734 AGGRESSOR [78HP Dyno 205]
- FLIPmode
- Quadracer 
- Contacteer:
Re: YFM700R SE Black Streetfighter
Netjes!  

Wild & Wicked 
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!

- 
				tjobbie
- Quadverslaafde 
FLIPmode schreef:Netjes!
hihi! ik heb stiekem ook nog naar een turbo gekeken.
de turbo is niet super duur maar de rest eromheen en hoe je zoiets opbouwdt is voor mij nog gecompliceerd.

ik kijk jouw project nog wel even aan

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- yamahakoppel
- Quad GOD 
weet niet of jij een bredere as wilt op uw quad maar mijne gaat bij regenweer en spears vanachter rechtdoor in de bochten nu hij op 1.49m staat heb teveel grip vanachter t.o.v. de voorkant, kameraad heeft de maxxis goldspeed op liggen vanachter met de zelfde breedte van quad als mijne en gaat stukken beter door de bocht bij regen oke drift bij het minste gas dat je geeft maar liever vanachter schuiven dan aan de voorkanttjobbie schreef:dank u!
nu weer sparen voor de volgende mods.
ik wil andere velgen met spears bandjes en heel graag een verlengde achterbrug maar dat is $$$!
dus dat zal nog wel even duren.
Groetjes Kris 
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !

garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
- FLIPmode
- Quadracer 
- Contacteer:
Het opbouwen is niks, het goed laten lopen is wat anders.tjobbie schreef:FLIPmode schreef:Netjes!
hihi! ik heb stiekem ook nog naar een turbo gekeken.
de turbo is niet super duur maar de rest eromheen en hoe je zoiets opbouwdt is voor mij nog gecompliceerd.
ik kijk jouw project nog wel even aan
En jij zit met injectie dus daar komt al gelijk andere computer en injecteurs bij kijken ($$$) maar het is zeker te doen. Ken ondertussen wel wat adresjes om zoiets ineen te kletsen als je der ooit aan wilt beginnen . Normaal kunt ge tellen op de helft van een Dahlback-kit als ge alles zelf doet.

Wild & Wicked 

- 
				tjobbie
- Quadverslaafde 
ik vind het te vet zo,n kit maar zelfs 1400 euri vind ik best wat! waar zitten die kosten dan allemaal in joh?
is het dan geen betere optie om een ander blok eronder te leggen?

734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- 
				tjobbie
- Quadverslaafde 
ik hoef (nog) geen verlengde achteras maar wel een verlengde brug, en misschien wordt het wel goldspeed.yamahakoppel schreef:weet niet of jij een bredere as wilt op uw quad maar mijne gaat bij regenweer en spears vanachter rechtdoor in de bochten nu hij op 1.49m staat heb teveel grip vanachter t.o.v. de voorkant, kameraad heeft de maxxis goldspeed op liggen vanachter met de zelfde breedte van quad als mijne en gaat stukken beter door de bocht bij regen oke drift bij het minste gas dat je geeft maar liever vanachter schuiven dan aan de voorkanttjobbie schreef:dank u!
nu weer sparen voor de volgende mods.
ik wil andere velgen met spears bandjes en heel graag een verlengde achterbrug maar dat is $$$!
dus dat zal nog wel even duren.
ik weet het nog niet maar ik weet wel dat scooterbandjes ondanks stuurstab. toch nog te zenuwachtig is en
daarom toch lowprofile brede voorbandjes wil,maar die moeten wel matchen met de achterbandjes anders
ziet het er niet uit.
ik zie zo vaak bandjes op quads staan van bijv. achter 40 hoog en voor 70 hoog.
ik vind dat er persoonlijk niet uitzien.
naar mijn smaak moet achter iets breder zijn als voor maar moet wel dezelfde hoogte verhouding hebben.

