Raptor 700 japan vs predator 500 usa
-
- Quad Master
- Berichten: 1602
- Lid geworden op: wo 25 feb, 2004 23:36
- Locatie: heerlen
- Contacteer:
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
mijn sx eats em all 500 525 700 maakt niks uit
-
- Quadrider
- Berichten: 374
- Lid geworden op: wo 06 jun, 2007 17:25
- Locatie: sesamstraat
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
Daar mag je zkr van zijn
hee rodger ben je zondag in genk ?
hee rodger ben je zondag in genk ?
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 245
- Lid geworden op: zo 18 jan, 2004 11:40
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
Waar zijn die moderators hier op vakantie
Als je niets informatiefs te vertellen heb maak je eigen topic aan Deze topic gaat
over plus en minpunten over de raptors en predators. Alle flauwekul zet je maar in een
babbelbox kinderen.
Als je niets informatiefs te vertellen heb maak je eigen topic aan Deze topic gaat
over plus en minpunten over de raptors en predators. Alle flauwekul zet je maar in een
babbelbox kinderen.
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
hehe, als jij daar nu mee begonnen was....adlyRocky schreef:Waar zijn die moderators hier op vakantie
Als je niets informatiefs te vertellen heb maak je eigen topic aan Deze topic gaat
over plus en minpunten over de raptors en predators. Alle flauwekul zet je maar in een
babbelbox kinderen.
Owjah, hoeveel uur gaat je zuiger mee?
No Can't Do!
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
ff een vraagje? Komt Polaris niet uit Frankrijk?adlyRocky schreef:Toch zielig dat de jappen uit een 700 niet meer dan 46pk kunnen trekken
En de amerikanen 45pk uit een 500 waar licht dat talent nu
Predator is sneller weg dan een 700
En ligt er onder de 500 niet een Fuji blok uit Taiwan?
Ook een amerikaans is de Cannondale HANDMADE IN USA!
Zelf ontwikkeld blok, standaard 45pk @ 11.500 RPM, uit een 432cc trouwens En met slechts een podfilter wordt dat al 50pk.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
- FLIPmode
- Quadracer
- Berichten: 1196
- Lid geworden op: vr 10 jun, 2005 08:57
- Locatie: DE maaskant
- Contacteer:
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
Ligt ook gedeeltelijk aan de bestuurder hécraptor schreef:mijn sx eats em all 500 525 700 maakt niks uit
Nee serieus, zelf 1,5 op een predator 500 gereden en was geen slecht beestje (onderdelen zijn wel duur), voor het crosswerk was hij voorin redelijk zwaar maar was een pluspunt bij offroad werk in de bos. Er zijn standaart enkele goeie zaken aan de predator zoals de fox veren en stalen remleidingen, maar zo zal yamaha ook wel zijn goeie dingen hebben.
En als 140 niet hard genoeg is knal er dan direkt ne baanmotorblok in en dan hebt ge ECHT fun (niet met crossen natuurlijk ).
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 245
- Lid geworden op: zo 18 jan, 2004 11:40
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
Je hebt het zelf gezien hoe zuinig de predator wastjobbie schreef:heb je je predator tekoop staan?
je wilt stiekem toch een raptor he.
ik zal niks zeggen hoor
1x getankt in over de grens 9,5 liter 10,11- euro
Al die 700 raptors bleven maar tanken als ze nou al een predator hadden
hoefden we niet zoveel tankstops te doen
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
- yamahakoppel
- Quad GOD
- Berichten: 6479
- Lid geworden op: di 28 aug, 2007 21:36
- Locatie: Diepenbeek
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
how al die tank stops waren ook voor afkoeling en ik heb 1 keer 5,6l getankt had toen al 30 km meer dan u op mijne teller en de andere keer 4,5l en heb ook een 700 cc verbruik zit rond de 7,2L op 100 km waarbij mijn warrior op 8L zit en dat voor een 385cc
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 245
- Lid geworden op: zo 18 jan, 2004 11:40
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
Nu langere vertanding op de quad gezet jeezus wat een verschil.
Ben nu naar 15 tands voor en 37 achter resultaat trekt vele male sneller op en komt goed los.
Snelheid met 10 km omhoog gegaan 150km op de teller
Gister naast rappie 700 opnieuw gezet die houdt dit voor geen meter bij ook niet op top
Ben nu naar 15 tands voor en 37 achter resultaat trekt vele male sneller op en komt goed los.
Snelheid met 10 km omhoog gegaan 150km op de teller
Gister naast rappie 700 opnieuw gezet die houdt dit voor geen meter bij ook niet op top
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
Ga er is een 15.000 km mee proberen te rijden.... als die dat vol houd spreek ik je weer!adlyRocky schreef:Nu langere vertanding op de quad gezet jeezus wat een verschil.
Ben nu naar 15 tands voor en 37 achter resultaat trekt vele male sneller op en komt goed los.
Snelheid met 10 km omhoog gegaan 150km op de teller
Gister naast rappie 700 opnieuw gezet die houdt dit voor geen meter bij ook niet op top
Gokje... bij 5.000 km loopt je blok aan puin.
No Can't Do!
