Hello,
Ik ben een "leek" op het gebied van quads in vergelijking met 99% van de forum leden hier, maar ben recent gebeten door het "quad virus" . Graag had ik wat advies van de kenners
Ik heb reeds een beetje zitten zoeken op dit forum, maar heb bitter wieinig informatie gevonden op dit forum ivm de qued welke ik overweeg aan te kopen.
Ik zou graag een Quad aankopen vooral om tochtjes te maken op rustige plaatsen (ardennen, etc...) (soms met vrouwtje, meestal aleen) en soms om door de bossen te rijden (waar het is toegestaan natuurlijk). De quad dient niet om te crossen of te racen in wedstrijden.
Ik ben gisteren een locale motor-zaak binnengestapt om wat informatie in te winnen. De verkoper vertelde me dat de Goes 360 max het ideale toestel is voor wat ik wil doen. Deze Quad staat me op eerste zicht wel aan (plus hij past in mijn remorque welke 225cm x 132cm meet). Aangezien dat ik bitter weinig van quads ken had ik graag enkel reacties gehad op deze quad van mensen die wat meer info of ervaring hebben met deze quad.
Met dank,
David
Goes 360 Max
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Re: Goes 360 Max
Als je door de Ardennen wilt gaan zou ik eerder voor de 520 Max gaan, die heb ik ook net gekocht (1300km) en die doet 't geweldig op de weg én off-road! Zelf ga ik er wegbanden onderdoen omdat ik meer op de wegrij, maar de quad is een toppertje, althans, dat is mijn mening!
Goes 520 Max!
Myke schreef:Als je door de Ardennen wilt gaan zou ik eerder voor de 520 Max gaan, die heb ik ook net gekocht (1300km) en die doet 't geweldig op de weg én off-road! Zelf ga ik er wegbanden onderdoen omdat ik meer op de wegrij, maar de quad is een toppertje, althans, dat is mijn mening!
Thanks for de reactie Is er een groot verschil tussen de 360 en de 520 ?
Ik heb ook de 520 bekeken, maar ik vrees dat ik deze niet op mijn aanhangwagen krijg, hij is iets te breed (wiel-basis), een paar cm maar toch...
Ik zou ook mestal op de baan rijden, maken baanbanden een groot verschil met de banden die er standard op zitten?
Nogmaals dank voor uw advies...
Ik zou toch ook opteren voor de goes 520 max. Zeker als je met 2 wilt rondtoeren is de goes 520 max het ideale.
De Goes 520 max past op een remorque die 250cm lang is en 125cm breed is (binnen afmeting) Dus met jouw remorque ga je misschien de achterklep niet volledig dicht krijgen (met spanriemen lukt dit wel).
Het grote verschil met de 360 en 520 is dat de 520 IRS heeft (Idependent Rear Suspenion) en dit verhoogt het rij conformt enorm. De goes 360 ga je hobbel de bobbel door de veldwegjes en met de 520 max voel je de putten haast niet.
De 520 max is ook echt gemaakt om met 2 te rijden en heeft ook nog standaard 4x4, sper dif en een winch aan boord.
Hopelijk heb je iets aan deze info.
De Goes 520 max past op een remorque die 250cm lang is en 125cm breed is (binnen afmeting) Dus met jouw remorque ga je misschien de achterklep niet volledig dicht krijgen (met spanriemen lukt dit wel).
Het grote verschil met de 360 en 520 is dat de 520 IRS heeft (Idependent Rear Suspenion) en dit verhoogt het rij conformt enorm. De goes 360 ga je hobbel de bobbel door de veldwegjes en met de 520 max voel je de putten haast niet.
De 520 max is ook echt gemaakt om met 2 te rijden en heeft ook nog standaard 4x4, sper dif en een winch aan boord.
Hopelijk heb je iets aan deze info.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Wat is je budget??
Quadclub 'De Veluwse Zandhappers'
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
http://www.youtube.com/user/16467
https://picasaweb.google.com/eversteeg700
5000 tot 6000 Euro...Boncari schreef:Wat is je budget??
-
- Toeschouwer
hoi allen,
Wie weet er waar ik aan een boekje kan komen. met daarin de onderdelen van de goes 360 max. ( 2009)
De dealer waar ik hem heb gekocht is er niet meer.
Groetjes, Erik
Wie weet er waar ik aan een boekje kan komen. met daarin de onderdelen van de goes 360 max. ( 2009)
De dealer waar ik hem heb gekocht is er niet meer.
Groetjes, Erik