Heb een probleempje met mijn warrior.
Gisteren, ben ik ergens gestopt om wat foto's te nemen , hierbij heb ik mijn lichten opgezet en de motor laten draaien.
Na enkele minuten, is de motor afgeslagen, en de lichten uit.
Heb toen het contact afgezet en terug opgezet, maar deed niks meer.
Toen hem van ene berg laten afrollen en terug aangekregen.
Toen hij terug aan was tijdens het rijden, kon ik terug het licht opzetten, maar als ik mijn pinkers opzette dan begon de motor te stotteren.
En als ik hem terug uitzet, krijg ik hem niet opnieuw aan.
Nu is mijn vraag, of de batterij kapot is of de dynamo, of iets anders ?
Mvg,
Marc
Elektrisch probleem Warrior
Elektrisch probleem Warrior
Live to ride, ride to live
- yamahakoppel
- Quad GOD
Re: Elektrisch probleem Warrior
miss de batterij kapot eens nameten of je nog 12volt hebt ik heb dat eens voorgehad zekering kapot starte ook niet meer enkel bij het in gang duwen dit was een zekering die bij gezet was door de leverancier denk ik omdat het mij geen af fabriek leek zat onder de voorste kap langs de stuurstang, ik kan daar langs onder juist aan
dat uw moter begint te stotteren bij uw pinkers op te zetten kan zijn dat je te weinig stroom hebt van de dynamo voor de onsteking en de pinkers gelijk te laten gaan denk daarom dat het een zekering is miss eens in de buurt van de batterij kijken zit bij mij ook een zekering aan de + kabel
dat uw moter begint te stotteren bij uw pinkers op te zetten kan zijn dat je te weinig stroom hebt van de dynamo voor de onsteking en de pinkers gelijk te laten gaan denk daarom dat het een zekering is miss eens in de buurt van de batterij kijken zit bij mij ook een zekering aan de + kabel
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Dat zou best wel kunnen zijn, want mijn pinkers blijven branden als ik ze opzet ( is al langer zo, denk dat de pinkdoos kapot is) en deze had ik ook opgezet alle 4 voor de foto's, zal morgen eens kijken.
Bedankt al voor de reactie.
Mvg,
Marc
Bedankt al voor de reactie.
Mvg,
Marc
-
- Quadverslaafde
lijkt me sterk want de onstekingsspoel en de spanningsspoel zijn normaal gesproken volledig gescheiden,mits ik
me niet vergis.
als dat zou zijn zou je hem ook niet meer aan kunnen duwen omdat de batt. leeg zou zijn en niet meer wil onsteken.
als je pinkers blijven branden is het wel een teken dat je pinkerrelais te weinig spanning krijgt om te schakelen dus
hoogstwaarschijnlijk is idd. je zekering kapot van de accu of de accu zelf.
de reden waarom de motor instabiel loopt is waarschijnlijk omdat als je alle verlichting aanzet plus pinkers dat de dynamo
heel hard moet werken om aan de stroomvoorziening te voldoen en trekt daarom hard aan de motor waardoor deze zachter/instabiel gaat lopen.
me niet vergis.
als dat zou zijn zou je hem ook niet meer aan kunnen duwen omdat de batt. leeg zou zijn en niet meer wil onsteken.
als je pinkers blijven branden is het wel een teken dat je pinkerrelais te weinig spanning krijgt om te schakelen dus
hoogstwaarschijnlijk is idd. je zekering kapot van de accu of de accu zelf.
de reden waarom de motor instabiel loopt is waarschijnlijk omdat als je alle verlichting aanzet plus pinkers dat de dynamo
heel hard moet werken om aan de stroomvoorziening te voldoen en trekt daarom hard aan de motor waardoor deze zachter/instabiel gaat lopen.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Bedankt voor de reactie.
Heb deze avond eens gekeken, op de batterij zit nog 12.4V, heb 1 zekering erop zitten van de pinkers deze is ook nog in orde.
Maar volgens ons is het de starter die stuk is, want er komt geen spanning uit de starter, en als je deze er tussen uit doet, en gewoon de + en - van de starter tegen elkaar houd dan start hij wel.
Mvg,
Marc
Heb deze avond eens gekeken, op de batterij zit nog 12.4V, heb 1 zekering erop zitten van de pinkers deze is ook nog in orde.
Maar volgens ons is het de starter die stuk is, want er komt geen spanning uit de starter, en als je deze er tussen uit doet, en gewoon de + en - van de starter tegen elkaar houd dan start hij wel.
Mvg,
Marc
-
- Quadracer
haal je starter er eens af en doe hem open kan zijn dat die gewoon vuil is van binnen en vast steekt alles goed kuisen en eens proberen zijn er al verschillende die dit al eens hebben moeten doen.
grtz jelle
grtz jelle
raptor 660 power
Nog een late reactie, maar het probleem is opgelost.
Was een zekering die constant kapot sprong, omdat de pinkdoos kapot was.
Toch bedankt voor de reacties.
Mvg,
Marc
Was een zekering die constant kapot sprong, omdat de pinkdoos kapot was.
Toch bedankt voor de reacties.
Mvg,
Marc