezetten tot we ons gelijk krijgen :applaus:
héhé, goed idee, maar de boeren stonden sterk met hun tractoren doordat ze die niet konden wegslepen... :applaus:
een Quad'je verzet ge met 2 man :roll:

alhoewel dat ze maar eens ne vinger naar mijne quad uitsteken... antwerpen is te klein :x

Greetz Rebry
When Raptor meets Leovinci, Hell breaks lose ...
You've gotta Luv the 700R
Lucky 20
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Lucky 20 »

pak het maandag zeer sereen aan... maak zeker geen ruzie en probeer te converseren..

als het door een paar heethoofden (lees : achmed en Co ) uit de hand zou lopen, is het voor iedereen
amen en uit.
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

als melkboeren kruispunten bezetten hebben de mensen daar enige sympathie voor, als wij, quadrijders, dat zouden doen, ik denk dat dat het alleen maar erger maakt, en dat de mensen het als een soort agressie gaan bezien.
JBX
Quadrider
Quadrider

Bericht door JBX »

JohnBeton schreef:als melkboeren kruispunten bezetten hebben de mensen daar enige sympathie voor, als wij, quadrijders, dat zouden doen, ik denk dat dat het alleen maar erger maakt, en dat de mensen het als een soort agressie gaan bezien.
Was een grapje hé. Maar stel dat het overal verboden wordt, wat gaan we dan doen? Gewoon allemaal braaf ja knikken zoals altijd of gaan we dan wél de kruispunten bezetten? :lol:
Can-Am Renegade 800 X
If it's too loud, you're too old!
¡ɹǝʌo ǝɯ dıןɟ 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Eat my dust!
ZmilleZ
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ZmilleZ »

Als er iemand graag zijne gal uitspuugt naar de Patrick toe , hier is zijne site .
http://www.burgemeestervanantwerpen.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
I 'm one of the two AKRA brothers
cyclonedriver
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door cyclonedriver »

JBX schreef:We kunnen altijd nog doen zoals de melkboeren: kruispunten bezetten tot we ons gelijk krijgen :applaus:
of op een kraan kruipen :) :)
Plaats reactie