Streetmachine 660R
Re: Streetmachine 660R
Hoezo om zot te doen Murat ? Gij met uw nieuwe job of opleiding ( als het nog steeds dat is wat ge zei ) zou juist het voorbeeld moeten geven
-
- Quadrunner
hmm, daar heb je gelijk in maar is om zot te doen op crossterrein he.
niet op de openbare weg, kan ik niet riskeren.
ben nog fel aan t twijfelen tussen 700 of 450. denk eerlijk gezegd 450 maar dit is allemaal nogal offtopic dus zal dan een nieuw topic maken tegen dan. kan goed zijn dat t pas ttegen volgende zomer is want binnen 3 weken al op vakantie en dan begint de bouw dus heb er toch sowieso niet veel tijd voor.
niet op de openbare weg, kan ik niet riskeren.
ben nog fel aan t twijfelen tussen 700 of 450. denk eerlijk gezegd 450 maar dit is allemaal nogal offtopic dus zal dan een nieuw topic maken tegen dan. kan goed zijn dat t pas ttegen volgende zomer is want binnen 3 weken al op vakantie en dan begint de bouw dus heb er toch sowieso niet veel tijd voor.
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
Dus zijt ge toch die opleiding aan het doen dat ge zei
Ja zot doen op een crossterrein is natuurlijk wat anders maar let op daar gelden dacht ik ook bepaalde regels ( ik ben geen crossterrein bezoker/gebruiker hé ) dacht ik, maar ik kan ook mis zijn.
In ieder geval toch fijn om weer wat van u te horen of te lezen
Ja zot doen op een crossterrein is natuurlijk wat anders maar let op daar gelden dacht ik ook bepaalde regels ( ik ben geen crossterrein bezoker/gebruiker hé ) dacht ik, maar ik kan ook mis zijn.
In ieder geval toch fijn om weer wat van u te horen of te lezen
-
- Quadrunner
die opleiding is al voltooid maar ben met iets anders bezig. ben verkoper bij Di Nitto, dat ken je wel.
we verkopen saab, mitsubishi, hyundai kia en nissan... druk genoeg als je maar enige verkoper bent....
k zal straks nog eens n updateje doen als k op tijd thuis ben.
we verkopen saab, mitsubishi, hyundai kia en nissan... druk genoeg als je maar enige verkoper bent....
k zal straks nog eens n updateje doen als k op tijd thuis ben.
Ach zo Murat fijn om te horen dat ge een job hebt die u bevalt
Ik wens u nog veel succes toe met uw nieuwe job
Ik wens u nog veel succes toe met uw nieuwe job
-
- Quadrunner
awel das nu eens n fijne reactie, eentje die mijn dag maakt, t niveau van t forum is hier precies onder handen genomen.
das misschien omdat alle klein kindjes in hun ploeterbadje zitten met dit weer
zo jongens, k ben er weer vandoor, die update zal even moeten wachten want er is werk aan de winkel.
groeten!
das misschien omdat alle klein kindjes in hun ploeterbadje zitten met dit weer
zo jongens, k ben er weer vandoor, die update zal even moeten wachten want er is werk aan de winkel.
groeten!
Hey Murat als ge binnenkort misschien uw 'crossmachine' hebt gaan we eens rijden he!
Mooi om te horen dat de 660 nog altijd in leven is!
Werk ze!
Mooi om te horen dat de 660 nog altijd in leven is!
Werk ze!
ah onze grote auto verkoper!
das wel iets heel anders van job tegen je vorige job he!
en nu moet ik mijn badje terug aflaten en wegzetten anders ben ik ook een kindje
als je nog eens tijd hebt post dan nog eens foto's van de 660
das wel iets heel anders van job tegen je vorige job he!
en nu moet ik mijn badje terug aflaten en wegzetten anders ben ik ook een kindje
als je nog eens tijd hebt post dan nog eens foto's van de 660
-
- Quadrunner
zo indrukwekkend is da beroep ook weer iet, je hoort iedere dag weer dezelfde verhaaltjes en vooral "wandelaars" h
t is een slechte periode maar we doen het goed, hebben tot nu toch al onze quota van dit jaar gehaald dus dat ziet er goed uit voor de rest van t jaar.niet da we de rest van t jaar gaan luieren maar toch, is al een geruststelling.
dus iemand die een saab, hyundi, mitsubbishi kia of een nissan wilt kopen.
pm me maar
t is een slechte periode maar we doen het goed, hebben tot nu toch al onze quota van dit jaar gehaald dus dat ziet er goed uit voor de rest van t jaar.niet da we de rest van t jaar gaan luieren maar toch, is al een geruststelling.
dus iemand die een saab, hyundi, mitsubbishi kia of een nissan wilt kopen.
pm me maar
Verkoper bij NV Di Nitto !!
Ik hoop dat je een serieuze gast zijt.
Ik heb vorig jaar zeer slechte ervaring opgedaan bij deze garage in Lanklaar.
Er word je van alles en noch wat beloofd tot dat je een koop contract hebt getekend
en dan ben je de sigaar.
3 maanden langer wachten dan afgesproken,geen vervangwagen,slechte service na verkoop....
En ik ben niet de eingge die al be.... is aangekomen bij dit bedrijf
Trouwens ik ken meneer D. al meer dan 40 jaar maar wat ze daar nu doen trekt op niks.
