startmotor warrior
startmotor warrior
hallo, ik heb een yamaha warrior 350cc
hij deed al een tijdje raar bij het starten, iedere keer aarzelde hij wat voor hij in gang schoot.
Ik dacht dat het aan mijn batterij lag, maar dan kreeg ik hem plots niet meer in gang. khad er net aantal km mee gereden, ik was even gestopt en hij starte niet meer.
na zijn startmotor eraf gehaald te hebben zag ik dat die vol olie zat en een onderdeel binnenin verwrongen was.
nu is mijn vraag: bij verschillende dealers heb ik prijsgevraagd en het zou rond de 200 à 300 euro zijn voor een nieuwe, indien hij niet kan vermaakt worden. Toch vind ik op internet een zelfde startmotor voor mijn warrior voor 50 euro??
wat is het beste dat ik kan doe..
grt leo
hij deed al een tijdje raar bij het starten, iedere keer aarzelde hij wat voor hij in gang schoot.
Ik dacht dat het aan mijn batterij lag, maar dan kreeg ik hem plots niet meer in gang. khad er net aantal km mee gereden, ik was even gestopt en hij starte niet meer.
na zijn startmotor eraf gehaald te hebben zag ik dat die vol olie zat en een onderdeel binnenin verwrongen was.
nu is mijn vraag: bij verschillende dealers heb ik prijsgevraagd en het zou rond de 200 à 300 euro zijn voor een nieuwe, indien hij niet kan vermaakt worden. Toch vind ik op internet een zelfde startmotor voor mijn warrior voor 50 euro??
wat is het beste dat ik kan doe..
grt leo
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Re: startmotor warrior
het beste is natuurlijk een nieuwe kopen,
maar als je dan naar je portomonee gaat kijken zou je beter die van 50,- kunnen kopen als het iig een goede is anders niet.
maar als je dan naar je portomonee gaat kijken zou je beter die van 50,- kunnen kopen als het iig een goede is anders niet.
Yamaha Blaster & Yamaha Blaster {gestolen}
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
chinese loncin {onding!, verkocht}
Yamaha Blaster {verkocht}
Yamaha Blaster { opgeknapt,verkocht}
Adly rs50 { gehobby't, geleerd en nooit een bromquad meer, verkocht}
Yamaha Blaster { the beast! lovely verkocht}
somthing comming soon...
QUADLOOS ( op 't moment)
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
is het dan wel wat kwa start motor , of is het niks , moet je ook heen kijken , niet alleen op je beurs
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik heb dit ooit ook eens voor gehad alles open gedaan zuiver gemaakt en terug gemonteerd na 100km terug problemen alles terug opengedaan dichtingen verwijderd en nieuwe besteld bij imes in hasselt ben daar klant voor mijn werk en alles gemonteerd en staat er nu nog op heb een occasie voor 100 € gekocht gehad en ligt hier voor reserve
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Toeschouwer
ik heb net hetzelfde probleem.
moeilijkheden bij starten en opeens enkel nog "tik, tik"
starter opengemaakt, vol olie, alles leeg laten lopen en hij werkte terug tot een 100km later
nu terug hetzelfde. voorlopig zet ik hem nu in 3de versnelling --> koppeling in en lopen maar --> koppeling los tot hij start
starter opengemaakt, vol olie, alles leeg laten lopen en hij werkte terug tot een 100km later
nu terug hetzelfde. voorlopig zet ik hem nu in 3de versnelling --> koppeling in en lopen maar --> koppeling los tot hij start
thnx voor de hulp
ik zou hem ook graag in gang lopen zodat ik nog kan rijden maar zonder dat mijn startmotor er op zit mag ik wss niet rijden, of toch?
idd hetzelfde gevalchokingvictim schreef:ik heb net hetzelfde probleem.
ik zou hem ook graag in gang lopen zodat ik nog kan rijden maar zonder dat mijn startmotor er op zit mag ik wss niet rijden, of toch?
-
- Toeschouwer
hmm, ik heb geen idee of de startmoter er nog moet opzitten...Mr. jOkeR schreef:thnx voor de hulp
idd hetzelfde gevalchokingvictim schreef:ik heb net hetzelfde probleem.
Vervang eerst eens het omlijnde component (keerringetje):
Dit veroorzaakt hoogstwaarschijnlijk het lek naar je startmotor. Wat is er precies verwrongen? Foto?
Dit veroorzaakt hoogstwaarschijnlijk het lek naar je startmotor. Wat is er precies verwrongen? Foto?
ik heb hem ondertussen al samengestoken en terug op mijn quad gestoken, zo kan ik al rijden in wachting tot ik de startmotor binnenbreng. dus een foto kan ik nu niet meer nemen.
het kapotte deel zit aan het uiteinde waar hij niet in de motor zit, daar is zo'n metaalen schijfje met nog iets op.. ik ken niet veel van startmotoren maar het zag er allessinds niet normaal uit.
ik probeer hem volgende week binnen te brengen en hoop dat hij kan vermaakt worden want het is nogal een duur onderdeel.
ik laat jullie dan wel weten wat er aan scheelde
grtz
het kapotte deel zit aan het uiteinde waar hij niet in de motor zit, daar is zo'n metaalen schijfje met nog iets op.. ik ken niet veel van startmotoren maar het zag er allessinds niet normaal uit.
ik probeer hem volgende week binnen te brengen en hoop dat hij kan vermaakt worden want het is nogal een duur onderdeel.
ik laat jullie dan wel weten wat er aan scheelde
grtz
Dat zou het lager of de lagerblokkering (plaatje dus) kunnen zijn...allebei niet zo heel duur (mits je het zelf maakt). Maar we horen het wel