stille uitlaat yfz450
- technoflexer
- Quadrider
stille uitlaat yfz450
hey, welke uitlaat is aan te raden op een yfz450? en maakt niet veel lawaai. momenteel. zit er een van hasselt op en deze is TE luid aangezien ik geen reactie krijg van van hasselt zelf ivm een db killer voor deze uitlaat, moet er een andere uitlaat op.
mijn quad is nog maar van vorige week ingeschreven en nu beginnen ze hier in hasselt ook al om het te verbieden van nog te rijden met onze quad dus ik wil zeker niet meer gaan uitdagen en ik vind mijn quad persoonlijk ook te luid, ook al zeggen ze dat het nog goed meevalt tov van sommige andere.
wat zijn mijn opties voor een goede maar stille uitlaat buiten de originele? mijn yfz is ook reeds een 480cc ik neem aan dat deze fatsoenlijk moet kunnen uitademen. het zou dus een uitlaat moeten zijn die niet te veel gaat wegnemen kwa vermogen
enkele uitlaten die mij werden voorgesteld waren doma, leovince en rino
mijn voorkeur gaat een beetje uit naar de doma maar ik weet niet of deze stil genoeg is. ook heb ik al enkele keren gelezen over een uitlaatbocht met zo een potje aan de bovenzijde erop dit zou ook enkele db's schelen bestaat deze bv van doma ook voor een yfz 450
wat zijn jullie voorstellen voor een goede maar stille uitlaat want ik zou toch nog graag een hele tijd willen rijden met mijn quad aangezien ik nog maar 150 km heb kunne rijden. tot nu toe
mijn quad is nog maar van vorige week ingeschreven en nu beginnen ze hier in hasselt ook al om het te verbieden van nog te rijden met onze quad dus ik wil zeker niet meer gaan uitdagen en ik vind mijn quad persoonlijk ook te luid, ook al zeggen ze dat het nog goed meevalt tov van sommige andere.
wat zijn mijn opties voor een goede maar stille uitlaat buiten de originele? mijn yfz is ook reeds een 480cc ik neem aan dat deze fatsoenlijk moet kunnen uitademen. het zou dus een uitlaat moeten zijn die niet te veel gaat wegnemen kwa vermogen
enkele uitlaten die mij werden voorgesteld waren doma, leovince en rino
mijn voorkeur gaat een beetje uit naar de doma maar ik weet niet of deze stil genoeg is. ook heb ik al enkele keren gelezen over een uitlaatbocht met zo een potje aan de bovenzijde erop dit zou ook enkele db's schelen bestaat deze bv van doma ook voor een yfz 450
wat zijn jullie voorstellen voor een goede maar stille uitlaat want ik zou toch nog graag een hele tijd willen rijden met mijn quad aangezien ik nog maar 150 km heb kunne rijden. tot nu toe
yfz 450 ride it like you stole it
Re: stille uitlaat yfz450
als je een stille uitlaat wil kan ik je aleen leovinci aanbevelen!
ik heb ze en ben er heel content van!
- technoflexer
- Quadrider
heb jij de komplete lijn, maw met bocht enz erbij? of enkel de demper?airwolf schreef:als je een stille uitlaat wil kan ik je aleen leovinci aanbevelen!
en zou deze niet te fel genepen gaan zijn?
ik heb een leo demper met een fmf powerbomb voorbocht
je kan de db killers verwiselen zodat je zelf je geluid kiest en dan verlies je zeker nie teveel vermogen
ik heb de 2de db killer erin steken en das perfect
je kan de db killers verwiselen zodat je zelf je geluid kiest en dan verlies je zeker nie teveel vermogen
ik heb de 2de db killer erin steken en das perfect
- technoflexer
- Quadrider
is er niemand die nog een goed voorstel - idee heeft?
ik kan een komplete nieuwe doma kopen voor 530€ maar de verkoper is niet zeker of het om de 94db versie of de luidere gaat kan je dit zien? zie je de db killer zitten?
ik kan een komplete nieuwe doma kopen voor 530€ maar de verkoper is niet zeker of het om de 94db versie of de luidere gaat kan je dit zien? zie je de db killer zitten?
ik weet nie juist hoe je het kan zien maar op een ander forum hebben er enkele mensen die 94db doma en die deugt nie!
na 2 a 3 keer rijen wordt ze al luider!
- technoflexer
- Quadrider
hmm das ook wel kote om te horenairwolf schreef:ik weet nie juist hoe je het kan zien maar op een ander forum hebben er enkele mensen die 94db doma en die deugt nie!
- 11_Jerre_11
- Toeschouwer
Ik heb een paar weken geleden een volledige Yoshimura RS2 gekocht.
Echt content van!
-> Was gemakkelijk te plaatsen
-> subliem afgewerkt, ziet er gewoon strak uit ! Accesoires zoals stickers, hittesticker, uitlaatdop worden bijgeleverd.
-> meer vermogen!
-> inox versie is standaard met 96db en dit is perfect! niet te (opvallend) luid, maar toch voldoende om van 4-takt powersound te kunnen genieten
-> 94db of 99db insert kan bijgekocht worden
grtz
Jerre
Echt content van!
-> Was gemakkelijk te plaatsen
-> subliem afgewerkt, ziet er gewoon strak uit ! Accesoires zoals stickers, hittesticker, uitlaatdop worden bijgeleverd.
-> meer vermogen!
-> inox versie is standaard met 96db en dit is perfect! niet te (opvallend) luid, maar toch voldoende om van 4-takt powersound te kunnen genieten
-> 94db of 99db insert kan bijgekocht worden
grtz
Jerre
-- YZF 450 SE 2008 ---
- technoflexer
- Quadrider
dank u voor de tip.
ik ben vandaag gaan kijken voor een uitlaat en het gaat waarschijnlijk toch een doma whisper titanium worden, met een voorbocht met een expansie vatje op. dit zou er voor zorgen dat dat er geen vermogensverlies gaat zijn, en dat het geluid bijna als std zou zijn. de leovince is ook still maar dit is een gewone doorstroom demper en niet zoals de doma een meer kamer demper. kwa prijs weet ik nog niks daarvoor moet ik dinsdag terug bellen.
ik ben vandaag gaan kijken voor een uitlaat en het gaat waarschijnlijk toch een doma whisper titanium worden, met een voorbocht met een expansie vatje op. dit zou er voor zorgen dat dat er geen vermogensverlies gaat zijn, en dat het geluid bijna als std zou zijn. de leovince is ook still maar dit is een gewone doorstroom demper en niet zoals de doma een meer kamer demper. kwa prijs weet ik nog niks daarvoor moet ik dinsdag terug bellen.
mijne leo is wel meerkamer hoor
ik heb 4 kamers in mijn demper zitten
ik heb 4 kamers in mijn demper zitten