AGM quad (Goed)?
-
- Toeschouwer
AGM quad (Goed)?
Hallo allemaal,
Ben vandaag naar een dealer geweest die AGM verkoopt. Ze zien er prima uit. Wat vinden jullie er zelf van? Deel jullie ervaring. Er waren quad met 200/250/300cc.
Alvast bedankt voor de mederwerking
Olivier
Ben vandaag naar een dealer geweest die AGM verkoopt. Ze zien er prima uit. Wat vinden jullie er zelf van? Deel jullie ervaring. Er waren quad met 200/250/300cc.
Alvast bedankt voor de mederwerking
Olivier
Re: AGM quad (Goed)?
Niet bepaald super
Zoek naar bashan agm shineray.
Vind je te veel over hier op het forum.
Dus zal genoeg tussen staan
Mocht je erg van sleutelen houden en je leven op het spel willen zetten. Dan zijn dit de ultieme Quads!
Mocht je erg van sleutelen houden en je leven op het spel willen zetten. Dan zijn dit de ultieme Quads!
-
- Toeschouwer
Kan iemand misschien dan een lijstje maken van alle A-merken, B-merken en C-merken.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Kijk eens aan
viewtopic.php?f=22&t=19562&hilit=merk+lijst
Niet helemaal up to date maar lijst is wel goed!
viewtopic.php?f=22&t=19562&hilit=merk+lijst
Niet helemaal up to date maar lijst is wel goed!
-
- Quadfanaat
agm quad drama,het is beter om eraf te blijven. het komt uit china maar alle waarde naar zijn geld.
het rijd slecht,alles trilt los,lekken stroom,dus accu bijna altijd leeg,en zo kan ik nog wel even doorgaan.
het rijd slecht,alles trilt los,lekken stroom,dus accu bijna altijd leeg,en zo kan ik nog wel even doorgaan.
-
- Toeschouwer
wat raden jullie mij aan, ik heb een budget rond de 3000/3500 euro.
Bedankt
Bedankt
een yamaha warrior?
-
- Toeschouwer
raptor 350? Of is dat weer te duur?
die is toch een stuk duurder.
Maar als je geluk hebt zit hij wel ergens er tussen.
Maar als je geluk hebt zit hij wel ergens er tussen.
Beetje overdreven vind je zelf ook niet?quad-racerrr schreef:Niet bepaald super
Als je zelf niet handig bent moet je al helemaal niet aan een quad beginnen, elke quad zul je vroeg of laat een x aan moeten sleutelen. En je leven op het spel zetten geld zowiezo voor alles, als je met de rolator de snelweg op gaat zet je ook je leven op het spel.
Ik heb een chinese Bashan quad, en ben er trots op!
Bashan BS200-S7 --------->>>>>> Bashan 250S-11B
Bashan BS200-S7 --------->>>>>> Bashan 250S-11B
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
woon je in belgie of nederland ?? en wil je met of zonder kenteken , als je goed zoekt op kapaza vind je al suzuki voor 4000 en daar krijg je nog wat vanaf als dat moet en dat is met kenteken dan
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Beetje overdreven vind je zelf ook niet?
Als je zelf niet handig bent moet je al helemaal niet aan een quad beginnen, elke quad zul je vroeg of laat een x aan moeten sleutelen. En je leven op het spel zetten geld zowiezo voor alles, als je met de rolator de snelweg op gaat zet je ook je leven op het spel.[/quote]
Nee niet overdreven.
Aan een auto ga je toch ook niet sleutelen als je er geen verstand van hebt? En als je er geen verstand van hebt moet je dan ook maar geen auto kopen?
Ik geef alleen maar advies wat men ermee doet moeten ze zelf weten. Maar ik heb ze gewaarschuwd. Dus daarna niet oip het forum komen klagen of wat dan ook,....
Als je zelf niet handig bent moet je al helemaal niet aan een quad beginnen, elke quad zul je vroeg of laat een x aan moeten sleutelen. En je leven op het spel zetten geld zowiezo voor alles, als je met de rolator de snelweg op gaat zet je ook je leven op het spel.[/quote]
Nee niet overdreven.
Aan een auto ga je toch ook niet sleutelen als je er geen verstand van hebt? En als je er geen verstand van hebt moet je dan ook maar geen auto kopen?
Ik geef alleen maar advies wat men ermee doet moeten ze zelf weten. Maar ik heb ze gewaarschuwd. Dus daarna niet oip het forum komen klagen of wat dan ook,....
- joyride
- Quadrider
Er wordt gevraagd, wat wij hier op het form er van vinden ...en ik en veel hier vinden het troep en raden het niemand aan
Greetz
Greetz
ik en nog veel anderen vinden opzich de chinese quads goed genoeg mits een paar aanpassingen en mits je van sleutelen houd.
weet je niks van quads en heb je 2 linker handen. Neem dan zeker een A-merk.
Vind je het leuk om te sleutelen en je kunt het, dan is een bashan zeker zijn geld waard.
greetz
Vind je het leuk om te sleutelen en je kunt het, dan is een bashan zeker zijn geld waard.
greetz
Tenminste een die mij begrijptScratch schreef:ik en nog veel anderen vinden opzich de chinese quads goed genoeg mits een paar aanpassingen en mits je van sleutelen houd.
greetz