Charger69 schreef:
Het verkeersreglement geld voor heel België en niet van stad tot stad verschillend.
Daar zit nu juist het addertje. Dat is dus wel zo. (Die agenten die je hebt gesproken zouden dat ook moeten weten) Elke stad heeft een ...(ben de naam kwijt, mss weten quadgirl82 of de geine het nog) waar de burgemeester bepaalt wat er op hun weg net mag rijden, dat document wordt verondersteld door iedere stadsbewoner gekend te zijn. Maar net zoals het staatsblad dat iedereen zou moeten lezen gebeurd het dat niet.
De politie van Antwerpen vindt het in elk geval absurd, dus met een beetje geluk zullen ze je niet lastig vallen. Als je je gedraagt dan is het misschien mogelijk dat ze een oogje dicht knijpen. Maar met agenten weet je nooit natuurlijk
Ik ben ineens lid geworden van MAG samen met nog enkele andere quad-ers. Buiten een paar rare mensen die direct tot ridicule acties wilde overgaan, zal het MAG voor ons beginnen babbelen en zien wat ze er aan kunnen doen.
Op voorwaarde dat de quad rijders zich mee engageren, dus gisteren waren er meer mensen verwacht met quad's, ik had net als de Geine veel meer volk van het forum verwacht. Dit is tenslotte toch het QUADforumBENELUX.
Voor de mensen die niet in Antwerpen wonen, en dit bezien als een ver van mijn bed-schow. De burgemeester van Sint-Truiden vindt het voorstel van Patrick Janssens geweldig en is nu ook al bezig met iets gelijkaardig te doen voor hun stad. Ze willen zelfs de vespa's verbieden, waar de stad enkele jaren geleden ZELF heeft voor geïnvesteerd. Kwestie van hoe dom ze daar bezig zijn kan het tellen.
Als het artikel 142bis invoeging gaat, wees er dan maar zeker van dat binnen de kortste keren de quads in HEEL Vlaanderen verboden worden.
Ik hoop dat de mensen hier op het forum zich toch een beetje mee gaan inzetten om dit tegen te gaan. Want zeggen dat je iets gaat doen en dan achter de toog blijven hangen is niet de manier om dit probleem van de kaart te vegen en de quads terug op de baan te brengen.
Quads, het MAG ook.