- FLIPmode
- Quadracer 
- Contacteer:
Jup!tjobbie schreef:ik vind het te vet zo,n kit maar zelfs 1400 euri vind ik best wat! waar zitten die kosten dan allemaal in joh?
600 gsxr, cbr of de kawa 636 met 136 pkes.
alles kan

Wild & Wicked 

- 
				tjobbie
- Quadverslaafde 
mmm 136 pk maar.FLIPmode schreef:Jup!tjobbie schreef:ik vind het te vet zo,n kit maar zelfs 1400 euri vind ik best wat! waar zitten die kosten dan allemaal in joh?
600 gsxr, cbr of de kawa 636 met 136 pkes.
alles kan

hihi

ik vraag me wel af, je kan wel 136 pk hebben, maar hoe zit het met koppel want dat vind ik persoonlijk het
meest belangrijk!

- FLIPmode
- Quadracer 
- Contacteer:
Ja dat is de vraag natuurlijk   

bij ne raceblok gaat ge dat enkel hebben in hogere toeren en bij ne crossblok in de lagere toeren. Is lange wetenschappelijke(saaie) uitleg over lange en korte slag, enkele of meerdere cilinders, klepgrootte, compressie,..... .
Hoe meer cc per cilinder hoe meer koppel (kijk maar naar usa bakken), maar hoe lager de max toeren/min wegens de krachten in het blok met optrekken en afremmen van de piston, zelfde cc's meer cilinders meer toeren en mss uiteindelijk meer koppel(bij hogere toeren), alles heeft voor en na.
op uw vraag: de kosten bij u zitten in andere cdi, injecteurs, uren op de bank ,leidingwerk,... loopt snel op hoor (ge wilt niet weten wat er al in de mijne steekt )
 )

bij ne raceblok gaat ge dat enkel hebben in hogere toeren en bij ne crossblok in de lagere toeren. Is lange wetenschappelijke(saaie) uitleg over lange en korte slag, enkele of meerdere cilinders, klepgrootte, compressie,..... .
Hoe meer cc per cilinder hoe meer koppel (kijk maar naar usa bakken), maar hoe lager de max toeren/min wegens de krachten in het blok met optrekken en afremmen van de piston, zelfde cc's meer cilinders meer toeren en mss uiteindelijk meer koppel(bij hogere toeren), alles heeft voor en na.

op uw vraag: de kosten bij u zitten in andere cdi, injecteurs, uren op de bank ,leidingwerk,... loopt snel op hoor (ge wilt niet weten wat er al in de mijne steekt
 )
 )Wild & Wicked 

- 
				tjobbie
- Quadverslaafde 
ook injectoren? heeft zoveel meer inspuiting nodig dan?
worden die ook bij de dahlback kitjes geleverd?
maar als ik het goed begrijp maakt het niet zoveel uit maar een race blok heeft het koppel van de hoge toeren en
crossblokken van de lage toeren.
ik blijf het lastig vinden, je kunt een turbokit kopen waarmee je rond de 75pk komt, maar voor evenveel geld of minder koop je een
compleet blok waar je 140pk uithaalt? waarom kiezen mensen dan toch voor de turbo 

waarschijnlijk de aanpassingen de men moet maken,anders kan ik me niets voorstellen.

worden die ook bij de dahlback kitjes geleverd?
maar als ik het goed begrijp maakt het niet zoveel uit maar een race blok heeft het koppel van de hoge toeren en
crossblokken van de lage toeren.
ik blijf het lastig vinden, je kunt een turbokit kopen waarmee je rond de 75pk komt, maar voor evenveel geld of minder koop je een
compleet blok waar je 140pk uithaalt? waarom kiezen mensen dan toch voor de turbo

waarschijnlijk de aanpassingen de men moet maken,anders kan ik me niets voorstellen.

- 
				tjobbie
- Quadverslaafde 
ik geloof niet dat ze het daarom zullen laten,maar je hebt wel gelijk. 

omdat die turbo niet het zelfde gevoel gaat geven dan die raceblok

- 
				tjobbie
- Quadverslaafde 
dat zal het wel zijn ja, ik zou ook niets anders meer kunnen bedenken.airwolf schreef:omdat die turbo niet het zelfde gevoel gaat geven dan die raceblok

- FLIPmode
- Quadracer 
- Contacteer:
Heeft ook met gewicht te maken, raceblok zit met 4 cil is dus groter en zwaarder bij het crossen dus ook meer krachten op het frame. En het is natuurlijk een uitdaging om zoiets te bouwen hé (turbo bedoel ik)

Wild & Wicked