Nieuwe Raptor member
Re: Nieuwe Raptor member
heb je voor en achter 10x10 velgen??
-
- Quadrider
klein typfoutje, 8 breed vanvoor, 10 breed achteraan. Krijg het nu pas in het oog
kan je dat op de velg ergens terugvinden ?
hier in belgie hoef je geen pinkers en claxon op een sportquad te hebben hoor guidoCharger69 schreef:Eerst en vooral zeer mooie quad en zeker in die kleur in combinatie met het bling bling spul.
Voor de meeste uitlaten bestaat er een db killer waardoor ge dan ook het lawaai kunt verminderen. Die roestplekken zijn best wel weg te krijgen, maar achter x-tal tijd komen die wel terug. Dus de boodschap is regelmatig bijkuisen ( polieren of zo ).
Als de Quad gehomologeerd is voor de weg zouden er in principe pinkers en een claxon op moeten staan.
Het geval met de Trailtech kan waarschijnlijk eraan liggen dat er niet de juiste banden omtrek is ingesteld. Dit is dus zelf in te stellen. Ik zou dat even checken en waarschijnlijk zal dat probleem opgelost raken.
Nogmaals proficiat met uw aankoop en veel veilige kilometers toegewenst
als je er nieuwe demping in wil stel ik voor om er rockwool in te steken, en niet teveel induwen,zo op het gevoel af ,luchtig voor meer dempingSniper schreef:ondertussen heb ik wat vraagjes :
3.
Heb ik ineens de einddemper van die FMF effe gedemonteerd omdat ik vond dat die toch zo oorverdovend was.
Eenmaal in de hand vond ik deze zo licht voelen, blijkbaar is deze dus gewoon leeg vanbinnen
Vandaar dat lawaai dus...
Ik wil deze dus terug opvullen, maar wat moet erin gestoken worden ?
Glaswol ? metaalwol ? of iets anders ?
En hoe moet ik deze opvullen, een weinig, gemiddeld of lekker veel erin een aanduwen ?
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
Hej , ik heb net hetzelfste "probleem'ke" zit met een lijn van Leovinci X3, en heb hier toevallig nog rockwool liggen (van verbouwingen) maar kan dit dan niet in brand schieten ? (of heb ik net een domme vraag gesteld ? )FlangleR schreef:als je er nieuwe demping in wil stel ik voor om er rockwool in te steken, en niet teveel induwen,zo op het gevoel af ,luchtig voor meer dempingSniper schreef:ondertussen heb ik wat vraagjes :
3.
Heb ik ineens de einddemper van die FMF effe gedemonteerd omdat ik vond dat die toch zo oorverdovend was.
Eenmaal in de hand vond ik deze zo licht voelen, blijkbaar is deze dus gewoon leeg vanbinnen
Vandaar dat lawaai dus...
Ik wil deze dus terug opvullen, maar wat moet erin gestoken worden ?
Glaswol ? metaalwol ? of iets anders ?
En hoe moet ik deze opvullen, een weinig, gemiddeld of lekker veel erin een aanduwen ?
alvast bedankt Greetz Rebry
When Raptor meets Leovinci, Hell breaks lose ...
You've gotta Luv the 700R
-
- Quadverslaafde
voor zover ik weet is rockwool juist brandvertragend.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
juist je moet kijken hoeveel graden er op de verpakking staan ,die da ik had was 800graden bestendig
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
Bij mij is de verpakking al lang gaan vliegenFlangleR schreef:juist je moet kijken hoeveel graden er op de verpakking staan ,die da ik had was 800graden bestendig
dus heb ik het express eens in de fik gestoken resultaat , ge krijgt dat dus niet in brand e...
Ik ga het alvast eens proberen, want nu ben ik bijna doof na een ritje
Greetz Rebry
When Raptor meets Leovinci, Hell breaks lose ...