734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door FLIPmode »

Netjes! :applaus:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door tjobbie »

FLIPmode schreef:Netjes! :applaus:

hihi! ik heb stiekem ook nog naar een turbo gekeken.
de turbo is niet super duur maar de rest eromheen en hoe je zoiets opbouwdt is voor mij nog gecompliceerd. :?
ik kijk jouw project nog wel even aan :D
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6479
Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
Locatie: Diepenbeek

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door yamahakoppel »

tjobbie schreef:dank u! :bier:

nu weer sparen voor de volgende mods.
ik wil andere velgen met spears bandjes en heel graag een verlengde achterbrug maar dat is $$$!
dus dat zal nog wel even duren. 8)
weet niet of jij een bredere as wilt op uw quad maar mijne gaat bij regenweer en spears vanachter rechtdoor in de bochten nu hij op 1.49m staat heb teveel grip vanachter t.o.v. de voorkant, kameraad heeft de maxxis goldspeed op liggen vanachter met de zelfde breedte van quad als mijne en gaat stukken beter door de bocht bij regen oke drift bij het minste gas dat je geeft maar liever vanachter schuiven dan aan de voorkant
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door FLIPmode »

tjobbie schreef:
FLIPmode schreef:Netjes! :applaus:

hihi! ik heb stiekem ook nog naar een turbo gekeken.
de turbo is niet super duur maar de rest eromheen en hoe je zoiets opbouwdt is voor mij nog gecompliceerd. :?
ik kijk jouw project nog wel even aan :D
Het opbouwen is niks, het goed laten lopen is wat anders.
En jij zit met injectie dus daar komt al gelijk andere computer en injecteurs bij kijken ($$$) maar het is zeker te doen. Ken ondertussen wel wat adresjes om zoiets ineen te kletsen als je der ooit aan wilt beginnen . Normaal kunt ge tellen op de helft van een Dahlback-kit als ge alles zelf doet.
:bier:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door tjobbie »

ik vind het te vet zo,n kit maar zelfs 1400 euri vind ik best wat! waar zitten die kosten dan allemaal in joh?
is het dan geen betere optie om een ander blok eronder te leggen?
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door tjobbie »

yamahakoppel schreef:
tjobbie schreef:dank u! :bier:

nu weer sparen voor de volgende mods.
ik wil andere velgen met spears bandjes en heel graag een verlengde achterbrug maar dat is $$$!
dus dat zal nog wel even duren. 8)
weet niet of jij een bredere as wilt op uw quad maar mijne gaat bij regenweer en spears vanachter rechtdoor in de bochten nu hij op 1.49m staat heb teveel grip vanachter t.o.v. de voorkant, kameraad heeft de maxxis goldspeed op liggen vanachter met de zelfde breedte van quad als mijne en gaat stukken beter door de bocht bij regen oke drift bij het minste gas dat je geeft maar liever vanachter schuiven dan aan de voorkant
ik hoef (nog) geen verlengde achteras maar wel een verlengde brug, en misschien wordt het wel goldspeed.
ik weet het nog niet maar ik weet wel dat scooterbandjes ondanks stuurstab. toch nog te zenuwachtig is en
daarom toch lowprofile brede voorbandjes wil,maar die moeten wel matchen met de achterbandjes anders
ziet het er niet uit.
ik zie zo vaak bandjes op quads staan van bijv. achter 40 hoog en voor 70 hoog.
ik vind dat er persoonlijk niet uitzien.
naar mijn smaak moet achter iets breder zijn als voor maar moet wel dezelfde hoogte verhouding hebben.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door FLIPmode »

tjobbie schreef:ik vind het te vet zo,n kit maar zelfs 1400 euri vind ik best wat! waar zitten die kosten dan allemaal in joh?
is het dan geen betere optie om een ander blok eronder te leggen?
Jup!
600 gsxr, cbr of de kawa 636 met 136 pkes.
alles kan :wink:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door tjobbie »

FLIPmode schreef:
tjobbie schreef:ik vind het te vet zo,n kit maar zelfs 1400 euri vind ik best wat! waar zitten die kosten dan allemaal in joh?
is het dan geen betere optie om een ander blok eronder te leggen?
Jup!
600 gsxr, cbr of de kawa 636 met 136 pkes.
alles kan :wink:
mmm 136 pk maar. :roll:

hihi :D

ik vraag me wel af, je kan wel 136 pk hebben, maar hoe zit het met koppel want dat vind ik persoonlijk het
meest belangrijk!
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door FLIPmode »

Ja dat is de vraag natuurlijk :D
bij ne raceblok gaat ge dat enkel hebben in hogere toeren en bij ne crossblok in de lagere toeren. Is lange wetenschappelijke(saaie) uitleg over lange en korte slag, enkele of meerdere cilinders, klepgrootte, compressie,..... .
Hoe meer cc per cilinder hoe meer koppel (kijk maar naar usa bakken), maar hoe lager de max toeren/min wegens de krachten in het blok met optrekken en afremmen van de piston, zelfde cc's meer cilinders meer toeren en mss uiteindelijk meer koppel(bij hogere toeren), alles heeft voor en na. :afgestudeerd:

op uw vraag: de kosten bij u zitten in andere cdi, injecteurs, uren op de bank ,leidingwerk,... loopt snel op hoor (ge wilt niet weten wat er al in de mijne steekt :chagarijn: )
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door tjobbie »

ook injectoren? heeft zoveel meer inspuiting nodig dan?
worden die ook bij de dahlback kitjes geleverd?

maar als ik het goed begrijp maakt het niet zoveel uit maar een race blok heeft het koppel van de hoge toeren en
crossblokken van de lage toeren.
ik blijf het lastig vinden, je kunt een turbokit kopen waarmee je rond de 75pk komt, maar voor evenveel geld of minder koop je een
compleet blok waar je 140pk uithaalt? waarom kiezen mensen dan toch voor de turbo :?
waarschijnlijk de aanpassingen de men moet maken,anders kan ik me niets voorstellen.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
Mika
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2384
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 19:16

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door Mika »

Met een ander blok is het geen Raptor meer he :wink:
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door tjobbie »

ik geloof niet dat ze het daarom zullen laten,maar je hebt wel gelijk. :wink:
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door airwolf »

omdat die turbo niet het zelfde gevoel gaat geven dan die raceblok
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4786
Lid geworden op: za 02 mei, 2009 18:15
Locatie: Noord-Brabant Nederland

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door tjobbie »

airwolf schreef:omdat die turbo niet het zelfde gevoel gaat geven dan die raceblok
dat zal het wel zijn ja, ik zou ook niets anders meer kunnen bedenken.
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Gebruikersavatar
FLIPmode
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1196
Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
Locatie: DE maaskant
Contacteer:

Re: YFM700R SE Black Streetfighter

Bericht door FLIPmode »

Heeft ook met gewicht te maken, raceblok zit met 4 cil is dus groter en zwaarder bij het crossen dus ook meer krachten op het frame. En het is natuurlijk een uitdaging om zoiets te bouwen hé (turbo bedoel ik)
:bier:
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Plaats reactie