Yamaha Agm

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
quad123
Quadrider
Quadrider

Yamaha Agm

Bericht door quad123 »

ik was dus ff aan het zoeken op marktplaats naar een leuke quad :bier: kom is deze tegen:
Dus ik even een mailtje gestuurd waar dit in stond : http://link.marktplaats.nl/274271929" onclick="window.open(this.href);return false;

eerste mail.

geachte sallar,

Het, is wettelijk strafbaar om de naam Yamaha te gebruiken bij een quad dat Géén yamaha is, ik stel dan ook voor dat u Yamaha weg haalt en het veranderd in: AGM quad 200CC bouwjaar: 2008 van maakt.

Vriendelijke Groet Rik Brouwer

Mail terug,

ik weet zelf niet eens wat voor merk het is man, er staan yamaha stickers op vandaar.
ik heb de quad cadeau gekregen.

op de papieren staat geen yamaha en ook geen agm maar iets met bashan.

en beste hollander, let jij nou maar op je eigen dingen.
want julie stellen echt niet zoveel voor.

domste ezel land, alleen bekend om hoeren en wiet.

mail terug van mij,

Geachte Shallal,

Het is een Bashan Agm quad, het is ook verboden om yamaha stikkers op deze quad te plakken omdat het dan als Nep merk wordt gezien hier kunt u een bekeuring voor krijgen die vele malen duurder is dan de quad zelf, Ik raad u voor de laatste keer aan de naam Yamaha uit de adverterings titel te halen daarna zullen stappen worden ondernomen.

Met vriendelijke Groet,

Rik brouwer

mail terug van hem:

ik haal yamaha eraf niet voor jou maar voor de klanten want anders denken ze dat t een yamaha is.

stoere knul.
Laatst gewijzigd door quad123 op wo 26 aug, 2009 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Zondag kijken : Suzuki LTZ 250 :D
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Re: Yamaha Agm

Bericht door Haagje »

Kep hem maar in strijd met de regels gedaan :P
En dan misleidende tekst.

Maar wat boeit et. Niemand doet hier wat tegen. En als meneer de buitenlander onze regels niet wilt accepteren moet hij maar terug gaan waar hij of zijn ouders vandaan komen.
jimmya3
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jimmya3 »

tijd voor een nieuw reintregratieproces dus... bekend van hoeren en wiet :lol: :lol:

man man zo zie je maar weer... niet zo'n slimme zet zo'n mailtje haha waar is het oostblok bekend van dan ?

autobommen, zelfdoders met bommen om nog iets vergeten ??? :mrgreen:

ze zouden wat meer respect moeten hebben voor ons nederlanders en belgen tenslotte krijgen ze hier alles wat ze nodig hebben inclusief moskee's (probeer maar eens een kerk te bouwen in die landen) ....
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

ze krijgen hier veel te veel ...
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

idd was toevallig gister op het nieuws met die moskee hier in nederland , ze vinden zelfs er en nog meer bij moeten komen :verymad:
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
tjobbie
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door tjobbie »

nee, hoor hij heeft helemaal gelijk, het is het domste ezel land.
het laat toch al deze werkeloze, irritante, ruziemakende,plunderende buitenlanders zomaar binnen en geeft ze alles wat hun hartje begeerd,zonder 1 poot uit te steken+nog klagen ook :chagarijn:
(ik wil ze niet allemaal over 1 kam scheren maar deze wel)
AfbeeldingAfbeelding
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
quad123
Quadrider
Quadrider

Bericht door quad123 »

ben ik weer :D weer eentje gevonden: een loncin 150 cc die wordt aangeboden als: Mooie Quad Yamaha Raptor 2006 te koop! evt Ruilen Brommobiel http://link.marktplaats.nl/275874905" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik mail gestuurt:

Geachte *J*W*,

Ik wil u even duidelijk maken van het feit dat dit Géén yamaha raptor is, Het is dus ook wettelijk niet toegestaan een quad ter verkopen onder een ander merk en type naam, in dit geval yamaha raptor. Ik stel voor dat u de naam : Yamaha Raptor uit de naam verwijdert, Als u niet weet welk melk het is, Het is een Loncin 150cc Géén Raptor.

Met Vriendelijke Groet,

Rik Brouwer

Ik ben benieuwt wat ik terug krijg :D
quad123
Quadrider
Quadrider

Bericht door quad123 »

Ik heb dus de mail gestuurt, en ik krijg als systeembericht terug van marktplaats :

Geachte heer/mevrouw,

U heeft recentelijk gereageerd op een advertentie van een adverteerder die zich mogelijk in het buitenland bevindt. Het betreft uw reactie op de advertentie: Mooie Quad Yamaha Raptor 2006 te koop! evt Ruilen Brommobiel.

Als u niet in persoon kunt handelen, adviseren wij u om u te verzekeren van de goede bedoelingen van de adverteerder. Zeker wanneer de vraagprijs van het artikel erg aantrekkelijk lijkt. In de praktijk blijkt dat wanneer een vraagprijs te mooi lijkt om waar te zijn, deze dat vaak ook is.

Dus we zullen zien :D
quad123
Quadrider
Quadrider

Bericht door quad123 »

mail terug :D

Hallo,

Ten eerste: bedankt voor de tip, ik heb deze Quad ingerolen en de informatie die in de advertentie staat is ook de informatie die ik gekregen heb toen ik de ruiling heb gemaakt, ik heb er al eerder een tip over gekregen en ik zal het aanpassen in mijn advertentie, er is mij dus verkeerde informatie verstrekt en aangezien ik er geen verstand van heb, heb ik die informatie eigenlijk op goed vertrouwen overgenomen. Ik ben zeker niet iemand die andere mensen wilt misleiden dus ik ga dit gelijk veranderen.

Groetjes Jessey

Ik :

Hallo,

Hartelijk dank voor uw medewerking!!!
Mvg,

Rik brouwer

JaJa Er zijn OOK mensen die Aardig kunnen reageren :buig:
Koen Berendsen
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Koen Berendsen »

Yamaha moet jou een quad cadeau geven! als je ziet heoveel werk je voor hun doet :applaus: .

blablablablabla (allemaal frustaties tegen die kut moslims) blbablabla
YAMAHA BREEZE 125cc
quad123
Quadrider
Quadrider

Bericht door quad123 »

vindt ik wel goed idee quad cadeau :D :P ben der nu allemaal troep voor aant verkopen :evil:
jeoentjuh
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door jeoentjuh »

hebben jullie niks beters te doen
suzuki ltr450

Donut ATV Racing team

Sponsored by :

www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk

www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
quad123
Quadrider
Quadrider

Bericht door quad123 »

op zoek naar mooie quad kom je t vanzelf tegen ... is toch lullig als iemand die quad koopt en denkt dat t echt een yamaha koopt en weer wat leesvoer opt forum :D
Plaats reactie