hallo ik heb een suzuki ltz gevonden die 10.000 km achter de rug heeft , nu had ik als vraag wat moet je dan vervangen ?? moet dan de zuiger meschien vervangen worden, voor alle zekerheid enzo
Ketting en Tandwielen als hij nog geen nieuwe gehad heeft.
Olie en olie filter, de spanner van de distributie ketting er eens uithalen den kijken hoeveel kliks die nog over heeft en desnoods die ketting ook vervangen. Als je dan toch die moet vervangen zou ik in 1 moeite de piston ook doen.
Idd,
Ik reed met een raptor ook 4 takt dus 27.000km en nooit wat aan vervangen motorisch alleen lagers van de achteras en ketting.
Het ligt aan je rij gedrag, of je hem warm rijd ja of nee, burnen/crossen ja of nee kan je echt niet zeggen lex.
2Dehands moet je gewoon een gok nemen anders moet je een nieuwe quad kopen.
was gaan kijken die 10.000 klopt niet had maar wat geschreven , alles was kapot aan die ltz n kappen vol gekrast , dat die bijna door waren , was eerder 2100 waard plaats 3000
dus weer verder zoeken
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
sjmallie94 schreef:was gaan kijken die 10.000 klopt niet had maar wat geschreven , alles was kapot aan die ltz n kappen vol gekrast , dat die bijna door waren , was eerder 2100 waard plaats 3000