nieuw Superquader kampioenschap 2010?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...

Heeft u interesse om deel te nemen aan dit SuperQuaderkampioenschap?

Zeker en vast!
5
50%
Ja
1
10%
Ik denk er over na
2
20%
Waarschijnlijk niet
0
Geen stemmen
Helemaal niet
2
20%

Totaal aantal stemmen: 10

Robinvh
Toeschouwer
Toeschouwer

nieuw Superquader kampioenschap 2010?

Bericht door Robinvh »

Beste quadliefhebbers,

Als organisator van Kart-Cross gaan we in 2010 een kampioenschap SuperKart-Cross inrichtten op vooral supermotardcircuits. Omdat we met onvoldoende piloten zijn en reeds jaren met succes samenwerken met de Belgian Quad Racing voor onze eigen wedstrijden willen we SuperKart-Cross en Superquader wedstrijden gelijktijdig organiseren. Eventueel aangevuld met enkele reeksen bugracers.

Voor het kampioenschap SuperKart-Cross worden volgende locaties met een Supermotard circuit onderzocht. Helaas zijn er nog geen toelatingen.
- Tournai / Doornik (Hengouwen)
- streek rond Hulshout (Antwerpen)
- streeks rond Leuven (Vlaams-Brabant)
- streek rond Gedinne (Namen)

Verschillende circuits bevinden zich deels op straten en natuurlijk een deel onverhard maar zijn nog nooit gebruikt voor supermotard wedstrijden maar zijn er wel uiterst geschikt voor. De lengte varieert van 1,5 km tot 3 km.
Voor de wedstrijden Superquader wordt er eventueel samengewerkt met de BQR om in orde te zijn met verzekeringen.

Omdat we het goed willen onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om ook Superquader te organiseren had ik graag gehad dat geïntereseerden een mail of reactie sturen. Ook suggesties zijn welkom zoals bv. een reeks voor amateurs. We willen per categorie 3 reeksen per dag organiseren van ongeveer 12 minuten per reeks.

Voor info over de SuperKart-Cross mag u mij altijd mailen dan stuur ik u de ontwerpfolder door die later dit jaar zal gedrukt en verspreid worden.

robinvanhoovels@hotmail.com
http://www.everyoneweb.com/kartcross" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie