Ik ben voor de moment aan het zien naar wegbanden en ik heb het model band dat ik ga nemen gevonden,nu is mijn vraag de afmeting van de band is 19-7*8 en dus is mijn vraag kan ik deze op mijn velg zetten waar nu een 17-7*8 band opligt?
Mvg,
Maarten Migaris
Voor de moment even buiten ons Belgenlandje voor vakantie in Ijmuiden. Groeten uit Ijmuiden.
airwolf schreef:ik denk wel dat dat past die band is breder dan die dat je nu hebt
dat past normaal gezien op je velg maar danb gaat je band boller staan
Is dit dan gevaarlijk tijdens het rijden of ondervind ik dan enig nadeel tov het rijgedrag van de quad?
gevaarlijker niet maar je gaat je quad terug moeten gewoon worden omdat hij anders gaat rijden
als enkel op straat rijdt zou ik het niet doen omdat hij onstabieler gaat zijn in de bochten
Mika schreef:Als uw velg 7" breed is gaat daar zonder probleem een 8" brede band op.
Ok,en hoe zit dat dan met de binnenband? Welke maat binnenband moet ik dan hebben? De band die ik dan zal nemen is een 19*8-8,want ik kan natuurlijk niet mijn 17*7-8 binnenband gebruiken...Moet de nieuwe binnenband dan ook een 8-8 zijn? 19*8-8 binnenband?