hallo ik ben op zoek naar een sterke sport quad om mee te crossen en om mee op de weg te rijden.
weet iemand iets van de adly 500 sport.
alle meningen welkom koop liever geen kat in het zakje.
groetjes richard
adly 500 sport
-
- Quadrider
Re: adly 500 sport
hoi ik geloof niet dat je met de adly 500 een kat ik de zak koopt.ten eerste ligt er in de adly 500 een echt fuji havy industrie blok (dat is een dochter onderneming van subaru) ten tweede de impoteur http://www.quadpower.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is een zeer gedreven mens als het om zijn merk gaat(ik heb zelf een adly 300 sport gehad en nooit wat mee gehad) en als er wat aan de hand is met je adly dan lost hij het altijdt mooi op .ten derde twee jaar voledige garantie!!!! ten vierde altijd een lange proef rit maken !!!!.groeten andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
Re: adly 500 sport het is een z400 geworden.
ff een nieuw berichtje.................. ik heb de adly bekeken,,,en ja mooie quad maar niet echt mijn smaak,
dus heb ik vanmiddag een nieuwe suzuki z400 gekocht met kenteken.
greetz ries
greetz ries
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Re: adly 500 sport het is een z400 geworden.
riesnieb schreef:ff een nieuw berichtje.................. ik heb de adly bekeken,,,en ja mooie quad maar niet echt mijn smaak,
greetz ries
dat is een goeien keuzen zul je heel veel plezier mee hebben , en de power is er ook zeker veel plezier met je quad en post snel foto's
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!