![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
je moet ook een rol/val beugel monteren, ga naar t ouw ijzer of zoek iets wa een betje past slijp las wat en je hebt een beugel
limko schreef:Wat een flapies hiero !!!!
zitten die gordels in die ford KA wel goed !!!!!?
FLAPDROL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
vraag me af hoe oud jij soms wel bent , ik schat je ong 12 , meer denk ik niet dat in je hoofd zit .tomas schreef:Het zijn altijd weer dezelfde kindertjes daarom willen velen anderen hier niet meer komen
had het er laatst met iemand van het forum nog over hij wil zijn project niet eens meer verder updaten
door de jeugd die toeneemt hier op het forum
Ik kom hier alleen maar om informatie te verzamelen en te geven , maar om elke x deze kinderachtige discussies te voeren met kinderen en dat bedoel ik dan letterlijk en ook figuurlijk zeg ik nee dank je
tomas schreef:Het zijn altijd weer dezelfde kindertjes daarom willen velen anderen hier niet meer komen
had het er laatst met iemand van het forum nog over hij wil zijn project niet eens meer verder updaten
door de jeugd die toeneemt hier op het forum
Ik kom hier alleen maar om informatie te verzamelen en te geven , maar om elke x deze kinderachtige discussies te voeren met kinderen en dat bedoel ik dan letterlijk en ook figuurlijk zeg ik nee dank je
tomas schreef:sjmallie mag ik even vragen waarvoor jij mij op msn toevoegd ??
geen vrienden ofzo?? en ik kan wel goed rijden dan met me 12 jaar op een raptor 700![]()
en steve dus wat iedereen hier zegt moet ik opvolgen'??
als iedereen van de brug afspringt spring jij dan ook??
maar wel stoere fotos hoor TJAPPIE
waren dat je zussen en nichtjes?
ltr
tomas schreef:sjmallie mag ik even vragen waarvoor jij mij op msn toevoegd ??
geen vrienden ofzo?? en ik kan wel goed rijden dan met me 12 jaar op een raptor 700![]()
en steve dus wat iedereen hier zegt moet ik opvolgen'??
als iedereen van de brug afspringt spring jij dan ook??
maar wel stoere fotos hoor TJAPPIE
waren dat je zussen en nichtjes?
ltr