Stunten en andere dingen doe dit op prive terrein en NIET OP DE OPENBARE WEG!!!!!!!
Opgelet omgeving Riemst Strenge Controle op Quads
Opgelet omgeving Riemst Strenge Controle op Quads
Opgelet omgeving Riemst Strenge Controle op Quads....aan alle quad-rijders vooral de jongere..let een beetje op met het snel rijden
door dorpen....doe het rustig....er komen klachten binnen bij politie van lawaai(s'avonds) en overdreven snelheden in dorpen omgeving RIEMST(limburg)..Jongens, Doe even rustig,gebruik jullie verstand
en verbrod het niet voor ons (jonge & oudere generatie's) die voor plezier en naar het werk rijden met een Quad ....
Stunten en andere dingen doe dit op prive terrein en NIET OP DE OPENBARE WEG!!!!!!!
Eat My DUST....
Re: Opgelet omgeving Riemst Strenge Controle op Quads
idd angel groot gelijk er rijden er teveel rond die denken dat de openbare weg een speeltuin is met alle gevolgen van dien en wie is er het slachtoffer van op lange termijn? alle quad rijders ook die het serieus houden 
Hmm, ik ben van Riemst en merk er toch niet veel van.
Ik rij zelf ook niet overdreven.
Ok, iedereen trekt al wel eens graag door, maar echt zot doen doe ik absoluut niet.
Ik rij zelf ook niet overdreven.
Ok, iedereen trekt al wel eens graag door, maar echt zot doen doe ik absoluut niet.
Heb ik toch ook niks van gemerkt...En ik kom daar regelmatig ene combi tegen..Op 2.5 jaar tijd ben ik ene keer aan de kant gezet geweest met de quad. Mja mij mogen ze aanhouden zo vaak ze willen 
-
Koen Berendsen
- Quadrunner

En al iemand gepakt?
Zijn er hier op het fourm mensen die een snelheidsovertreding, met drank achter het stuur, door rood rijden en andere verkeersfouten heeft gemaakt en daarvoor een boete gekregen hebben?
Zou dat nl wel eens willen weten. want voor zover ik weet gaat het hier bijna altijd over boetes van rijden waar het niet mag (en men weet dat niet). Dit zou wel handig vergelijkingsmatriaal zijn. Mijn vader, die al jaren over de weg rijdt, is slechts 1x aangehouden op een zandweggetje maar geen bekeuring. Enkel hun namen werden genoteerd (was met een groepje vandaar hun)
Maar snelheidsovertreding nog nooit meegemaakt ook niet bij andere quadbezitters. Ik zeg niet dat ik/mijn vader nooit te snel rijden. Ik wil alleen zeggen we worden er nooit voor aangehouden.
Zijn er hier op het fourm mensen die een snelheidsovertreding, met drank achter het stuur, door rood rijden en andere verkeersfouten heeft gemaakt en daarvoor een boete gekregen hebben?
Zou dat nl wel eens willen weten. want voor zover ik weet gaat het hier bijna altijd over boetes van rijden waar het niet mag (en men weet dat niet). Dit zou wel handig vergelijkingsmatriaal zijn. Mijn vader, die al jaren over de weg rijdt, is slechts 1x aangehouden op een zandweggetje maar geen bekeuring. Enkel hun namen werden genoteerd (was met een groepje vandaar hun)
Maar snelheidsovertreding nog nooit meegemaakt ook niet bij andere quadbezitters. Ik zeg niet dat ik/mijn vader nooit te snel rijden. Ik wil alleen zeggen we worden er nooit voor aangehouden.
YAMAHA BREEZE 125cc
Een waarschuwing is beter als een boete te krijgen....en dit bericht was voor de snelle,gekke rijders van over de 70 door een dorp uit scheuren en driften op plaatsen waar het niet mag...voor deze snelheids-mannen(ikzelf soms ook) op het industrieterrein aan de autostrade-brug (tongeren-riemst)vallen we niemand lastig.....gewaarschuwd mens is er twee.......
Eat My DUST....
Heb al een stuk of drie keer moeten stoppen voor politie.Koen Berendsen schreef:En al iemand gepakt?
1 maal gewoon controle in geraardsbergen.
1 maal omdat ik wat aan het rijden was op industrie terrein en er daar blijkbaar mensen boven de bedrijven wonen.
en dan nog eens omdat ik weer op datzelfde industrie terrein reed en een wheely aan het doen was. (maar geen boete)
en dan nog ook 2 boetes gehad:
richtingsaanwijzer niet gebruikt 50€
een bocht te snel nemen met gierende banden als gevolg (een kleine drift dus) ook 50€
voor de rest 'vriendelijke' mensen hoor
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
amai sebastien! sebiet moete gaan werken om je boetes te betalen

Dat moet ik nu al doen
hier spreken we enkel over de quad. dan is er de auto ook nog
hier spreken we enkel over de quad. dan is er de auto ook nog
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage