Streetmachine 660R

Laat ons watertanden met de mooiste foto's uit je collectie...
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner

Re: Streetmachine 660R

Bericht door Ruff Ryder »

tja, omstaanders vonden het ook al heel vreemd en gaven dezlefde mening als u dus k zal t me wel niet hebben ingebeeld. toen de politie vroeg of er gewonden waren zeiden de man en vrouw die jongen daar maar wat 'm precies heeft zou k begod niet weten...... :shock:
en niemand die wilde getuigen he, ze zeiden is toch niet nodig, t is toch duidelijk en weg waren ze, :roll:
maarja, als iemand je vanachter aan rijdt zal de zaak wel duidelijk zijn he, heb de doktersattesten gisteravond nog binnen gebracht en die zijn me dezelfde avond nog de nodige documenten komen binnen brengen bij me thuis om naar de verzekering te gaan.
t is erg om te moeten zeggen he maar betalen zulen ze, hoe dan ook, zoiets doe je niet ongestraft.

maar ik legh mijn vertrouwen voorlopig in handen van ons rechtssysteem en daarna zien we wel weer verder. k kan er nog mee rijden en nadat nde expert is geweest kan k al de nodige zaken behginnen vervangen op eigen kosten, zal wel een heel gedoe van komen omdat t een quad is en zal dan rechtbanzaak worden dus k zie t op lange termijn gebeuren allemaal.
seffes een ritje maken om te zien of de achteras niet krom is anders moeten we weer al een bredere gaan bestellen... :lol:
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
Ruff Ryder
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Ruff Ryder »

even voor de duidelijkheid, quad heeft geen schade opgelopen, bleek enorm veel geluk te hebben gehad, ben ik ook blij om, heb afgelopen week 500 km gerden dus alles is in orde.

ps quad staat te koop
heb een ander ideetje met turbootje op...
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
snowy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door snowy »

heey gast ik lees het nu pas,ik kom nu nog eens erop.
ik hoop dat het snel beter gaat veel beterschap he,en dat die kutwijf maar goed laat betalen en die was zeker blond of zo een dikke nek?
ben benieuwd wat je nu gaat doen een andere?
grtzzz
Gesloten