Sixman's ride...
-
- Pro Quadrider
Re: Sixman's ride...
knap !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
het stickersetje staat hem echt zeer goed. Mooie
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
-
- Quadrider
Vet!
ziet er echt goed uit man!
ziet er echt goed uit man!
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends
Dat Kan Sneller!!!!
Dat Kan Sneller!!!!
staat hem super!
Maar mist nog 1 ding:
Alles wat nu beaurdoux rood is gaat heel mooi lijken als dit Monster Energy groen is, denk ik althans..
Maar mist nog 1 ding:
Alles wat nu beaurdoux rood is gaat heel mooi lijken als dit Monster Energy groen is, denk ik althans..
Groetjes thuis!
Ik ben normaal niet zo te vinden voor stickers of een sticker-set, maar ik moet toegeven dat deze set hem wel mooi staat
yoooo,
Donderdag eventjes tot bij Ibe geweest...
zaaaaalige moter, echt super soepel , mag wel niet te snel optrekken maar die opbouw van kracht dat ge voelt...echt verleidelijk...
Over Tielt, op een lange brede weg zag ik toch de kans om eventjes tot wa speed te bouwen...erg langzaam opbouwend gaf mijn Gps 121.4km aan en mijn gashengeltje was nog halverwege...
Wa foto's van buitenopnames volgen want in zo'n garage kun je maar kortbij trekken....enne voor diegene die zouden zeggen dat ik toch buiten kon gaan...het was 02.00 in de morgen toen ik mijn fototoestel nam..
Donderdag eventjes tot bij Ibe geweest...
zaaaaalige moter, echt super soepel , mag wel niet te snel optrekken maar die opbouw van kracht dat ge voelt...echt verleidelijk...
Over Tielt, op een lange brede weg zag ik toch de kans om eventjes tot wa speed te bouwen...erg langzaam opbouwend gaf mijn Gps 121.4km aan en mijn gashengeltje was nog halverwege...
Wa foto's van buitenopnames volgen want in zo'n garage kun je maar kortbij trekken....enne voor diegene die zouden zeggen dat ik toch buiten kon gaan...het was 02.00 in de morgen toen ik mijn fototoestel nam..
prachtige mooie stickers
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
hoi mensen...
mijn quad is terug van de operatietafel en heb dernet wa bloemen gaan dragen en een troske druiven....
heb dus een dynojet stage 2 laten monteren en da afstelling ervan is zeer goed meegevallen...bijna de perfectie zelf...
de koppel is mega bangelijk, soepel en uiterst krachtig.
qua sound is dit een octaafje lager en strelend voor het oor....
open luchtfiltertbak geopteerd en zal het deksel deze week aanpassen...
mijn quad is terug van de operatietafel en heb dernet wa bloemen gaan dragen en een troske druiven....
heb dus een dynojet stage 2 laten monteren en da afstelling ervan is zeer goed meegevallen...bijna de perfectie zelf...
de koppel is mega bangelijk, soepel en uiterst krachtig.
qua sound is dit een octaafje lager en strelend voor het oor....
open luchtfiltertbak geopteerd en zal het deksel deze week aanpassen...
vette quad six en schoon geluid die eruit komt
Hé Six ,
waar heb die dynojet laten plaatsen ?
waar heb die dynojet laten plaatsen ?
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Dynojet laten plaatsen bij Motoparts...Wevelgem
inmiddels heb ik er ook een nieuwe Item bij....
K&N luchtfilterke gestoken...
inmiddels heb ik er ook een nieuwe Item bij....
K&N luchtfilterke gestoken...
ik heb voor de gelegenheid eens terug mijn cameraatje opgegraven en der eens wat fotokes getrokken......
De quad ziet er goed uit