kentekenplaat drukken
kentekenplaat drukken
Hallo ik heb een grote auto kenteken plaat achter op mijn quad
Ik zou graag een motor kenteken plaat willen maar dit valt niet mee! hoop moeilijkgedoe gehad met rdw
duss ga ik het nu maar even anders proberen! is er imand die mij kan helpen en motor kenteken platen kan drukken?
Gr. Willem
Ik zou graag een motor kenteken plaat willen maar dit valt niet mee! hoop moeilijkgedoe gehad met rdw
duss ga ik het nu maar even anders proberen! is er imand die mij kan helpen en motor kenteken platen kan drukken?
Gr. Willem
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Re: kentekenplaat drukken
heuts auto mariaalen
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Op je kenteken bewijs moet staan of je toestemming krijgt voor een kleinere plaat.
staat dit er op dan neem je platen kenteken bewijs en rijbewijs mee
staat dit er op dan neem je platen kenteken bewijs en rijbewijs mee
http://www.xlned.nl gratis muziek en films downloaden http://www.xlned.nl
Wat moet er op mijn kenteken bewijs staan dan?
-
- Quadverslaafde
bij bijzonderheden moet vermeld staan dat het voertuig een motorplaat mag voeren.400KFX schreef:Wat moet er op mijn kenteken bewijs staan dan?
dit kan enkel door de rdw geregeld worden.
als je op het forum quad invoeren had gekeken had je kunnen zien dat je er rekening mee moet houden dat je dit er duidelijk
bij moet vermelden.
via de tel. krijg je niets voor elkaar.
je kunt hooguit nog naar het keuringsstation rijden waar je hem hebt ingevoerdt om te vragen of ze het kentekenbewijs
willen aanpassen.
veel succes.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Zover ik weet heb ik dat nergens op mijn papieren staan en ik heb toch een kleine ''motor'' plaat.
Tot zover nog geen problemen gehad.
-
- Quadverslaafde
ik belgie krijg je standaard een motorplaatquad-racerrr schreef:Zover ik weet heb ik dat nergens op mijn papieren staan en ik heb toch een kleine ''motor'' plaat.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Ben van Nederland
-
- Quadverslaafde
oeps,niks gezegdt hihiquad-racerrr schreef:Ben van Nederland