Der komen nog andere kosten bij nl. btw, douanekosten
het bedrag in dollar is ongeveer het bedrag dat je in totaal (met btw, douanekosten) in euro zult betalen. Dus voor je uitlaat rond de 540€
betalen doe je best via paypal. dit is het veiligste!
-Ook kijk je best naar het aantal spullen dat hij al heeft verkocht en naar de beoordeling van de anderen.
-Vraag ook of het mogelijk is om als 'gift' te versturen of het bedrag op de invoice verlagen. Dan zal je veel minder btw en douanekosten betalen!
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
is gewoon te doen hoor maar als je er net tussen uit gehaald word bij de douane dan komt er nog wat bij maar dat zou je effe moeten google weet niet hoeveel dat nou precies was
kijk ook even hier
kijk ook even wat zij voor je kunnen doen http://www.usa2ned.com/" onclick="window.open(this.href);return false; versturen was bij hun dacht iets van 75 dollar
als je alleen de uitlaat omrekend komt ie op 383 euro
groet patrick
volgens mij is dit wel velig doordat je via pay-pal betaalt .maar kan je voor dat geld in nederland ook geen goede uitlaat kopen.denk er ook aan dat als hij niet past je wel kosten voor het terug sturen krijgt denk ik .en wat als de uit laat kapot gaat en je garantie moet claimen.m.vr.grt. andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
als je betaald via pay-pal met credit card of bank geniet je van koper bescherming dat wil zeggen zij garanderen dat de verkoper zijn geld krijgt en jij je product dat je besteld hebt en anders dat jij je geld weer terug krijgt terminste zo heb ik het begrepen op hun web-site .m.vr.grt .andre
beter met je quad vast staan in de blubber dan in de fille met de auto
is dit te vertrouwen (ebay en het zoekertje)?
komen er nog andere kosten bij buiten de verzendingskosten?
en hoe kun je betalen?
grtzzz
niels
\
ik zou bij deze mevrouw nog niets bestellen aangezien ze maar een feedback heeft van 28.
dit is veels te weinig om er van uit te gaan dat ze te vertrouwen is, maar paypal geeft aan dat onder dit artikel
buyer protection zit dus je zou er vanuit kunnen gaan dat je wel veilig zit.
ik persoonlijk zou voor een andere seller gaan.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves