achteras is losgekomen

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
yamaharaptor700
Easy Quadrider
Easy Quadrider

achteras is losgekomen

Bericht door yamaharaptor700 »

draaide straat in en plots viel de quad stil en staptte af en zag dat men achteras volledig naar links verschoven was + men ketting af het tandwiel gelopen.

heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen, tgaat om ne raptor 700 ?????

grtz fred
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Re: achteras is losgekomen

Bericht door yamahakoppel »

de grote moer los gekomen van uw achteras en daardoor de as opgeschoven is het nog de originele as? hoe oud is uw quad? heb je hem nieuw gekocht? miss met uw verdeler eens over garantie praten
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamaharaptor700
Easy Quadrider
Easy Quadrider

yamahakoppel schreef:de grote moer los gekomen van uw achteras en daardoor de as opgeschoven is het nog de originele as? hoe oud is uw quad? heb je hem nieuw gekocht? miss met uw verdeler eens over garantie praten

heb het vandaag es bekeken en tis waarschijnlijk de grote moer die is losgekomen, ja tis nog de originele as die er op zit en de quad is iets meer of 1 jaar oud!! Heb hem gekocht van Caddyke van hier opt forum :) morgen gaat hij binnen dan weet ik meer.
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

nu ken ik hem ja was nog de originele as is ook nooit aan gesleuteld geweest kan altijd gebeuren weet niet of ze fel beschadigd is anders terug zetten en proberen vast te krijgen of miss eens kijken voor een bredere cromé
als de originele beschadigd is
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
yamaharaptor700
Easy Quadrider
Easy Quadrider

yamahakoppel schreef:nu ken ik hem ja was nog de originele as is ook nooit aan gesleuteld geweest kan altijd gebeuren weet niet of ze fel beschadigd is anders terug zetten en proberen vast te krijgen of miss eens kijken voor een bredere cromé
als de originele beschadigd is

ze is niks beschadigd want de quad is direct stilgevallen ook want de ketting was van het tandwiel gelopen ook!! ga hem morgen binnensteken want moet toch een onderhoudje krijgen dus kunnen ze direct naar de as kijken ook.
Plaats reactie