problemen na tochtje.
problemen na tochtje.
hallo, omdat ik er niet zo heel veel van ken heb ik een vraag. ik ben vandaag gaan rijden en dat ging best wel lekker. ben ook door plas water gereden van ongeveer halve meter diep. dit heb ik zo een 2 maal gedaan en toen ik de 2de keer eruit kwan was het net of mijne gas bleef steken, hij bleef gewoon menens gas geven en kon niets anders dan hem uitzetten. na 5 min wachten terug gestart ging dat weer te goei. ik nog een 10 min gereden en toen viel hij opeens stil. toen ik hem opnieuw wou starten viel hij 3 x stil als ik gas wou geven en nu is ondertussen de batterij leeg? kan mij iemand zeggen wat er nu zou kunnen kapot zijn? en zijn dit zware stukken? alvast bedankt.
Re: problemen na tochtje.
water binnen gekregen!!
Te diep in het water geweest, en hij zal inderdaad water geslikt hebben.
kan dit kwaad en is er nu verder iets kapot?
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
dit komt me heel bekent voor , bij mij was toen de bobine kapot bleef eerst in het gas hangen , meteen koppeling ingetrokken en afgezet en 1 min later nog eens geprobeerd starte die gewoon toen reed ik 500 meter verder en was ff 30 45 min aan praten wilde weg reden geen vonk meer het ergste eerste na gekeken was het niet , naja toen maar eens een scooter bobine er op gezet , en hoppa liep meteen toen maar een nieuwen bobine bestelt
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!