Ik hoop dat je een serieuze gast zijt.
Ik heb vorig jaar zeer slechte ervaring opgedaan bij deze garage in Lanklaar.
Er word je van alles en noch wat beloofd tot dat je een koop contract hebt getekend
en dan ben je de sigaar.
3 maanden langer wachten dan afgesproken,geen vervangwagen,slechte service na verkoop....
En ik ben niet de eingge die al be.... is aangekomen bij dit bedrijf
Trouwens ik ken meneer D. al meer dan 40 jaar maar wat ze daar nu doen trekt op niks.
-
- Quadrunner
iedereen kan eens een slechte ervaring hebben, ik geb ook slechte ervaringen met bepaalde zaken of bepaalde mensen, maaar dat wilt daarom niet zeggendat ze slecht zijn op alle vlakken. maar weet je wat?
richt je even tot de directie, ik ga tot aan de verkoop en daar houdt t op voor mij, ik sta niet in voor de fouten van directie, is mijn bevoegdheid ook niet op hierop te reageren.
heb je een probleem met iemand, spreek die bepaalde persoon aan die hiervoor verantwoordelijk is, ik heb tot nu toe niet 1 klacht en dat probeer ik zo te houden.
greetz en nu on topic want ik ben net terug van sped, accident gehad met de quad, is iemand over me gereden nadat ie me niet zag staan aan de lichten.
beetje blind zeker...
k leef nog en das wat telt
quad is een andere zaak.
richt je even tot de directie, ik ga tot aan de verkoop en daar houdt t op voor mij, ik sta niet in voor de fouten van directie, is mijn bevoegdheid ook niet op hierop te reageren.
heb je een probleem met iemand, spreek die bepaalde persoon aan die hiervoor verantwoordelijk is, ik heb tot nu toe niet 1 klacht en dat probeer ik zo te houden.
greetz en nu on topic want ik ben net terug van sped, accident gehad met de quad, is iemand over me gereden nadat ie me niet zag staan aan de lichten.
beetje blind zeker...
k leef nog en das wat telt
quad is een andere zaak.
Oei Murat dat is minder kerel
Ge hebt hopelijk niet teveel lichamelijke letsels ? Waarschijnlijk niet ander had ge hier niet al terug iets geschreven, gelukkig maar.
De quad is natuurlijk ook altijd jammer maar is en blijft een bijzaak. De hoofdzaak is dat de rijder er goed vanaf komt
Ge hebt hopelijk niet teveel lichamelijke letsels ? Waarschijnlijk niet ander had ge hier niet al terug iets geschreven, gelukkig maar.
De quad is natuurlijk ook altijd jammer maar is en blijft een bijzaak. De hoofdzaak is dat de rijder er goed vanaf komt
-
- Quadrunner
voila, bi nadere inzien heeft de quad niet zo erg veel, toen op t moment natuurlijk niet naar gekeken, wat wil je als er een auto tegen 60 achter op je in rijdt?
en t ergste van alles, die mens stapt uit en begint te janken dat haar auto kapot is, terwijl ik daar lag te bloeden als een varken.
geen fatsoen, heb zelf de politie moeten bellen want madan lag daar te janken om haar auto...
per toeval was die flik een klant en had hij eergisteren zijn nieuwe auto afgehaald bij ons dus k kon op heel veel begrip rekenen. k stond ook maar stil dus k kan niet veel verkeerd gedaan hebben en was ook maar net evrrtrokken bij ons thuis, was maar just 2km verder.
achja, heb gelukkig niks, geschaafde aknieen en een arm die helemaal open ligt maar als bij wonder niks gebroken, maar goed ook, k vertrekn binnen 2 weken naar tunesie, ziet ge me al in mijn gips haha
ach ja, zal straks es fotos maken van de situatie.
en t ergste van alles, die mens stapt uit en begint te janken dat haar auto kapot is, terwijl ik daar lag te bloeden als een varken.
geen fatsoen, heb zelf de politie moeten bellen want madan lag daar te janken om haar auto...
per toeval was die flik een klant en had hij eergisteren zijn nieuwe auto afgehaald bij ons dus k kon op heel veel begrip rekenen. k stond ook maar stil dus k kan niet veel verkeerd gedaan hebben en was ook maar net evrrtrokken bij ons thuis, was maar just 2km verder.
achja, heb gelukkig niks, geschaafde aknieen en een arm die helemaal open ligt maar als bij wonder niks gebroken, maar goed ook, k vertrekn binnen 2 weken naar tunesie, ziet ge me al in mijn gips haha
ach ja, zal straks es fotos maken van de situatie.
Shit man.
Sterkte ermee. Hoop dat je mooie quad niet al te veel ervan over heeft gehouden.
En ik zou maar een vette schade claim vragen van die vrouw.
Hoe durft ze. Eerst iemand letterlijk van zijn quad af rijden. En dan ook nog een niet even helpen maar gaan huilen om haar auto?
Sterkte ermee. Hoop dat je mooie quad niet al te veel ervan over heeft gehouden.
En ik zou maar een vette schade claim vragen van die vrouw.
Hoe durft ze. Eerst iemand letterlijk van zijn quad af rijden. En dan ook nog een niet even helpen maar gaan huilen om haar auto?
ow man das wel kut!
veel beterschap murry!
en hopelijk komt alles in orde!
veel beterschap murry!
en hopelijk komt alles in orde!