ben testraks gaan zien bij een dealer voor een LTR 450 van 2008. Er stond een jonge occasie die me enorm aanstond. Heeft amper 8u gedraaid, zijn wel wat gebruikssporen al op te vinden, dat vond ik wat minder. Heeft heel wat opties:
frontbumper, nerfbaars + hielgaurds, handkappen, yoshimura uitlaat, achterbumper, killswitch, veerhoezen, renthal stuur, a arm protection, stalen remleiding, kader frame, cherry bomp, 9" douglas velgen...
qua onderhoud viel het nog wel mee zei de verkoper, ik lees hier natuurlijk veel dat een 450 heel wat onderhoud nodig heeft, maar mits op tijd de nodige zorg zou ik er heel wat plezier van hebben. Ben wel van dat principe dat al mijn voertuigen tip top in orde zijn, was vroeger al met de scooter zo, nu met de auto net hetzelfde dus komt wel goed.
Ga em vooral gebruike voor het welgekende toerke rond de kerkentore eens gaan amuzere in de bos, niet echt crossen meer enduro gericht enja woon-werk of gewoon eens rustis cruise.. maar vooral met veel AMUZEMENTSWAARDE 't is misschien niet de meest geschikte quad ik weet dat hier een Raptor 700 ideaal voor zou zijn, maar vind de LTR gewoonweg een bom van een quad! Enkel vraag ik me af waarom hij nu al te koop staat, ben ik vergeten te vrage! maja kan vanalles zijn, TE hevig voor de vorige eigenaar, financieel, plaatsgebrek...
wat denken jullie ervan, goede keuze?!
Suzuki LTR 450
Suzuki LTR 450
Another one bites to dust..
-
- Easy Quadrider
Re: Suzuki LTR 450
De Suzuki LTR 450 is zeker een quad die gezien mag worden en een ideale quad voor wat te crossen of het ook een net zo goede straatquad is durf ik niet te zeggen,daarvoor moet je reacties van de LTR-eigenaars afwachten...
Aangezien het een (jonge) occasie quad is zou ik als ik jou was toch wel even navragen waarom de vorige eigenaar deze quad van de hand heeft gedaan,misschien gewoon vanwege de aankoop van een ander model,maar er kan ook een negatieve rede zijn.
Wat het onderhoud betreft,het is en blijft een A-merk quad dus zullen de onderdelen duur zijn bij vervanging,maar als je zo een dure quad kunt veroorloven is dit enkel bijzaak!
Als je hem koopt,wens ik je in ieder geval veel rijplezier!
Aangezien het een (jonge) occasie quad is zou ik als ik jou was toch wel even navragen waarom de vorige eigenaar deze quad van de hand heeft gedaan,misschien gewoon vanwege de aankoop van een ander model,maar er kan ook een negatieve rede zijn.
Wat het onderhoud betreft,het is en blijft een A-merk quad dus zullen de onderdelen duur zijn bij vervanging,maar als je zo een dure quad kunt veroorloven is dit enkel bijzaak!
Als je hem koopt,wens ik je in ieder geval veel rijplezier!
JINLING JLA-07A RINO
gewoon alles op tijd vervangen olie oliefilter luchtfilter enzo dan heb je echt niet veel omkijken naar hoor Maar ik ben heel tevreden over mij 2008
w-tec club member
da vind ik er ook van al mijn voertuigen krijge op tijd de nodige zorg dus das al geen probleem..L crosser schreef:gewoon alles op tijd vervangen olie oliefilter luchtfilter enzo dan heb je echt niet veel omkijken naar hoor Maar ik ben heel tevreden over mij 2008
ik hoop dat hij een redelijk goede all round quad gaat zijn want crossen ga ik er (denk ik) niet mee doen, wel zo eens goed de bossen in en wat enduro, en ook dikwijls de baan op.
bij de winkel zeggen ze dat dit perfect doenbaar is, hij heeft ook bredere velgen/banden dan normaal voor het toerental wat te beperken op de gewone baan. ik hoop dat ik er geen spijt van ga hebben want ik krijg dieje quad maar nie uit mijne kop!!
Another one bites to dust..
-
- Quadrunner
het is doenbaar .. maar hij is er zeker niet voor gemaakt ..een raptor zou n veel betere keuze zijn
maar de 450 is idd wel een bommetje
grt
maar de 450 is idd wel een bommetje
grt
ktm sx 450 '09