vermogen kfx 450r
Re: vermogen kfx 450r
fci intake is alleen in Amerika te krijgen, ik heb niemand er hier over gehoord dat ze dit hebben. En met een andere inlaat + uitlaat zal het zeker nodig zijn om een powercommander te plaatsen. Maar een powercommander is volgens mij hier goed verkrijgbaar.
wat is jou hoogst behaalde top zo.. met al je aanpassinge?kawa 450r schreef:Ik heb zelf ook ene en het is een feit dat hij hoog origineel in toeren niet erg lang doorgaat, ze proberen die mototren natuurlijk te sparen wat normaal is, dit was bij mij ook zo.
Nu is bij mij de luchtfilter nog origineel (nu wel twin air maar in originele behuizing) maar er staat een volledige andere uitlaatlijn op en een quadworks powerbox die ze mooi hebben afgeregeld en nu heb ik er absoluut geen klagen van die trekt goed aan 1 stuk door. Inlaat kan zijn dat ik die nog eens ga veranderen maar weet niet goed wat ik er dan zou opzetten...
grz
(¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.-> It's just the need for speed <-.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯)
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
*-_YaMAhA BlAStEr_-*©
tot 115 of zo ga ik maar heeft wel nog een beetje over dan..nu topsnelheid is niet zo belangrijk ik rij weinig op de baan.
De Trekkracht is voor mij veel belangrijker en daar ben ik wel tevreden over.
Na al het gedoe met die powerbox blijf ik eraf nu en laat de rest origineel
Kheb testrak te hore gekrege dat de kfx450r met papieren fameus genepen zou zijn. De gasgklep zou maar 3/4 opengaan. Dit om KW naar beneden te halen en aan de emisie uitstoot te voldoen. Volgende week ga ik met de mijne naar nederland, daar zoude ze eens bekijke of dit met de mijne ook het geval is. Ik laat het jullie in ieder geval dan weten.
grtz Stef
grtz Stef
-
- Quadrider
Hoe kan dat. Ik heb een orginele kawa kfx450 en die gaat op de teller 125. Ik heb er een tomtom op gebouwd en de echte kmteller week maar 2km af van mijn tomtom.kawa 450r schreef:tot 115 of zo ga ik maar heeft wel nog een beetje over dan..nu topsnelheid is niet zo belangrijk ik rij weinig op de baan.
Of jou km teller klopt niet, anders weet ik het ook niet.
Weapon of Choice: Kawasaki KFX450R
- raptor350
- Quadracer
hij gaat 115/km en heeft nog wat over ... Dus 125km/u kan welLeon Henderikx schreef:Hoe kan dat. Ik heb een orginele kawa kfx450 en die gaat op de teller 125. Ik heb er een tomtom op gebouwd en de echte kmteller week maar 2km af van mijn tomtom.kawa 450r schreef:tot 115 of zo ga ik maar heeft wel nog een beetje over dan..nu topsnelheid is niet zo belangrijk ik rij weinig op de baan.
Op die 5km/u zal het nu niet uitmaken hé.
+ je moet rekening houden met veel factoren , onderandere het gewicht van de bestuurder, motor al dan niet getuned en zoals je al zei: de afwijkingen op de teller
Owner van yamaha raptor350
Freestyle rules crosseeuuuhhh !
-
- Quad Master
ik heb een kfx en in het begin kon ik de duimgas maar 1/4 induwen fso, dit was door de rodage ...
maar nu kan ik die volledig induwen, heb er een k&n luchtfilter inzitten, een volledige hmf uitlaat en een hmf efi omtimizer..
kan je verzekeren dat ie marcheerd komende opdates aan de motor zouden stage 2 hot cams zijn
maar nu kan ik die volledig induwen, heb er een k&n luchtfilter inzitten, een volledige hmf uitlaat en een hmf efi omtimizer..
kan je verzekeren dat ie marcheerd komende opdates aan de motor zouden stage 2 hot cams zijn
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
- raptor350
- Quadracer
dat is gewoon dat vijsje uitdraaien op uw stuur waar uw duimgas op zit. Dan kan je uw duimgas volledig induwen. Ze doen dit ook vaak zodat je gewent geraakt aan het vermogen.Belgian Pro schreef:ik heb een kfx en in het begin kon ik de duimgas maar 1/4 induwen fso, dit was door de rodage ...
-
- Quad Master
nee hoor, toen ie nog in rodage was heb ik dat vijsje er eens uit gedaan maar dat maakte niets uitraptor350 schreef:dat is gewoon dat vijsje uitdraaien op uw stuur waar uw duimgas op zit. Dan kan je uw duimgas volledig induwen. Ze doen dit ook vaak zodat je gewent geraakt aan het vermogen.Belgian Pro schreef:ik heb een kfx en in het begin kon ik de duimgas maar 1/4 induwen fso, dit was door de rodage ...
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen
-
- Quadrider
Dat snap ik maar hij heeft aanpassingen zoals bijvoorbeeld een andere uitlaat. Dit heb ik allemaal niet. hoe verklaar je dat dan?raptor350 schreef:hij gaat 115/km en heeft nog wat over ... Dus 125km/u kan welLeon Henderikx schreef:Hoe kan dat. Ik heb een orginele kawa kfx450 en die gaat op de teller 125. Ik heb er een tomtom op gebouwd en de echte kmteller week maar 2km af van mijn tomtom.kawa 450r schreef:tot 115 of zo ga ik maar heeft wel nog een beetje over dan..nu topsnelheid is niet zo belangrijk ik rij weinig op de baan.
Op die 5km/u zal het nu niet uitmaken hé.
+ je moet rekening houden met veel factoren , onderandere het gewicht van de bestuurder, motor al dan niet getuned en zoals je al zei: de afwijkingen op de teller
- raptor350
- Quadracer
tandwielverhouding , breedte en hoogte van de banden , gewicht bestuurder , afwijking km/teller ....
-
- Quadrider
Ik heb kleinere baanbanden op mijn kawa gezet. Ik heb ook nog de orginele vertanding dus hij moet juist snel kunnen optrekken en een lagere top hebben.
Ik vind het maar een vreemd verschijnsel..
Ik vind het maar een vreemd verschijnsel..
Mijn quad in intussen verkocht.
Zoals ik aanhaalde was topsnelheid niet zo belangrijk voor mij en eerlijk gezegd eens je 100 doet op een quad die niet is verlaagd enz op de baan vond ik dat echt wel voldoende.
Misschien kon hij wel sneller, misschien ook niet. ik heb het alleszinds niet geprobeerd.
Zoals ik aanhaalde was topsnelheid niet zo belangrijk voor mij en eerlijk gezegd eens je 100 doet op een quad die niet is verlaagd enz op de baan vond ik dat echt wel voldoende.
Misschien kon hij wel sneller, misschien ook niet. ik heb het alleszinds niet geprobeerd.
-
- Quadrider
Oke ga je een andere quad kopen?
Of waarom heb je hem verkocht?
Of waarom heb je hem verkocht?
Ik heb me een motor gekocht.
Was het quadrijden eerlijk gezegd snel beu en er is weinig mogelijkheid waar je nog mag rijden, dat vind ik toch.
Ben wel bij kawasaki gebleven en heb me een Z750 aangeschaft.
Was het quadrijden eerlijk gezegd snel beu en er is weinig mogelijkheid waar je nog mag rijden, dat vind ik toch.
Ben wel bij kawasaki gebleven en heb me een Z750 aangeschaft.