Kawasaki Kfx 450 R 08'
-
- Quadracer
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrunner
Staat heel stoer nu.
Enigste minpunt vind ik is dat hij heel nerveus stuurt. Je moet constant bijsturen, zelfs in een mooi effen weggetje. Hij stuurt 'superlicht'.
Bij m'n eigen quad stuurt hij ook niet zwaar, zijn nieuwe stuurstanghouders, maar hij heeft een meer strakkere stuurrichting. Mooi rechtdoor of strak in 1 lijn door de bocht.
Misschien is het ook omdat ik die quad niet gewoon ben, maar met de 450 in een bocht stuur ik altijd beetje te veel, dan weer beetje te weinig, weer teveel, enz... heel nerveus dus.
Bij het sterk remmen (zitten ferm goeie remmen op) hetzelfde fenomeen: moeilijk rechtdoor op 1 lijn. Kan ook zijn dat alles beter gaat met gewoon crossbanden ipv baanbanden. Met de vorige smallere spears had ik dat ook. Met crossbanden heb ik nog niet gereden.
Denk dat een stuurdemper ook hierbij zou helpen.
Enigste minpunt vind ik is dat hij heel nerveus stuurt. Je moet constant bijsturen, zelfs in een mooi effen weggetje. Hij stuurt 'superlicht'.
Bij m'n eigen quad stuurt hij ook niet zwaar, zijn nieuwe stuurstanghouders, maar hij heeft een meer strakkere stuurrichting. Mooi rechtdoor of strak in 1 lijn door de bocht.
Misschien is het ook omdat ik die quad niet gewoon ben, maar met de 450 in een bocht stuur ik altijd beetje te veel, dan weer beetje te weinig, weer teveel, enz... heel nerveus dus.
Bij het sterk remmen (zitten ferm goeie remmen op) hetzelfde fenomeen: moeilijk rechtdoor op 1 lijn. Kan ook zijn dat alles beter gaat met gewoon crossbanden ipv baanbanden. Met de vorige smallere spears had ik dat ook. Met crossbanden heb ik nog niet gereden.
Denk dat een stuurdemper ook hierbij zou helpen.
KFX540
Re: Mijn nieuwe Kawasaki Kfx 450 R
Yamaha Banshee 05' & 97'
propere quad!
mijn neef rijd ook kfx 450r zeer mooie machine maar een nadeel vond ik toen ik erop reed
is de bocht van de uitlaat steekt beetje naar buite..
ook de achteruit is echt ideaal !
hij ziet er echt good uit
veel plezier ermee
veel plezier ermee
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-> It's just the need for speed <-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
- raptor350
- Quadracer
Ik heb er bijna geen woorden voor
Mooi , uniek , snel
Word wss ook men volgende quad , ben aan het twijfelen tussen deze en een banshee
Mooi , uniek , snel
Word wss ook men volgende quad , ben aan het twijfelen tussen deze en een banshee
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
Dankje !moane schreef:mijn neef rijd ook kfx 450r zeer mooie machine maar een nadeel vond ik toen ik erop reed
veel plezier ermee
Van die uitlaat heb ik nog geen last gehad eigenlijk
mss houdt ge u benen iets te dicht van de motor
Die achteruit is inderdaad super!
Word vaak gebruik van gemaakt
grtz
Yamaha Banshee 05' & 97'
Bedanktraptor350 schreef:Ik heb er bijna geen woorden voor
Mooi , uniek , snel
Ja, twijfelen tussen Kfx 450 en Banshee..
Tzijn beide 2 speciale quads!
Banshee gaat natuurlijk megagoed, met 2 andere pijpen kun je al veel bereiken !
de sound is ook prachtig, ze verbruiken wel een beetje, en
't model gaat al wat jaren mee, ( bestaat in smaken natuurlijk ) olie/benzine moet gemengeld worden,
Kheb ook nog getwijfeld vroeger voor een Banshee te nemen, toch blij dak nu m'n kfx heb nu, elektrisch starten, jong model,
lopen er nog niet veel van ook.
Banshee zou ik mss ooit nog als 2e quad nemen, als dat ooit eens moest passen, ze blijven ook uniek
Yamaha Banshee 05' & 97'
mooie quad