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 245
- Lid geworden op: zo 18 jan, 2004 11:40
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
heb al 5000km erop staan
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
is het niet hogere topsnelheid en minder hard trekken ofadlyRocky schreef:Nu langere vertanding op de quad gezet jeezus wat een verschil.
Ben nu naar 15 tands voor en 37 achter resultaat trekt vele male sneller op en komt goed los.
Snelheid met 10 km omhoog gegaan 150km op de teller
Gister naast rappie 700 opnieuw gezet die houdt dit voor geen meter bij ook niet op top
hard trekken en minder hoge topsnelheid
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quad Expert
- Berichten: 2227
- Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
- Locatie: Zuid Holland (NL)
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
Dat is alleen bij yamaha's zo... predator 500 usa niet joh! DOOOHsteve schreef:is het niet hogere topsnelheid en minder hard trekken ofadlyRocky schreef:Nu langere vertanding op de quad gezet jeezus wat een verschil.
Ben nu naar 15 tands voor en 37 achter resultaat trekt vele male sneller op en komt goed los.
Snelheid met 10 km omhoog gegaan 150km op de teller :lol :
Gister naast rappie 700 opnieuw gezet die houdt dit voor geen meter bij ook niet op top : buig:
hard trekken en minder hoge topsnelheid
Maar neem aan het toch gewoon competitie blok is? Of dat het daar heel dicht bij zit...
No Can't Do!
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
VET een predator 500 die de techniese wetten aan zijn laars laptArdjuh schreef:Dat is alleen bij yamaha's zo... predator 500 usa niet joh! DOOOHsteve schreef:is het niet hogere topsnelheid en minder hard trekken ofadlyRocky schreef:Nu langere vertanding op de quad gezet jeezus wat een verschil.
Ben nu naar 15 tands voor en 37 achter resultaat trekt vele male sneller op en komt goed los.
Snelheid met 10 km omhoog gegaan 150km op de teller
Gister naast rappie 700 opnieuw gezet die houdt dit voor geen meter bij ook niet op top
hard trekken en minder hoge topsnelheid
Maar neem aan het toch gewoon competitie blok is? Of dat het daar heel dicht bij zit...
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 245
- Lid geworden op: zo 18 jan, 2004 11:40
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Raptor 700 japan vs predator 500 usa
Jullie komen echt uit ene ei De tandwielen horen bij een gewicht van persoon en quad als de persoon niets weegt ramt de quad door de versnellingen heen met veel toeren zonder veel snelheid te winnen oftewel het motorblok hoeft niet te werken.
Als met nu voor een tandje erbij zet van 14 naar 15 en achter kleiner 1 tand dan krijg je een langere overbrenging nu moet de
motor gaan werken en heeft geen overtoeren maar meer trekkracht zodat zelfs het voorste wiellen voor het eerst los komen.
en de topsnelheid is nu veel hoger..
Voorbeeld een ariel atom weegt zo licht dat de motor en versnellingbak niet geheel een goede ratio hebben, In zijn 1ste versnelling gebeurt er bijna niets omdat de motor niet hoeft te werken maar meer toeren maakt dan de wagen voorruit komt.
Nu rijden de meeste ariel atom rijders in zijn 2de versnelling weg omdat die dan veel rapper is en minder toeren maakt.
En dat geld ook bij een kart als je een te groot tandwiel rijdt maakt de kart meer toeren dan snelheid en trekt niet harder
Als de kart een kleine tandwiel krijgt gaat deze toeren inruilen voor snelheid en meer trekkracht
Natuurlijk moet je wel de juist afstelling bij je quad zoeken als jouw quad door de versnellings heen schiet kan je best iets groter gaan voor zodat de motor meer kan werken.
Mijn resultaat dat als ik gas geeft de voorkant helemaal los komt dus meer snelheid met optrekken. Maarja eer dat je dit aan een belg hebt uitgelegd ben je 10 jaar verder
Als met nu voor een tandje erbij zet van 14 naar 15 en achter kleiner 1 tand dan krijg je een langere overbrenging nu moet de
motor gaan werken en heeft geen overtoeren maar meer trekkracht zodat zelfs het voorste wiellen voor het eerst los komen.
en de topsnelheid is nu veel hoger..
Voorbeeld een ariel atom weegt zo licht dat de motor en versnellingbak niet geheel een goede ratio hebben, In zijn 1ste versnelling gebeurt er bijna niets omdat de motor niet hoeft te werken maar meer toeren maakt dan de wagen voorruit komt.
Nu rijden de meeste ariel atom rijders in zijn 2de versnelling weg omdat die dan veel rapper is en minder toeren maakt.
En dat geld ook bij een kart als je een te groot tandwiel rijdt maakt de kart meer toeren dan snelheid en trekt niet harder
Als de kart een kleine tandwiel krijgt gaat deze toeren inruilen voor snelheid en meer trekkracht
Natuurlijk moet je wel de juist afstelling bij je quad zoeken als jouw quad door de versnellings heen schiet kan je best iets groter gaan voor zodat de motor meer kan werken.
Mijn resultaat dat als ik gas geeft de voorkant helemaal los komt dus meer snelheid met optrekken. Maarja eer dat je dit aan een belg hebt uitgelegd ben je 10 jaar verder
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500