Black Airpainted 385 cc Warrior
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Tijgetje's Black Airpainted 385 cc Warrior
het is voor een 385cc en de originele hub kan niet kleiner dan 38 tanden dan loopt de ketting al over de bouten en de originele hub aanpassen met al die hoek en kanten blijft er niets meer over als ik dit zou vlak frezen en gaten bij boren maar marco wist een oplossing maar ging eerst eens navragen of die modellen vroeger geen dikkere as hadden want hij heeft ooit een 32 tanden op een warrior gezet
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
zeer mooi warrior, dik respect
kheb wel een vraagje krijg je bij een warrior vanachter geen kleiner tandwiel erop dan een 38, zonder aanpassingen te doen weliswaar?
mvg niels
kheb wel een vraagje krijg je bij een warrior vanachter geen kleiner tandwiel erop dan een 38, zonder aanpassingen te doen weliswaar?
mvg niels
- yamahakoppel
- Quad GOD
bedankt
op de originele hub gaat niet kleiner dan 38 neen daarom dat ik nu aan het zoeken ben om een kleiner tandwiel te zetten van een andere quad
op de originele hub gaat niet kleiner dan 38 neen daarom dat ik nu aan het zoeken ben om een kleiner tandwiel te zetten van een andere quad
Groetjes Kris
was ik paste wel op men as maar ik kon hem niet ver genoeg schuiven op de as zodat de olie-keerring het vuil kon tegen houden! Ik had er wel 2 kleine ringetjes bijgekregen die volgens quadfun aan de kant van de remschijf-hub moest zitten en dan daarmee de rollementen gingen afgeschermd zitten...dieseltank schreef:ik weet niet of ik me vergis,
maar is dit een hub met tandwiel van een barossa 32 T?
daar had iemand anders ook al problemen mee gehad op zijn blaster, die dat ook zo had gekocht.
met kleine aanpassingen zou het wel moeten passen maar weet niet hoe, uitvijlen ofso..
correct if im wrong
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
Ah dat wist ik niet, en de hub wegfrezen is geen optie natuurlijk. Dan zou je al alles op maat moeten laten maken maar dat is mss ook een kostelijk grapje. Nu is er voor alles wel een oplossing als ge maar lang genoeg zoektyamahakoppel schreef:het is voor een 385cc en de originele hub kan niet kleiner dan 38 tanden dan loopt de ketting al over de bouten en de originele hub aanpassen met al die hoek en kanten blijft er niets meer over als ik dit zou vlak frezen en gaten bij boren maar marco wist een oplossing maar ging eerst eens navragen of die modellen vroeger geen dikkere as hadden want hij heeft ooit een 32 tanden op een warrior gezet
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
trouwens (nog niet verder voor gekeken)...
op een Amerikaans Blasterforum zijn er die een hub zitten hebben van een honda, heeft een speciale naam... en mits kleine aanpassingen paste die ook op een blaster... mss es googlen...
op een Amerikaans Blasterforum zijn er die een hub zitten hebben van een honda, heeft een speciale naam... en mits kleine aanpassingen paste die ook op een blaster... mss es googlen...
- yamahakoppel
- Quad GOD
de warrior heeft een nieuwe chauffeur na enkele uren op de raptor 700 waar ze meer schrik op had dan iets anders heb ik de warrior met een bang hart maar eens van stal gehaald maar na half uurtje rijden thuis achter op de beton zijn we met ons 2 dan maar de baan opgegaan tegen 40 km/u na enkele keren stil te vallen, de koppeling half op te stoken had ze het toch wat beter onder de knie ze durft toch al tot 60km/u te gaan momenteel heeft zij al 100 km op de teller gereden we gaan nu elke avond wat rond toeren want ze heeft blijkbaar de smaak te pakken moet enkel nog de breedte van de quad leren want elke keer dat ze een hindernis moet passeren kijk ik met een bang hart naar de afstand tussen de achter velg en de hindernis heeft al paar keer weinig gescheeld
Groetjes Kris
Re: Black Airpainted 385 cc Warrior
Zozo, Komt goed kris
Dat heb ik ook al gehad onder het rijden bij mijn vriendin waarvan ik dacht pas op achter is hij een stuk breeder dan voor
Maarja altijd is alles goed gekomen
Dat heb ik ook al gehad onder het rijden bij mijn vriendin waarvan ik dacht pas op achter is hij een stuk breeder dan voor
Maarja altijd is alles goed gekomen
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik heb vandaag de led verlichting geplaatst die ik hier al even had liggen
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op zo 30 aug, 2009 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
da geeft toch goe percies!
Ziet er goed uit Kris
-
- Quad Expert
- Contacteer:
dat ziet er gaaf uit man!!
geef een gaaf effect in het donker die bumper die er boven uit steekt!
geef een gaaf effect in het donker die bumper die er boven uit steekt!
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
- yamahakoppel
- Quad GOD
heb hier nog enkele mooie foto's
en nog even de 2 samen
en nog even de 2 samen
Groetjes Kris
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
mooi die leds brengen mooi en veel licht
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
.
Laatst gewijzigd door Charger69 op zo 11 apr, 2010 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.