Raptor 700 achteras 'uit de kom'

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Raptor 700 achteras 'uit de kom'

Bericht door Sebastien »

Mijn achteras is helemaal naar links verschoven toen ik een bocht nam. :x

gevol: ketting staat mega vast, remschijf staat scheef, versnellingen vast, schroef van kettingbeschermer kapot!

Nu hoop ik dat mijn versnellingstandiewielen niet kapot zijn.
Weet er iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn van dit probleem en of ik dan ook best een nieuwe achteras steek?

andere mensen die ooit hetzelfde probleem gehad hebben? en hoeveel waren de kosten?

mvg
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Re: Raptor 700 achteras 'uit de kom'

Bericht door JohnBeton »

was hier laatst niet nog iemand op het forum met hetzelfde probleem ?
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

aah geen idee. ga ik eens vlug opoeken.

Thx voor de tip
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

foto van de as zet ik er strx eens op

nu is hij al binnen bij schiettecatte. achteras e.d. heeft niets. enkel remschijf is geplooid.
de grootste schade is in het motorblok. twee tandwielen van de versnellingen zijn gebroken.
nu het motorblok toch open moet, komt er nog een hoge druk piston en een hotcam stage 2. :D
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer

Bericht door vanpee jelle »

vergeet niet je klepveren te veranderen bij die stage 2 is nootzakelijk anders gaan je kleppen zweven en das ni gezond want dan kunnen ze breken.

grtz jelle
raptor 660 power
Plaats reactie