Wild & Wicked
Re: Wild & Wicked
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op di 23 mar, 2010 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Hehe eindelijk de ketting(en) binnen. Dacht wel dat ik niet zou toekomen met 1 dus gelukkig nog een extra besteld.
De werken :
en af en ook nog mooi op een lijn
De werken :
en af en ook nog mooi op een lijn
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
Zozo aardige ketting zo ja en ligt aardig in lijn allemaal zo te zien.
Zou wel goede kettinggeleiders maken en schild bij je voet/onderbeen. Als die ketting eraf slaat zit er nog wat tussen om de ketting op te vangen.
Zou wel goede kettinggeleiders maken en schild bij je voet/onderbeen. Als die ketting eraf slaat zit er nog wat tussen om de ketting op te vangen.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Ja die geleiders en eventueel spanrol komen er op het einde ook nog op. Heb de teflon al thuis dus dat komt wel in orde, maar ik wil der nu eerst eens mee bollen . Afwerken komt daarna (dan heb ik het "gevoel" toch al eens gehad).
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Re: Wild & Wicked
Hoe kom je uit met je versnellings "pook" t.o.v. je voetsteun?
Het leek op die foto nog redelijk dicht bij elkaar te staan, waardoor ik me af vaag of het je zo wel lekker omhoog kunt schakelen? Althans daar is bij die blaster 250 hierzo momenteel nog het geval.
Het leek op die foto nog redelijk dicht bij elkaar te staan, waardoor ik me af vaag of het je zo wel lekker omhoog kunt schakelen? Althans daar is bij die blaster 250 hierzo momenteel nog het geval.
No Can't Do!
Re: Wild & Wicked
schakelpook staat toch goed ?
Als ze verder uit elkaar staan kom je er niet eens meer fatsoenlijk aan.
En als hij meer naar onder of boven staat wordt het lastiger schakelen.
@ TS: Je moet nu wel omgekeerd schakelen of niet? Of staat die pook origineel zo op het blok?
Als ze verder uit elkaar staan kom je er niet eens meer fatsoenlijk aan.
En als hij meer naar onder of boven staat wordt het lastiger schakelen.
@ TS: Je moet nu wel omgekeerd schakelen of niet? Of staat die pook origineel zo op het blok?
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Deh vandaag eerste(korte) testritje door de straat gemaakt, jammer van het slechte weer anders had ik wat meer kunnen testen op het veld hierlangs( was me een beetje te glad op baanbanden, ik kwam bijna niet van de plaats )
Geluid valt goed mee, is minder dan van de 750, maar hij moet de bank op voordat ik echt ga door vlammen (geen zin om de zuigers te vervangen na een week )
Hij reageert goed op het gas behalve als ik in een keer open trek maar dat kan te maken hebben met de koude blok, moet ik dus nog nakijken. Schakelen gaat vlot , ik zal toch grotere banden moeten gaan steken uiteindelijk om het een beetje beschaafd te houden, laagprofiel is nu geen goede keuze .
Geluid valt goed mee, is minder dan van de 750, maar hij moet de bank op voordat ik echt ga door vlammen (geen zin om de zuigers te vervangen na een week )
Hij reageert goed op het gas behalve als ik in een keer open trek maar dat kan te maken hebben met de koude blok, moet ik dus nog nakijken. Schakelen gaat vlot , ik zal toch grotere banden moeten gaan steken uiteindelijk om het een beetje beschaafd te houden, laagprofiel is nu geen goede keuze .
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
Mooi dat die rijd
Turbo's houden een hele hoop geluid tegen, merk ik ook met me auto. Heb een volledig open uitlaat systeem en nog valt het geluid mee vergeleken met auto's zonder turbo.
Heb je ook een regelbare ontsteking als de turbodruk erin gaat?
Turbo's houden een hele hoop geluid tegen, merk ik ook met me auto. Heb een volledig open uitlaat systeem en nog valt het geluid mee vergeleken met auto's zonder turbo.
Heb je ook een regelbare ontsteking als de turbodruk erin gaat?
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Re: Wild & Wicked
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op di 23 mar, 2010 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Aangezien ik (nog) niet op hoge drukken (meer dan 7psi) rijd heb ik enkel de onsteking wat verlaat, als ik wat gewend ben aan de pk's dan komt er een regelbare ontsteking op, maar dan moet ik zowiezo aquamist en shit regelen om het pingelen te voorkomen. Hoe dat em ter nu bij staat zou die goed moeten zijn voor 190 achterwiel pk's MAAR dit moet ik ook nog eerst zelf zien . Eerst enkel dingen afwerken nu zoals ketting geleider, iets om op te zitten ,...gareth schreef:Mooi dat die rijd
Turbo's houden een hele hoop geluid tegen, merk ik ook met me auto. Heb een volledig open uitlaat systeem en nog valt het geluid mee vergeleken met auto's zonder turbo.
Heb je ook een regelbare ontsteking als de turbodruk erin gaat?
Fluiten doen ze wel al die turbo's
Het probleem van het niet doortrekken kwam door het knellen van het buisje dat de druk op de vlotterkamers overbrengt, en ik kreeg dus geen benzine meer in de blok van af het moment dat de turbo's echt gingen blazen,maar dat probleem is dus ook van de baan, gelukkig dat Kris bij het ff binnenspringen dit had gezien, ik had er zelf nog niet bij stilgestaan door de adrenaline van het ritje
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
Kris zijn arendsoog
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
OnbetaalbaarKrisZ400 schreef:Kris zijn arendsoog
Nee serieus, anders gaat ge het probleem heel ergens anders zoeken en ligt em weer half uit elkaar om erachter te komen dat het zo een prutske was
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Wild & Wicked
Toch ook maar stillekes aan de zadel begonnen;
eerst strippen :
stofke derover:
en klaar :
eerst strippen :
stofke derover:
en klaar :
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Re: Wild & Wicked
Netjes!!!
Ik heb het zelf ook paar keer gedaan, dus weet hoe lastig het soms kan zijn om goed strak te krijgen.
Ik heb het zelf ook paar keer gedaan, dus weet hoe lastig het soms kan zijn om goed strak te krijgen.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Re: Wild & Wicked
netjes gedaan