yamaha yfm 250R blok
yamaha yfm 250R blok
hallo
ik heb nou al een tijd je een yamaha yfm 250R en wou hem dus laten tunning maar zijn zo wat geen 4 kleppen cilinders voor tekoop en zo ik heb hem al een betje ge tuning met groot lucht vilter gotere sproejers en andere uitlaat maar ik zat er nou aan tedenken om er een yamaha yfz 250f blok in te leggen dat is van een moter crosser en daar zijn wel veel onderdelen voor tekoop weet iemant of het pas en of dat het wel sneller is en of dat het frame het wel aan kan?
ik heb nou al een tijd je een yamaha yfm 250R en wou hem dus laten tunning maar zijn zo wat geen 4 kleppen cilinders voor tekoop en zo ik heb hem al een betje ge tuning met groot lucht vilter gotere sproejers en andere uitlaat maar ik zat er nou aan tedenken om er een yamaha yfz 250f blok in te leggen dat is van een moter crosser en daar zijn wel veel onderdelen voor tekoop weet iemant of het pas en of dat het wel sneller is en of dat het frame het wel aan kan?
Re: yamaha yfm 250R blok
dat blok is idd sneller
en je kadder zal het zonder probleem kunnen verdragen
maar je gaat wel meer trilingen hebben dan met je standaard blok he!
je zal waarschijnlijk je steunen moeten aanpassen om de blok erin te krijgen
en je kadder zal het zonder probleem kunnen verdragen
maar je gaat wel meer trilingen hebben dan met je standaard blok he!
je zal waarschijnlijk je steunen moeten aanpassen om de blok erin te krijgen
maar dat is natuurlijk een 4T blok maar een blok van een yz 250 dat is een 2t blok is dat sneller dan zoon blok van een yz 250f
2takt blok gaat idd sneller zijn
maar heeft meer onderhoud nodig
maar heeft meer onderhoud nodig
maar hoeveel scheelt dat
maar hoeveel scheelt dat maar we hebben het wel over getunnige blokken he
en trauwens heb niet last van onder of over stuur want je quad is toch minder goed in balans
spoorverbreders erop zetten eh op andere as en armen maar ik denk als je een 250 blok erin wilt dat je de achterbrug moet verlengen of iig voorzichtig met gas om moet gaan want anders gaat hij je zo achterover 
w-tec club member
maar niet er last van onder of over stuur
- hardcorechaam
- Quadracer

- Contacteer:
is een 2takt 250cc cross blok zo sterk dan? 
dat zal nog wel meevallen, onderstuur of overstuur, moeilijk te zeggen, ik weet niet of er al veel mensen zijn die een yz250 blok in een raptor 250 hebben gestoken ...
Je zou iemand moeten vinden die dat al gedaan heeft om zeker te weten hoe het juist rijd.
Je zou iemand moeten vinden die dat al gedaan heeft om zeker te weten hoe het juist rijd.