Gisteren ben ik er mee wezen rijden, helaas moet ik m nog ff inrijden. Maar dat ga ik niet te lang doen, want ik wil een snelle quad! Dus de 1e 100km rustig aan, en dan langzaamaan steeds meer gas geven
Hij rijdt goed, alleen de vering is nog een beetje stug, maar dat verandert nog wel....
Wat ik wel apart vond is dat ik nu (met inrijden) bijna even hard rijdt als met de wolverine, maar ik hoef veel minder te doen. Als ik met de wolverine volgas reed, dan ging ik 65 op het rechte stuk. Als ik met de raptor rustig in zn 4 rijdt, dan ga ik ook 65
Ik heb een aantal accesoires er op laten zetten:
- ART nerfbars incl. heelguards
- ART voorbumper
- ART killswitch
- PowerMadd handguards
- Handvatverwarming
- Frame skidplate
- Spoorverbreders achter
Ik had liever gehad dat de bumper lager zat, zodat de bumper onder de voorkap blijft. Maar dan zou ik een kleinere of een hele dure bumper moeten kopen. Evt zou ik m ook nog kunnen verlagen, maar dan komt de bumper te laag uit. Maar zo vind ik het ook wel mooi, hij is iig niet hetzelfde als de raptor van mn maatje
Er komt nog een radiateur beschermplaat op, omdat een raptor vrij snel oververhit is bij een beetje modder, het wordt ongeveer zo'n plaat als mika heeft:

Betere foto's volgen.....
Ik heb nu al een aantal kleine probleempjes en 1 grotere
- De knipperlichten zijn verkeerd aangesloten, als ik naar rechts richting aangeef dan brand rechts voor en links achter. Als ik naar links richting aangeeft dan gaat dat hetzelfde maar dan omgekeerd.
Hoe kan dit probleem opgelost worden??
- De zwarte kabelbeschermkap achteraan hangt los, waarschijnlijk is er een boutje vergeten.
- Onder het rijden verloor ik een ringetje
- De handleiding en sleutelsetje zitten er niet bij, maar die hoop ik toch niet vaak nodig te hebben
- Als de quad op iets hogere toeren komt, maakt die een soort schel geluid, misschien trekt dit nog weg ofzo.