vermogen kfx 450r
vermogen kfx 450r
Vraagje aan de mede kfx450r rijders. Ik heb het gevoel dat men quad hoog in toere niks waard is, low en mid vermogen kan ik niets op aanmerken. maar hij gaat niet door. Hiervoor had ik een Z400 met hotcams, tm36 carbu open luchtfilter en volledige rino exhaust. En heb het gevoel dat die gewoon beter gaat dan de kfx 450r orgineel. Nu heb ik die nieuwe powercommander besteld met de hoop daar al iets meer uit te krijge. Maar graag even jullie meningen. Mss maar best hotcams Stage 2 aanschaffen.
mvg
Stef Fockaert
mvg
Stef Fockaert
Re: vermogen kfx 450r
De ontsteking
Ik weet niet of de ontsteking van een crossmoto erop past. Maar dat zou zeker kunnen helpen.
Ik weet niet of de ontsteking van een crossmoto erop past. Maar dat zou zeker kunnen helpen.
‰ Quadracing Team
ja kga er is achter hore mss is er een andere cdi voor beschikbaar
- raptor350
- Quadracer
Wordt de kfx450 niet erg geknepen in zijn vermogen door de uitlaat ( demper ) ?
Had ik hier egens op her forum gelezen gisteren.
Had ik hier egens op her forum gelezen gisteren.
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
kheb even op kfx 450r central aan het kijken geweest en da ding wordt langs alle kante geknepe precies, nokkenassen, uitlaat, inlaat. ga weeeral geld koste
idd t'is ambetant dat quads geknepen worden!
Ik heb zelf ook ene en het is een feit dat hij hoog origineel in toeren niet erg lang doorgaat, ze proberen die mototren natuurlijk te sparen wat normaal is, dit was bij mij ook zo.
Nu is bij mij de luchtfilter nog origineel (nu wel twin air maar in originele behuizing) maar er staat een volledige andere uitlaatlijn op en een quadworks powerbox die ze mooi hebben afgeregeld en nu heb ik er absoluut geen klagen van die trekt goed aan 1 stuk door. Inlaat kan zijn dat ik die nog eens ga veranderen maar weet niet goed wat ik er dan zou opzetten...
Nu is bij mij de luchtfilter nog origineel (nu wel twin air maar in originele behuizing) maar er staat een volledige andere uitlaatlijn op en een quadworks powerbox die ze mooi hebben afgeregeld en nu heb ik er absoluut geen klagen van die trekt goed aan 1 stuk door. Inlaat kan zijn dat ik die nog eens ga veranderen maar weet niet goed wat ik er dan zou opzetten...
Is een quadworks powerbox te vergelijken met een powercommander, gewoon voor het bijregelen van de injectie? Want kheb nu de nieuwe powercommander gekocht en ben van plan het luchtfilter deksel er af te nemen en dat buisje in de uitlaat, khoop hier ook al wat verbetering mee te krijgenkawa 450r schreef:Ik heb zelf ook ene en het is een feit dat hij hoog origineel in toeren niet erg lang doorgaat, ze proberen die mototren natuurlijk te sparen wat normaal is, dit was bij mij ook zo.
mvg Stef
Ik denk wel dat de vergelijkbaar is, je hebt voor en tegenstanders van beide systemen.
Een powerbox kan je niet programmeren via pc maar heeft 4 standaard programma's voor standaard-andere uitlaat- ...
En dan nog 3 regelknoppen voor laag-midden en hoog toerengebied.
Werkte bij mij prima, is nu enkel even teruggestuurd was ineens defect dus krijg onder garantie een nieuwe.
Een powerbox kan je niet programmeren via pc maar heeft 4 standaard programma's voor standaard-andere uitlaat- ...
En dan nog 3 regelknoppen voor laag-midden en hoog toerengebied.
Werkte bij mij prima, is nu enkel even teruggestuurd was ineens defect dus krijg onder garantie een nieuwe.
zo een powerbox is gewoon om meer vermogen te hebben?
en hoe werkt het dan?
enkel plaatsen als je ook je uitlaat aanpast of kan het ook met originele uitlaat?
en hoe werkt het dan?
enkel plaatsen als je ook je uitlaat aanpast of kan het ook met originele uitlaat?
KFX wordt voor geknepen op de inlaat, het beste koop je een fci inlaat, deze vervangt de standaard inlaat, en helpt om te zorgen dat je aftermarket uitlaat ook meer vermogen geeft.
- raptor350
- Quadracer
met de inlaat bedoel je dan de electronische injectie ?Frank MB schreef:KFX wordt voor geknepen op de inlaat, het beste koop je een fci inlaat, deze vervangt de standaard inlaat, en helpt om te zorgen dat je aftermarket uitlaat ook meer vermogen geeft.
dus een powercommander plaatsen ?
Owner van yamaha raptor350
inlaat is luchtfilter + luchtfilterslang en de box die eromheen zit.
Waar kunde die FCI inlaat ergens krijge? want ik vind het standaard van de kfx450 echt kl*te!!!
mvg
Stef
mvg
Stef
Een powerbox is dan blijkbaar toch niet aan te raden, mijn tweede die ik heb gaf nu ook al motorstoring. Het bleek de eerste te zijn in België dus die komter niet meer op en de quadwinkel krijgt geld terug van de verdeler, dus service geen probleem maar de powerbox zelf is wat anders...
Als je een andere inlaat zet en volledig nieuwe uitlaatsysteem is het dan echt noodzakelijk een powercommander of dergelijks te plaatsen? breng je zonder beschadegingen aan?
Als je een andere inlaat zet en volledig nieuwe uitlaatsysteem is het dan echt noodzakelijk een powercommander of dergelijks te plaatsen? breng je zonder beschadegingen aan?