deliegequads
-
- Toeschouwer
deliegequads
Hallo,
Ben nieuw op dit forum.
Heb eens een vraag, ik heb mij een yamaha raptor 700 ltd gekocht bij deliegequads.
Heb hem direct laten klaarmaken voor de streets aja
Maar heb ik er goed aangedaan om mijn Rappy hier te kopen?
Yee
Ben nieuw op dit forum.
Heb eens een vraag, ik heb mij een yamaha raptor 700 ltd gekocht bij deliegequads.
Heb hem direct laten klaarmaken voor de streets aja
Maar heb ik er goed aangedaan om mijn Rappy hier te kopen?
Yee
Re: deliegequads
hier zijn toch enkele mensen die bij deliege gekocht hebben en die klagen er toch nie over
-
- Quadrunner
het grote voordeel van bij een profesioneel te kopen is de garantie : 2 jaar voor een nieuwe, 1 jaar voor een okkazie. Uiteraard niet op de quads "zonder papieren".
We zijn er al altijd goed geweest bij david.
Voor onderdelen ook altijd snel geholpen geweest.
Welke kleuren heb je gekocht?
Voor onderdelen ook altijd snel geholpen geweest.
Welke kleuren heb je gekocht?
garantie das van aan u quad tot aan de kassa dan betaal je en eens je buiten de poort komt ist ieder voor zichcyclonedriver schreef:het grote voordeel van bij een profesioneel te kopen is de garantie : 2 jaar voor een nieuwe, 1 jaar voor een okkazie. Uiteraard niet op de quads "zonder papieren".
Daar heb je gelijk in kefke. Het merk trekt zich snel terug als het op garantie aan komt.
Ik ben er al enkele jaren klant en ben er zeeer tevreden over !
Alles wordt gedaan aan je quad wat je vraagt en zelfs meer, voor een zeer redelijke prijs !
Grtz Dirk
Alles wordt gedaan aan je quad wat je vraagt en zelfs meer, voor een zeer redelijke prijs !
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
ken ook paar mensen van onze club die daar hun quads aankopen en zijn zeer tevreden over deliege qua quadprijzenden dj schreef:Ik ben er al enkele jaren klant en ben er zeeer tevreden over !
Grtz Dirk
geen man van zijn woord , vandaag heeft hij u een prijs en morgen is die veranderd !